Hakutulokset

  1. Miikku06

    endometrioosi&kierrukka?

    :wave: kaipailisin hiukan tietoa miten kierrukan laitto vaikuttaa endometrioosiin? tai siis miten nuo kaksi tulevat toimeen keskenään? =) esim. vaikuttaako kierrukka endon muodostumiseen? mietin että jos jollakin olisi kokemuksia aiheesta...olisi kiva kuulla... kiitti!!! =)
  2. Miikku06

    Sektioarpi ja uusi raskaus

    lisään vielä... :wave: mulle sektio tehty juuri tuolla pystyviillolla...
  3. Miikku06

    Sektioarpi ja uusi raskaus

    kiitti =) kyllä nuo mielipiteet vaihtelee paikkakunnittain ja tietty jokaisella lääkärillä taitaa olla omat mielipiteensä... mulle sanottiin jälkitarkastuksessa et ei sitten muuta kun toista putkeen vaan :laugh: siis näin lääkäri tuumas...ei puhunu mistään vuodesta mitään :whistle: mutta...
  4. Miikku06

    Sektioarpi ja uusi raskaus

    tyttö syntyi sektiolla 2/2006 toisen laskettu 3/2007. Arven kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, eikä siihen ole kummemmin kiinnitetty huomiota neukussa eikä lääkärissä. Luulisin että kaik siispä ihan hyvin sen osalta =)
  5. Miikku06

    BabyWelt

    =) elikkäs ostitteko nuo peräkkäinistuttavat? saanko hintaa udella ja mistä ostitte? :whistle: ja onko renkaat sen näköiset että niillä pääsee lumihangessakin eteenpäin? kiitos sulle jos jaksat vielä vastailla... =)
  6. Miikku06

    BabyWelt

    saisinko linkkiä tonne ping-pong-online sivulle???!!! kiitti!
  7. Miikku06

    BabyWelt

    :wave: kokemuksia kyseisen merkin kaksostenrattaista...kiitos! :) http://www.lastenturva.fi/tuotevalikoima/tuplarattaat/babywelt_tuplat.html<br><br>
  8. Miikku06

    Herqules twin raptor spin

    Lastentarvikkeesta mäkin ne bongasin :D Esillä siellä oli se sinisellä kuosilla oleva, hintaa sillä oli noin 550 ?... edelleen olen kiinnostunut noista menopeleistä...elikkäs laittakaahan kokemuksia ja mielipiteitä =) kiitos!
  9. Miikku06

    GALLUP: miten synnytyksesi alkoi??

    viikoja oli kasassa 41+5, ja sinä päivänä oli tarkoitus mennä yliaikaiskontrolliin synnärille... no eipä sinne sitten päästy, ku edellisenä yönä tuli lähtö :laugh: yöllä alko supistelemaan..en saannu yhtään nukuttua. Mut mietin vaan että kyllä mä aamuun kestän... :p Siinä sitten muutaman...
  10. Miikku06

    Herqules twin raptor spin

    :attn: nostan...koska minua myöskin kiinnostaisi kyseiset kärryt =) kertokaa mielipiteitä...
  11. Miikku06

    Istukan koko/lapsen koko

    mulla kanssa iso tyttö syntyessään 4910 g ja istukan paino oli siinä 1,2 kg...elikkäs iso oli tyttö sekä istukka :p synnärillä lääkäri jotakin mulle paasasi että vois sitä vähän miettiä mitä syö...voi pkle...minkäs teet ku RUOKA maistui...ei niinkään mikään karkki...mutta tästä...
  12. Miikku06

    Uusia ystäviä kaivataan !

    :wave: minä 23-vuotias, tyttö syntyi 7.2.2006, elikkäs kohta 5 kk :) olisi kiva kirjotella ja vaihtaa ajatuksia :)
  13. Miikku06

    tyttövauvalla vuotoa?

    meitin typyllä tuli syntymän jälkeen noin viikko sellaista punaista sekä vaaleampaa limaista vuotoa. synnärillä sanottiin sen johtuvan mun hormooneista ja neukkutäti toisti tämän saman. aikas hurjalta se tuntui että noin pikkusella voi olla jo tuollasia "vaivoja" :/
  14. Miikku06

    Mahduitko vanhoihin vaatteisiin sairaalasta koitudutta?

    jees, mahtuhan ne...melkeestä kaikki...jotkut farkut saavat vielä odotella... :p ehkä sitten joskus niitäkin saa vielä käyttää... =) hyvin tippui paino mullakin, synnärille jäi 15 kiloa..ja loput lähti kotosalla =) masua kyllä vielä näyttää olevan, mutta se kuuluu asiaan =)
  15. Miikku06

    löytyykö vm-83 mammoja?

    täältä löytyy myös... =) asustellaan Heinolassa, minä, avokki ja tyttäremme 4kk + kaksi koiraa =)
  16. Miikku06

    Emma Zone

    hei... kaipailen kokemuksia ja mielipiteitä näistä rattaista... sopisiko matkarattaiksi? onko kuinka painavat? kiitos paljon :)
  17. Miikku06

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    tyttö tuli rv 41+5 painoa 4910 g, pituutta 54 cm sektio -> sairaalassa oltiin viikko :heart: :heart: :heart: :heart:
  18. Miikku06

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    kauniit on nimet prinsessoilla =) :heart: meidän typy sai nimekseen Miina Sara Maria :heart: Miina oli Miina koko raskausajan, joten mitäpä sitä sitten enää vaihtelemaan =) (tietty jos olisi poika tullut ni sitten olisi ehkä pitänyt harkita uudelleen ;) )
  19. Miikku06

    03-alue, onko meitä...??

    onhan meitä :) minä -83 tyttö -06 :) Heinolassa asustellaan
  20. Miikku06

    INGLESINA espresso matkarattaat

    kiitti ku vastasit =)

Yhteistyössä