Hakutulokset

1. S

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Täällä myös ilmoittaudun mukaan, ihana ollut lukea muiden oireilua ja "oireilua" :) Täällä menossa kp 26/32.. Ovista en ole bongaillut, mutta ajattelisin nyt olevan n. dpo 8 tai sitten olen aivan pihalla.. se on yhtä varteenotettava vaihtoehto, sillä ovis ei juurikaan minulla itsestään...
  2. S

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

PimpulaPumpula Huiiiii... hiii.. ONNEA :) Vähän hienoa :hug: hiiii :) Lumpe Tuu sitten tänne infoamaan tilanteiden kehittymisestä.. mä niin toivon että sun tätis pysyy pois ja tiiviisti! :) ON: täällä mennään kp 26/32 ja tänään olin raskaana ;) Käynyt pisulla koko aamun kahden tunnin...
  3. S

Tiudeliini Niiiiiiiin hienoa :) ONNEA ja erikeepperiä :heart: Kerrohan sinäkin vähn oireistasi meille muille plussaa niin kovin havitteleville :) fyssari Tervetuloa joukkoon :) Toivotaan tosiaan ettei menkat edes ala, se olis hienoa! jomi Tsemppiä paljon elämäntaparemonnttiin :)...
  4. S

Odes Kerrohan, mitä oireita olet itsestäs huomannut? :) *utelias* Ainakin jossakinvaiheessa kahvi etoi ja nälkä oli :) olikos mitään muuta oiretta? Vielä niiiiin onnea :heart:
  5. S

odes Kyllä tuo on ihan plussaplussa :) :) ONNEA :heart: niin ihanaa :) :) Voi ei... Mary Jane ei alkkis, eii :) Toi oli hyvä teksti :) Ja tosiaan greippimehu täälläkin pitää ottaa käyttöön ens kierrosta ja toivoa todella ettei tule lonkeronmaku suuhun... siitä sais ainakin "krapulaolon" ja...
  6. S

tiudeliini varovarovaiset onnittelu täältä :) Kyllähän tuo selkeä haamu on..uiiiiii.. tuut sitten hetimmiten kertomaan kun uudelleen testaat :heart: peukutuspeukkua ja paaaaljon liimaa :) valkokulta hih..roskishaamut on ihania yllätyksiä :) Sun pitää nyt illalla testata tai huomenna aamulla...
  7. S

valkokulta Pidetään peukkuja että ferrari pysyy pois ja saat vielä plussaa testiin, peukut täällä pystyssä :) :) Jomi niiiiiiin runsaasti plussatuulta kun nyt vaan voi lähettää :) Tuu sitten heti kertoilemaan mitä seuraava testi näyttää :) Tsemppiä! Lumpe Tervetuloa kirjoittelemaan :)...
  8. S

pinon yläpää Täällä myös kiinnostaisi teitin kuulumiset :) Sitten omaanapaa: Täällä mennään kp 21/32, Ovista en mitenkään erityisemmin yrittänyt bongailla, mutta epäilen sen ehkä maanantaina olleen, sillä silloin limat oli runsaimmillaa ja lievää pistelyä alavatsalla esiintyi...
  9. S

Shih Äläpä vielä luovuta :hug: Itse olen nyt ajatellut, että jos kovasti yritetään lasta niin seksistäkin tulee nopeasti "pakkomielle" ja se ei enään tunnukaan niin hyvälle eikä ehkä tee mielikään enään niin usein. Ajattelen nyt itse, että jos on stressaamatta ja pupuilee silloin kun aidosti...
  10. S

Chiaraa Onnea matkaan ja toivottavasti tavataan pian :) :hug: Mary Jane Kiva, kun jaksat päivitellä pinoa :) Jännäillään yhdessä... Ella 83 Tervetuloa kuumeilemaan :) Minkälaisessa tilanteessa sinulle siis tuo tulppa oikein tuli? Murtuiko sinula luita? Onneksi asia voiton puolella :)...
  11. S

Chiaraa niiiiiiiiin runsaasti halionnea, oiiiiii :) IHANAA! Nyt kaikki tässä kierrossa plussataan, perkules :) jee :) Tervetuloa uusille :)
  12. S

MyDream :hug: nyt menkat nopsaan ohi ja uutta yritystä.. Valkokulta Nojuu... peittojen heiluttelu kuulostaa kyllä hauskalle :) hih...mutta täällä sillä tosiaan tarkoitetaan itse aktia, niinkuin jo tiesitkin :) Näitä kiertoilmaisuja olisi kyllä kiva kuulla lisääkin :) Puputtelu ja puksuttelu...
  13. S

Ensinnäkin kiitos kaikille onnitteluista ja jokaiselle uudelle lämmin tervetulotoivotus :heart: NiQ Stressaatko kovasti menkkojen alusta? Josko ne jotenkin "pysyttelee" sisällä, mulla kävi viimekierrossa niin, kun niitä kovasti odotin ja alavatsassa oli törkeitä kipukohtauksia. Mut hei...
  14. S

PimpulaPumpula Tervetuloa joukkoon suloiseen :) Kivaa saada uusia kuumeilijoita :) Niin ja plussapuhureita teille :heart: Täällä mennään kp 7/32 ja menkat loppuneet eilen..oli yllättävän pitkä ferrarivierailu, mutta nyt saa sitten ovista alkaa odottelemaan :) Varasin miehelleni ja minulle...
  15. S

haaveilija 87 :hug: Ei kuitenkaan syytä huoleen, sillä nyt asiat ovat hoidossa ja plussatuulta saattaa nyt todella löytyä :) ON: Täällä täti tuli vierailulle, niinkuin odottelinkin eli tänään Kp 2/32 ja yk 2 alkakoon, kiitos jos mary jane jaksat päivittää =) Menkat on jotenkin kovin kipeän...
  16. S

Päivänsäde Tuhannesti onnea :flower: ja tulehan kertomaan lisää kuulumisiasi :) Chiaraa Ei tuo sinun kiertosi todellakaan ole mitenkään epäsäännöllinen tai epänormaali. Omaa kiertoa tulee katsoa hyvin yksilöllisesti, jos sinulla AINA heittää suunnilleen noilla väleillä oma kierto, se on...
  17. S

Chiaraa juuri tuota pelkään, ettei tässä lapsentekohommassa käy niin, että pakko harrastaa seksiä ovisaikoihin, vaikka ei niin haluttaisikaan.. hmm...ehkä se voisi helpottaa jos vähän unohtaisi tätä vauvatekohässäyshommaa ja antaisi mennä tunteella.. :) Eiköhän luontokin sitä asiaa niin hoida...
  18. S

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Täällä kp 32/32 eikä tätiä vielä näy..eikä kyllä mitään oireitakaan! Negan ja tyylipuhtaan sellaisen testailin eilen..seuraavaa testiä tiistaina, jos täti ei näyttäydy (mitä erittäin runsaasti epäilen). Mitään raskausoireita ei ole... Entiiä pitäiskö ens kierrossa yrittää tikuttaa ovista...
  19. S

Täällä tätiä odotellaan... eipä vielä ole saapunut..mutta mieliala on kyllä hyvin ärsyyntyvä, mikä aina ennen kuukautisia, joten eiköhän ne sieltä tupsahda kylään jälleen :) Oireita ei raskauteen viitaten ole laisinkaan... Tervetuloa uudet :hug:
  20. S

täällä aamulla tyylipuhdas nega...seuraavan testin teen kyllä vasta tiistaina, jos täti ei ole jo ehtinyt tulla ihanasti kylään... Testinä käytin muuten Clearblueta.

Yhteistyössä