Miten voi olla mahdollista että menkat alkaa vaikkei e-pill. laatta ole vielä edes kokoaan syöty loppuun??

3 kuukautena tapahtunut sama homma,eli perjantaina söisin viimeisen pillerin ja normaalisti mulla alkaisi vasta muutama päivä sen jälkeen.kuitenkin vaikka alkanut poikkeukselliset jo nyt,menkat kestää silti sen tauon ajan,eli aika kauan! mistähän on kyse?! :/
 
Minulle tulee mieleen että eivätkö ne ole riittävän tehokkaita.

Minulla on päinvastainen ongelma: menkat alkavat vasta päivää ennen tauon loppumista ja tiputtelua jatkuu seuraavan viikon. Ennen lapsia menkat alkoivat kellontarkasti ma-aamuna, kun pe otin viimeisen pillerin. Ja kestivät neljä päivää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Aika oudolta kuulostaa.. Oletko ottanut pillerit säännöllisesti?
säännöllisesti oon ottanut.
Sitten tulee kanssa mieleen, että ovatko riittävän tehokkaita? Ovatko yhdistelmäpillerit?
ei yhdistelmäpillereitä,nimi on Mercilon. voiko masennuslääkkeet vaikuttaa tähän asiaan? :ashamed:
 
-jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
ei yhdistelmäpillereitä,nimi on Mercilon. voiko masennuslääkkeet vaikuttaa tähän asiaan? :ashamed:
Aika monikin lääke voi heikentää e-pillereiden tehoa. Kannattaa kyllä mainita lääkärille.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Aika oudolta kuulostaa.. Oletko ottanut pillerit säännöllisesti?
säännöllisesti oon ottanut.
Sitten tulee kanssa mieleen, että ovatko riittävän tehokkaita? Ovatko yhdistelmäpillerit?
ei yhdistelmäpillereitä,nimi on Mercilon. voiko masennuslääkkeet vaikuttaa tähän asiaan? :ashamed:
En tiedä lääkkeiden yhteisvaikutuksista mitään, mutta mercilon on kyllä yhdistelmäehkäisypilleri.
 
Minul tuli tolleen menkat milloin sattuu kun pillereitä söin. 9kk niitä söin ja aina tuli joko kesken levyn tai sit ei ollenkaa. Siks en osannukkaa epäillä raskautta. Oli rv 11 menossa kun selvis ja sit jätin pillerit pois.
Ne ei vaa sopinu ja lääkäri vaa käski viel syömää josko tasaantuis (ei siis viel suostunu merkkii vaihtaan ). Olin pillereit syöny 4-5kk kun kävin valittamassa. Miähä tottelin mitä lääkäri sanoi.

Kannattaa käydä lääkärin luon, ettei pillerit sit pääse pettämään sopimattomuuden takia.
 

Yhteistyössä