Hakutulokset

  1. U

    Egypti-Hurghada SEAGULL RESORT HOTELLI DDD+ Kokemuksia??(Detur)

    Olen lähdössä 2.lapsen 9 ja 15 vuotiaiden kanssa reissuun. Onko Hurghadaan pääsiäisen aikoihin ja olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne. Mitä kannattaa ottaa huomioon? Tarkoitus olisi ainakin käydä snorklaamassa tuon vanhemman kanssa.
  2. U

    Mukavaa

    Bayram juhlaa kaikille :) No myöhässä tuli mutta kaikille sitä juhliville nautinnollista Bayramia :):flower:
  3. U

    MISTÄ PINKKI KARVATUOLI????

    Siis Tyttö haluisi sellasen ja mä en löydä!!!! http://riemun.huuto.net/auctionimages/b/97/e50c61b58513953a479fa3330e6d9-orig.jpg Niikus tämmönen/tyylinen.. Mistä löytää auttakees vähän =) googlekaan ei tiedä.. :whistle:
  4. U

    hmm.. Joko lapset liiotteelee vai onko sittenkin totta.

    Tyttö tuossa hilpasi sisälle ja sanoi,että menee kaverilleen sisälle leikkimään,kun täällä meillä päin liikkuu namusetä ja se sieppaa lapset autoon. Oli kuulemma tytön kaverin koulussa varoteltu asiasta. Eilen kuulemma oli namusetä tehnyt tai yrittänyt kahdelle pojalle jotain.. Siis -019...
  5. U

    Nyt auttakaa mummoa mäessä =)

    Etsiskelen helppoja tyttöjen juhlakampauksiin ohjeita.. Tytöllä huomenna itsenäisyyspäivä tanssit niin jokin kiva kampaus olisi kiva tehdä.. Mahdollisemman helppo.. Hiukan myöhäinen havahtuminen taas jällein kerran.. :ashamed:
  6. U

    No johan sain sydärin..

    Hiiri osi vahingossa Tuhon Suffelin joululauluun ja kajarit olivat päällä ja tottakai niiin kovalla,että tärykalvot meinas räjähtää... :kieh: :kieh: Hyppäsin varmaan 6metriä ilmaan :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :ashamed: :D :laugh:
  7. U

    G Kuinka monen mies on hirvimetällä

    :wave: Nyt se siis alkoi.. Toivottavasti sais ees lihaa :D
  8. U

    Voi home!!!

    Kuinka saa homeen pois jos ei ole piimää,mitä muita tehokkaita koti konsteja on o lemassa?
  9. U

    Valittava naapuri..

    Musta on tullut vanha kitisevä ja valittava akka :ashamed: Oikeesti mua hävettää soitin poliisit,kun "teinit" biletti omalla takapihallaan..Kuunnellen Suomipoppia.. Kuulu kylläkin sisä'lle ja kun takapihalle meni niin voisi luulla,että meillä olisi radioauki. Ei ollut ihan viereiset...
  10. U

    Tänään on meijän

    Hääpäivä ja mä toivon että mies muistaisi... Normaalisti ei muista,mutta nyt on ollut puhetta lähhipäivinä asiasta..*elättelee toiveita* :D
  11. U

    Apua lastenhuoneen sieinien maalaukseen..

    Itsellä on ongelma..En osaa päättää minkäväriset seinät esikonhuoneeseen.. Fuksianpunaista ja vaaleanpunaista.. vai laventelista liilaan... Mielipiteitä kiitos :D Jos joullain on huoneessa muun kuin valkoiset seinät niin laitakaa kuvaa,haen myös ideoita.. Auttakaa mammaa...
  12. U

    Menee niin hermot... mini tissi iditin

    Saakelin ii.kieli aargh..... Antakaa korvatulpat kiitos.. On muuten todella ärsyttävän kuulosta. :kieh: :kieh: Kuinka monen lapset "puhuu" ii-kieltä? :D :laugh:
  13. U

    Tallinan matkaajat/eestiläiset!!

    Kannattaako ostaa Tallinan satamasta paluulippu siis tuleeko se edullisemmaksi vai ei.. Haaveissa olisi tehdä muutaman päivän reissu Tallinnaan niin tässä vain mietin,että mikä tapa olisi edullisin vaihtoehto..? Jos joku ihana immeinen osaisi neuvoa. :flower: :D
  14. U

    Kaikki joilla on Elisan / saunalahden liittymä!!!!

    TOimiiko teillä liittymä? Meillä ei miehenkanssa ole yhteyttäverkkoon eli onko yleinen vika nyt kyseessä?
  15. U

    Voi näitä nykyajan lapsukaisia =D

    Eli tytäreni(1v11kk) oli pontöllä ja kun oli pissattu niin laittoi kannen kiinni,sanoin hänelle,että vedä pönttö.. Tyttö kiipeää pöntölle ja alkaa nyppiä nappia ja hokee "ei toimi,ei toimi" (Itsellä kesti hetken tajuta,että miten niin ei toimi.) Sitten korjasin ja sanoin,että paina "nappia"...
  16. U

    Huomenta kaikikkille!

    Täällä aamu kahvia hörpin.. Odottelen,että kohta nuo vanhimmat tuolta ylös kömpii.. Kuinkas aamu on lähtenyt käyntiin?
  17. U

    Kuinka paljon vastaa 1ps kuivahivaa tuorehiivaa?

    Osaisko joku neuvoa? Haluisin tehdä kristallipullia, :p mutta löytyy vain tuore hiivaa.. help me please :D :saint:
  18. U

    Huvittavaa.

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801040002455_uu.shtml :laugh: :laugh: :laugh: Tää on varmaan jo ollukkin täällä,mutta tää on niin hauska :laugh: :laugh:
  19. U

    Hjelppiä munavoihin..

    Elikkä siis mun pitäisi tehdä munavoi n.50-80 henkilölle ja en löydä tuolta KVG yhtään ohjetta noin suurelle henkilömäärälle. :ashamed: :ashamed: Help me please :saint: :D
  20. U

    Auttakees tästä närästyksestä eroon..

    Siis olen kuullut,että sooda auttaisi,mutta paljonko sitä piti laittaa lasilliseen vettä? Ja pitikö veden olla kylmää? Kaikki vinkit on nyt todellakin kultaakin arvokkaampia.. Tää on aivan järkkyä..

Yhteistyössä