Hakutulokset

1. S

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

tiudeliini en tiiä mitä se neuvolaterkka sekoili ja sekoitti mua :) Eli siiiis mulla olis tosiaan tänään tuo 4+6 ja edelliset menkat alkoi 20.8 :) Eli aikas samoissa mennään :) jännää... NiQ Tässä kierrossa, kun plussasin, mulle tuli n. muutama päivä menkkojen jälkeen alaselkä pirun kipeeksi...
  2. S

***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

soittelin neuvolaan ja siellä tätsykkä laskis, että mulla olis nyt viikot siis 5+4... se sano, että mennään nyt sillä 28 päivän kierrolla ja ekassa ultrassa tarvittaessa muutellaan viikkoja ja laskettua aikaa... Koska fyssari sun edelliset menkat oli? siis alkupäivä?
  3. S

Tiudeliini siis onko sulla raskausviikot "vasta" 4+6? Koska sun edelliset menkat oli? Soittelin tänään neuvolaan ja se siellä pyöritti kiekkoa ja sanoi, että mulla olis viikot nyt 5+4... se sanoi, ettei tota 32 menkkakiertoa oteta vielä tässävaiheessa huomioon, vaan vasta ekassa ultrassa...
  4. S

ToukoVauvat 2011

Täällä myös ilmoittaudutaan mukaan varovaisesti... plussattu maanantaina ja LA olisi 31.5.2011 joten toukovauvoihin ehtisin juuri ja juuri :) Tampereella asutellaan, eli TAYS olisi synnytyspaikkana täällä. Nyt siis viikot olisivat varovaiset 4+1. Luminen85 Ollaan varmaankin aika samoilla...
  5. S

Täällä edelleen matkassa pysytään nyt siis viikot 4+1, jos ei aivan väärin tuo netin raskauslaskuri laskenut... oireina ovat olleet väsymys ja huimaus, lisäksi hieman etovaa oloa (ei kuitenkaan häiritseävsti) sekä alavatsan jomotusta, etenkin iltaisin. Vatsa on kuin ilmapallo eikä farkkuja...
  6. S

Gabrielle Pidetään peukkuja, että parin päivän päästä raskaustestissä näkyisi sulla plussaa :) Tuntuu hassulta, että ovis olis vasta nyt..mutta jos onkin niin hommiin siitä ;) oon kyllä kanssa monesti lukenut, että ovistesti saattaa näyttää aluillaan olevan raskauden... Tsemppiä :) Mary Jane...
  7. S

Heippa kaikille Täällä ilmoittaudun varovaisesti mukaan ja juuri ehdin kuin ehdinkin tänne teidän toukokuun pinoon :) Plussasin monta testiä eilen ja tänään aamulla :) Eiköhän se jotenkin vaan ole uskottava.. Tässä tiedot listaan...
  8. S

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Gabrielle Tisseissä oli eilen sellainen "hassu" olo..ei ole kipeät eikä arat, mutta eivät jotenkin tykkää kosketuksesta.. kauheen hankala selittää. Isoin oire on kuitenkin alavatsan turvotus ja aika-ajoin nippailee molemmin puolin... Nyt sitä liimaa ja kaikkea muuta sen kaltaista tänne toivotaan...
  9. S

KAIKILLE Kiitos onnitteluista kaikille ihanaisille :) Etenkin nyt Valkokulta toivon niiin että saan vedettyä sut jostain narusta tuonne plussapuolelle ja toki kaikki muutkin ihanaiset naiset :) :) murmeli88 Mä kyllä puhallan nyt niiin paljon tätä plussamyrskyä, näissä kierroissa likat alkaa...
  10. S

Kiitos kaunis kaikille.. tämä kyllä tuli täääysin puskista! Odottelin tätiä, en plussaa :) Mutta tietysti hyvä näin :) Tein vielä toisenkin testin (pakko) Clearblue ja virtsaamatta 1 1/2 tuntia ja mooonta vesilasia :) Tässä tulos: Aijaa.com - 6749865.jpg Vähän huono kuva, mutta selkeämpi...
  11. S

Jessus... no tänään siis tosiaan kp 32/32 enkä todellakaan odottanut mitään tämänkaltaista. Oireita ei periaatteessa ole esiintynyt, mutta kun tarkemmin ajattelen, niin osaan vähän yhdistellä asioita.... mielestäni nyt dpo 13... katsokaapas alla olevia kuvia. Pahoittelen kuvanlaatua, mutta...
  12. S

olenko raskaana,kertokaa mitä näette

kiitos kaikille vastanneille.. ei auta kuin aamulla testailla uusiksi.
  13. S

voiko apteekin testi näyttää "väärää negaa" tai viivanpaikkaa? Mielestäni tuossa kyllä selkeästi viiva näkyy, mutta ei tätä kyllä oikein voi uskoa... tuli totaali yllärinä vaikka toki toivottuna sellaisena tämä haamukin siis... (hän rientää apteekkin ja hakee testejä viis)
  14. S

hei anteeks pikainen viesti.. mutta mun on lähdettävä apteekkiin! Perkule, en saanut pidettyjä näppejäni erossa testeistä. Tein apteekin omalla testillä ja virtsaamatta olin alle 2h. kp siis 32/32.. epäilen ovuloineeni n 13 päivää sitten. Katsokaa nyt sitten kuvat..haamuhan sieltä pärähti ja...
  15. S

Heippa Olkaa kilttejä ja kertokaa mitä kuvassa näette. Täällä kp 32/32 ja virtsaamatta olin vajaa 2h. Testinä apteekin oma testi. Kiitos kaikille vaivannäöstä. Aijaa.com - 6748822.jpg Aijaa.com - 6748823.jpg
  16. S

Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Heippa kaikille Haluaisin myös liittoutua kanssanne sisaret, jos vielä mukaan mahtuu. pino vaikuttaa mukavan intiimiltä ja olenkin kaikkien jutut läpi lukaissut... matkan varrella varmasti oppii "tuntemaan" vielä paremmin :) Täällä siis esikoista yritetään ja periaatteessa kunnon yritykset...
  17. S

munakoiso ja peikko Tervetuloa kuumeilemaan :) niin ja tuhannesti plussaonnea! Soleigh :hug: höh! Gabrielle Mie toivon että sun nipistely vaan jatkuu ja jatkuu :) onko mitään kiinnittymisvuotoon viittaavaa? tissit? :) ON: Täällä mennään nyt kp 32/32 eikä tätiä ainakaan vielä näy...
  18. S

Fyssari OOONNEEAA plussasta, ihanaa :) Nää plussat kyllä piristää mieltä :) Valkokulta Kiitti tsempeistä :) Täällä kyllä jotenkin nyt olo tärpistä kaikonnut täysin.. lakkaan kynsiä ja odottelen tätiä saapuvaksi, jotta pääsen nyt aloittamaan oviksen tikuttelun, mielenkiintoista sekin :) Niin...
  19. S

täällä mennään kp 31/32 eikä oireita mielestäni ole suuntaan eikä toiseen. Nännikipua tai tuntemuksia rinnoissa ei ole. Vatsassa välillä nippailee, mutta mistä voin tietää onko se vain suolistonippailuja? Väsynyt olen... voi johtua sekin miiistä vain. Mitään selkeää oiretta ei siis ole, joten...
  20. S

verikokeista tietävät APUA! jos on tänään otettu verikoe niin koska voi mennä salille?

Verikoe ei estä liikuntaa, joten samantien voi mennä liikkumaan, ei hätää :) Jos sinulla on todettu verenhyytymiseen liittyvä sairaus, on sinut tähän jo ohjeistettukin...

Yhteistyössä