Hakutulokset

1. C

Virtuaalista vertaistukea painonpudotukseen!

Henk.koht. haluan päästä takaisin samoihin mittoihin ja käyttää kokoa pienempiä vaatteita.. Mulla on kaappi täynnä mun lempivaatteita joihin en mahdu! :( :ashamed: Ja älkää käsittäkö väärin, mulla ei ole mitään lihavia ihmisiä vastaan, mutta minä en omalta kohdaltani halua olla ylipainoinen...
  2. C

No niin, sain aikaiseksi käydä siellä puntarissa... :whistle: chocolate aloituspaino: 72kg BMI: 24,9 (normaalipainoinen, aivan ylärajalla) tavoitepaino: 62kg Punnituspv: tiistai, yritän muistaa.. :snotty: 10kg pitäisi saada pois... :o
  3. C

rukoilijasirkka??

Siistijän työ on erittäin tärkeää työtä yhteiskunnassa! Enpä usko, että ilmankaan pärjäisitte! |O Itse olen siistijänä ollut jo monta vuotta. Tosin en kokopäiväisesti, vaan kotihoidontuen lisäbisneksenä... :whistle: Niin ja opiskelijana. Se on muuten myös erittäin fyysisesti rankkaa työtä ja...
  4. C

rukoilijasirkka??

Tää menee toisaalta ohi aiheen, toisaalta ei, mutta se TANE biisikärpäses eilen on meidän paikallisbaari HIRVEN portsari/laulattaja! :wave: Ja oikeesti se laulaa tosi hyvin, huomasin kyllä kuinka sitä jännitti kun ääni värisi.. Niin ja ne biisit se kyl osais, mutta meni sanat sekaisin...
  5. C

Minunkin liikuntani päivässä on hyötyliikuntaa + sitten kävelylenkit koiran ja vaunujen/rattaiden kanssa. Olen myös ajatellut jumppapallon ostamista. En viitsi mtn kallista laitetta ostaa, jos sille ei tulekaan käyttöä... :ashamed: :xmas:
  6. C

Ihmisten tuoksut/hajut

Mun tuttuni haisee hikoillessaan ihan spaghetille. Pahalle sellaiselle! :x
  7. C

Mun ehdottomia heikkouksia on suklaa ja coca-cola. Mulla on myös isoin reikä hampaassa, johon jo laitettiin lääkepaikka kun särki niin paljon, mutta toissapäivänä se lähti irti ja särky tuli takaisin! |O Ja tiedän, että tuokin reikä on tullut liiasta sokerista, sillä pidän muuten hampaistani...
  8. C

Oletko starbucks varma ettet puhunut minusta? :D Minä ilmoittaudun mukaan myös! Pituutta 170cm ja painoa n.75kg! Juuri sain suklaaneliöt leivottua, yhden söinkin jo. Tänään on myös mennyt n.1L coca-colaa sekä jäätelö! :ashamed: MUN LAKKO ALKOI NYT! :|
  9. C

vauva kasvot menosuuntaan

Meillä istuu kohta 7kk tytteli kasvot MENOSUUNTAAN. Jalat ottivat kiinni selkänojaan,joten oli pakko kääntää istuin! Jalathan siinä katkeaisi kolaritilanteessa! Ja sitäpaitsi, tyttökin tykkää enemmän noin.. :snotty:
  10. C

kyllä ihmiset antaa järjettömiä nimiä lapsille !

Kun nykyään halutaan erikoinen ja harvinainen nimi, joka ei tule vastaan joka nurkalla... Mutta kuinkas sitten kun ne kullannuput aloittaa koulun ja joka toisen nimi on Lumi/Jessica/Kivi/Myrsky? :whistle: Ei sillä, jokainen nimetköön lapsensa kuinka tahtoo eikä mulla henk.koht. ole mtn...

Yhteistyössä