Hakutulokset

  1. Himpulat ja Vimpulat

    heh,aika suloista viihdettä mulla oli äsken<3

    esikoinen ja kuopus pitivät mulle muotinäytöksen: 8v.puki suljetun oven takana pikkusiskolleen 2½v. erinlaisia vaateyhdistelmiä,laittoi hiukset jne. tulivat tähän keittiön matolle (se oli näytöslava) pikkuneiti kulki siinä somasti,välillä pyörähteli jne. ja isosisko selitti samalla vaatteista...
  2. Himpulat ja Vimpulat

    Nami mustikkapiirakka :p (sis.kyselyn)

    enää pari palaa jäljellä.. :p tuoreista mustikoista tein muropohjaan tein,nami.itse tykkäisin pullataikinaan tehdystä,mutta mies ei. viikonloppuna oltiin poimimassa =) G:kummasta te muut tykkäätte,pullataikinaan vai muropohjaan tehdystä?
  3. Himpulat ja Vimpulat

    Voi mun rakkaita:(

    isäntä alkoi viime yönä oksentamaan ja ripuloimaan,nyt on lisäksi kuumetta. täytyy olla tarkkana sillä hällä on diabetes,viimeksi joutui sairaalaan tiputukseen :( nyt on kuopuskin 2½v. kovassa kuumeessa :( :heart: ja mä en taas ikinä sairastu,vaikka koko perhe olis mahataudissa :o saan...
  4. Himpulat ja Vimpulat

    G:Käyttekö Punnitse ja Säästä-kaupassa?

    mää välillä innostun katselemaan, tosi hyvä valikoima. tänään ostin chili-snacksejä,pähkinöitä,manteleita yms. parempi vaihtoehto sipseille yms :D ja ihan mielenkiinnosta otin myös kuorrutettuja manteleita sekä sokeroitua inkivääriä
  5. Himpulat ja Vimpulat

    Mun iskällä menee jalat alta!:(

    tulivat juuri reissusta ja ilmeisesti pitkästä autossa istumisesta tai pakkaamisista on tullut selkä niin kipeäksi ettei saa selkää suoraksi. kävelee etukumarassa ja huuto pääsee kivusta ja jalat menee alta :( isän selkä leikattu vuosia sitten 3 kertaa.. pelottaa mikä siellä selässä taas on :(...
  6. Himpulat ja Vimpulat

    tänään uuden Sarjan Selviytyjät, toinen jakso..

    katsoiko kukaan muu viime vkolla sen ekan jakson,ihan hirveen ahdistava :o :| mut olihan se silti pakko kattoo.. :ashamed:
  7. Himpulat ja Vimpulat

    koskien kuolemaa.. ja tommy tabermaniakin..

    luin muutama pvä takaperin Aamulehden,mielestäni erittäin mielenkiintoisen ja järkevän kolumnin. se koski sitä kuinka sitten vasta kun ihminen kuolee,sanotaan kauniita asioita,tunnustuksia,ylityksiä. aivan kuten tabermaniakaan ei läheskään kaikki arvostanut,päinvaatoin.jotkut pitivät...
  8. Himpulat ja Vimpulat

    Tykkääkö kukaan täällä Tapio Rautavaarasta?

    tykkään monenlaisesta musasta, mutta tämäkin uppoaa. laulut on niin koskettavia,elämänmakuisia.. =) alkuviikosta Sukujuhlissa oli esiintyjä joka esitti Rautavaaran kappaleita,sopi niin hyvin niiden sanoma tilanteeseen. oonko ainoa? :wave:
  9. Himpulat ja Vimpulat

    mä olen niin onnellinen äitini puolesta!<3

    hän oli munuaislääkärin vastaanotolla seurantakäynnillä vaikean munuaissairautensa takia. tulokset olivat niin hyviä,että äiti saa pikkuhiljaa lopettaa kortisoni-lääkityksen. se puolestaan tasapainoinottaa äidin verensokereita (hällä on diabetes) ja vähentää turvotusta. myös toinen lääkitys...
  10. Himpulat ja Vimpulat

    huh mikä määrä vaatetta pakattuna reissua varten..

