Valittava naapuri..

Musta on tullut vanha kitisevä ja valittava akka :ashamed:

Oikeesti mua hävettää soitin poliisit,kun "teinit" biletti omalla takapihallaan..Kuunnellen Suomipoppia..
Kuulu kylläkin sisä'lle ja kun takapihalle meni niin voisi luulla,että meillä olisi radioauki.
Ei ollut ihan viereiset naapurit kumminkaan.
2w.säikähti niiden mölöä ja kirkuuen tuli sängystä,että mörkö pelottelee.
Sitten mä vaan soitin..

Nyt mulla on paha mieli niitten nuorten puolesta,kun olenhan itsekkin ollut joskus nuori jne..Niin nyt musta tuli se kusipää naapuri..Jota musta ei pitänyt ikinä tulla!!

Onneksi ne eivät tiedä sitä,että kuka soitti.. :ashamed: :snotty:

Sanokaa nyt teinkö nyt kamalan väärin,olisisitteko itse tehnyt niin..?
Asutaan siis omakotitalo alueella ja olen yksin himas lastenkanssa eli ei ollut mahdollista lähteä itse pyytämään olemaan hiljenpaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
jos olisin saanut lapsen nukkumaan mölystä huolimatta eikä itseä olisi rassannut niin olisin antanut olla...
No lapsi heräsi siihen mökään ja ei vieläkään ole rauhottunut kunnolla edelleen huutelee äitiä ja kyselee "mörköä".
 
Minä olen soittanu useastikin poliisit. Kun minä itse olin nuori, asui mun naapurissa juoppo, joka aloitti sen musiikin huudatuksen vähintään kerran viikossa keskellä yötä. Useasti kävin sille sanomassa, että pitäis pienpää ääntä, mutta ei se koskaan uskonu. Sille tuli sit muutaman kerran poliisit soitettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Kyllä ne omat lapset menee naapurin teinien edelle. Hiljaisuus kuuluu omakotitaloalueellekin.

Heh, oispa kiva ollut teininä tietää, että kirjoitan joskus nettiin näin.
:D Näinpä,itse vakuutin ja vannoin,että en IKINÄ soittele poliiseille/valita musiikista ja kännisestä mökästä.. :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Kyllä ne omat lapset menee naapurin teinien edelle. Hiljaisuus kuuluu omakotitaloalueellekin.

Heh, oispa kiva ollut teininä tietää, että kirjoitan joskus nettiin näin.
:D Näinpä,itse vakuutin ja vannoin,että en IKINÄ soittele poliiseille/valita musiikista ja kännisestä mökästä.. :LOL:
Ja haaveena oli muuttaa taloon, jossa on aina bilemökäörvellysmeininki :D
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
jos olisin saanut lapsen nukkumaan mölystä huolimatta eikä itseä olisi rassannut niin olisin antanut olla...
No lapsi heräsi siihen mökään ja ei vieläkään ole rauhottunut kunnolla edelleen huutelee äitiä ja kyselee "mörköä".
eli oikein teit
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Kyllä ne omat lapset menee naapurin teinien edelle. Hiljaisuus kuuluu omakotitaloalueellekin.

Heh, oispa kiva ollut teininä tietää, että kirjoitan joskus nettiin näin.
:D Näinpä,itse vakuutin ja vannoin,että en IKINÄ soittele poliiseille/valita musiikista ja kännisestä mökästä.. :LOL:
Ja haaveena oli muuttaa taloon, jossa on aina bilemökäörvellysmeininki :D
Aivan 24/h :D :saint:
 
moi
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
jos olisin saanut lapsen nukkumaan mölystä huolimatta eikä itseä olisi rassannut niin olisin antanut olla...
No lapsi heräsi siihen mökään ja ei vieläkään ole rauhottunut kunnolla edelleen huutelee äitiä ja kyselee "mörköä".
eli oikein teit
Niin no ei toikaan välttämättä oo mikään mittari, että sit pitää soittaa poliisi jos lapsi pelästyy... Mun tyttö heräs yks aamu kauhistuneena, kun naapurissa aloitettiin joku meluisa rakennustyö.
 

Yhteistyössä