Hakutulokset

1. V

***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

marjutti86 olipas surullisia uutisia.Varmasti ajatukset sekaisin tapahtuneesta. :hug: :hug: :hug: toivottavasti pian palailet odotuspuolelle.
  2. V

***TAMMIVAUVAT*** Kesäkuussa

Heippa kaikille pitkästä aikaa :wave: Tervetuloa uusille ja :hug: sitä tarvitseville! Olen lukenut ja seuraillut teidän ahkeraa kirjoittelua,mutta oma kirjoittelu jäänyt vähemmälle huonosta olosta johtuen. Pahoinvointi ollut tosi voimakasta,vähintään kolmesti päivässä olen joutunut...
  3. V

***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

enie Tuo mitä kirjoitin tarkoittikin,että tulihan se kolmaskin ja se että vielä tulee yksi paljastumaan :D Minun mummulla oli tapana sanoa,että ei kahta ilman kolmatta ja kyllä se kolmaskin vielä parin löytää eli yhteensä neljä ;)
  4. V

Heippa pitkästä aikaa kaikille :wave: Tervetuloa uudet mukaan ja :hug: sitä tarvitseville. Zaara onnea tuplauutisista.Tosiaankin ei kahta ilman kolmatta ja kyllä se kolmaskin vielä parin löytää :whistle: joten jääkäämme odottelemaan lisää uutisia :) Ihanan paljon taas muutamassa...
  5. V

Tash olipas surullisia uutisia :hug: Niiz,paimentyttö,Rakuuna ja nirppurotta tervetuloa joukkoon tammiseen :D Miltsu oli jälleen osannut niin koskettavasti kirjoittaa,kaikkea hyvää sulle ja käy silti ilmoittelemassa itsestäsi niin kuin toivon mukaan muutkin tammoista poistuneet...
  6. V

Onnea plussanneille ja tervetuloa mukaan :flower: Meitähän alkaa olla jo mukavasti :) Ihana kuulla,kun osa päässyt jo eka neuvolaan ja ultraankin.Vielä pitäisi reilu pari viikkoa neuvolaa odottaa ja siitä viikon päästä olisi ultra.Täällä meillä päin ei tarjota "normaali"raskaudessa kuin...
  7. V

Alkuraskaus-ajan epäilyjä neuvolatoiminnasta

Laskettuaika määrittyy alkuun sinun antamien päivämäärien mukaan.Ultrassa saat sitten tarkemmin tiedon raskauden kulusta ja sen jälkeen laskettuaika voi muuttua mikäli enemmän kuin n.5vrk heittää ensimmäisestä ajasta. Ensimmäisellä neuvolakäynnillä keskustellaan raskaudesta ja sen eri...
  8. V

Tillukas :hug: kirjoituksestasi päätellen olet hyvin pystynyt asiaa käsittelemään. Hempukalle onnittelut ihanista uutisista,aivan mahtavaa :heart: Galluun jota kylläkin itse tuolla aiemmin kyselin :ashamed: Me ei haluta sukupuolta ennakkoon selvittää myöskään tällä kertaa.Esikoisen...
  9. V

Sohvi77 tsemppiä huomiselle ja tulehan sitten ilmotteleen kuulumiset!
  10. V

Snowangel ja miltsu olipa ikäviä uutisia luettavana,voimia teille :hug: Tash täällä peukutetaan,jotta kaikki masussa olisi kunnossa. Onnittelut uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan :heart: Kahvigalluppia oli.Täältä löytyy myös yksi kahvin suurkuluttaja.Tänä aamuna jäi eka...
  11. V

Enie Olipa mukavia uutisia :hug: Pieni pelkohan varmaan seuraa kaikkia odottajia koko raskauden ajan,mutta jospa tämä ajan kuluessa alkaisi rauhoittamaan itse kenenkin mieltä. Vaan sitähän tämä äitiys on,huolesta toiseen murheeseen siirtymistä. Ihanaa,kun tupla-tammiksetkin tiedossa :heart:
  12. V

Onnea uusille plussanneille :heart: Muzzu samalaisten ajatusten kanssa minäkin painin.Sen verran taikauskoinen ilmeisesti olen,että kuvittelen heti jotain ikävää tapahtuvan,mikäli ilouutisen muitten kanssa jaan :ashamed: .Koko ajan vaan odottaa viikkojen kertymistä,joiden mukana toivoisi...
  13. V

Enie Tsemppiä tähän päivään ja onnea matkaan.Tule sitten kertomaan kuulumiset!!! Snowangel Nyt peukut pystyyn,että ennakoitu surutyösi on turhaa.Pitkältä ajalta tuntuu silti odottaa ensi viikon alkuun ultraan pääsyä.Sitä ennen ehtii monet ajatukset pyöriä mielessä.
  14. V

Anni-77 Mulla etovaan oloon auttoi,kun tasaisesti imeskeli kurkkupastilleja.Ekassa raskaudessa mulla olo helpottui viikon 13 tietämillä.Lienee kuitenkin kovin yksilöllistä niin kuin epäilitkin vaan jos helpottaa niin ainakaan omasta ystäväpiiristä kukaan ei etovasta olosta ole koko raskautta...
  15. V

Hipkukka Oikein paljon onnea ihanista uutisista :heart: ja kiitos kun viitsit valaista tietämätöntä :ashamed: . Nyt toivotaan kaiken menevän hyvin,kuten tietenkin muillekin odottajille toivotaan.Jotenkin itsellä näin alussa kovin epävarma olo vaikken keskenmenoa koskaan ole joutunut...
  16. V

Onnea kaikille uusille plussanneille :heart: [b]Hipkukka Joko olet saanut vastauksen verikokeista?Onko siis kyseessä keinohedelmöitys?Ei tarvi vastata ollenkaan mikäli arka asia sinulle.Uteliaisuuttani vain kyselen,kun mulle aivan uutta asiaa.Peukutan täällä plussaa sinulle vaikken edes...
  17. V

No huh huh,menipä nuo mustaukset sitten nappiin.Mitenköhän se pitäisi tehdä,jotta oikein saisi.Voisko joku auttaa tätä avutonta :laugh:
  18. V

Lara84 Voimia teille,vetää täysin sanattomaksi :hug: [/b]Enie[b] Olipas uutiset =) Menikö mies sanattomaksi?Onko teillä suvussa kaksosia,että olette tähän mahdollisuuteen osannut valmistautuakin.Oikein paljon onnea tupla-uutisista :flower: Täällä paleleminen alkanut,jonka voi kai...
  19. V

Kiitos kaikille onnitteluista.Vielä kovin epävarma olo koko raskaudesta.Tekisi kovasti jo mieli kaikille raskaudesta kertoa,muttei kuitenkaan.Varmaan ultran jälkeen 11.6 osaa varmemmin asiaan suhtautua.Olinkin jo unohtanut,että tämä raskaus onkin yhtä odottamista :laugh: Tulisi nyt vaan...
  20. V

Tänä aamuna plussasin ja toinen olisi tulossa.Epäsäännöllisen kierron takia la vielä epävarma,mutta oletettavasti 8.1.Minut saa lisätä listaan.Oikein paljon onnea kaikille plussanneille :flower:

Yhteistyössä