    viivytään 2 viikkoa,puolessa välissä lomaa käymme myös sukujuhlissa joten juhlavaatteetkin on otettava matkaan. onneksi saamme käyttää pesukonetta & kuivausrumpua =) hirveän vaikea arvioida kuinka paljon varaa vaatetta mukaan,lapsia 3. ja kun ilmoistakaan ei tiedä. No,en suostu siitä sen...
  11. Himpulat ja Vimpulat

    Torstaina tulee 10v. siitä kun sanoimme Tahdon <3

    miten nää vuodet on menneet näin nopeaan! :o viime viikonlopun saimme viettää miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa, vähän kuin etukäteen juhlia juhlapäiväämme :heart:
  12. Himpulat ja Vimpulat

    mies teki mansikkarahkaa,ja ah niin herkullista ja ison satsin mutta..

    laittoi jäisenä ne manssut sekaan ja mä ehdotin jos tehosekottimella ne "muussaisi" sinne. hyvin meni kunnes tehosekoittimen pää otti ja hajos! :o rahkan seassa muovin palasin njams :/
  13. Himpulat ja Vimpulat

    6v. neiti kyseli multa että

    "äiti,miksi sulla on niin paljon lihaa takapuolessa??" :whistle: no,ei se nyt mun mielestä NIIN iso ole! :D
  14. Himpulat ja Vimpulat

    onks kellään ollut fb:ssä tällaista ongelmaa että paikallaolijat ei näy ollenkaan??

    eikä näin olleen pysty chattaan :/ tää ongelma jatkunut muutaman pvän
  15. Himpulat ja Vimpulat

    Kauheaa että tuki joka kuuluisi ihmiselle,jää sitä ilman koska Kunnalla on rahat loppu!

    ja heti alkuvuodesta näin,miten ihmeessä mahdollista?? isäni on nimittäin äitini omaishoitaja ja anoivat Omaishoidontukea,mutta vastaus oli että jonossa ennen heitä 11 ja Kunnan rahat loppu joten katsovat kuka tarvitsee ko. tukea kipeimmin :o :|
  16. Himpulat ja Vimpulat

    lapsella flunssa ja maha ollut kuralla:(

    kuumetta ollut kolmisen päivää,kova yskä,nuhaa. on todella ärtynyt,luonnollisesti. ollut kakka tavallista löysempää,tänään oli vaipassa kiivin siemeniä ja ruuan kokonaisia palasia :o tyty on 2½ vuotias. :heart:
  17. Himpulat ja Vimpulat

    Äiti kiireellisenä silmäleikkaukseen:(

    äidillä oli silmälääkärin tarkastus tuossa viime vkon lopulla,hällä on silmänpainetauti,glaukooma,kaihi silmissä. no,silmänpaineet oli molemmissa 31 vaikka äidillä on käytössä maksimilääkitys! :| joku lääkitys olisi ollut mutta se kävisi munuaisten päälle.sitä ei uskalleta antaa koska...
  18. Himpulat ja Vimpulat

    Suositelkaas hyvää Hohdemeikkivoidetta tai puuteria!

    tarvetta ois. :wave:
  19. Himpulat ja Vimpulat

    Miten voi olla mahdollista että menkat alkaa vaikkei e-pill. laatta ole vielä edes kokoaan syöty loppuun??

    3 kuukautena tapahtunut sama homma,eli perjantaina söisin viimeisen pillerin ja normaalisti mulla alkaisi vasta muutama päivä sen jälkeen.kuitenkin vaikka alkanut poikkeukselliset jo nyt,menkat kestää silti sen tauon ajan,eli aika kauan! mistähän on kyse?! :/
  20. Himpulat ja Vimpulat

    Mieheni näytti mulle järkyttävän inhottavan videopätkän, ei herkille!!

    http://www.youtube.com/watch?v=MttYbX7CEeI :x :x :x

Yhteistyössä