Mahduitko vanhoihin vaatteisiin sairaalasta koitudutta?

Haylee
Mää olin ymmärtänyt, että ihan turhaa ottaa sairaalaan kotiinlähtovaatteiks mitään normikuteita, et mammavaatteita pitää käyttää viäl vaik kuin pitkään. No huh huh. Tavalliset kuteet olis ihan hyvin menny, tosin mulle tulikii jotain 8 kg raskauden aikana. Vaikka olihan se maha semmonen röllykkä :)
 
Mie mahduin, 3kiloa oli jäljellä niistä 13kilosta, jotka tuli raskauden aikana. Nää kilot on tullu tässä parin kuukauden aikana, että nyt ei taas mahdu :D Yllätyin kyllä, kun niin paljon jäi sairaalaan niitä kiloja.
 
mä mahduin heti.. laitokselle jäi -10kg ja raskauden aikana painoa tuli +7kg eli lähtöpaino laitokselta oli vähempi mitä painoin kun aloin oottaa.. tosi posit. yllätys :) vielä pitäs tiputtaa pari kiloa niin pääsis kuudenkympin alle.. synnytyksestä aikaa kolme viikkoa
 
Se maha ei kyllä mahtunut eikä mahdu edelleenkään (5 kk synnytyksestä) mihinkään entiseen paitaani! Housut menivät, maha vyön päällä roikkuen -tyyliin. Ottaa aivoon että ainoastaa tuon kaamean mahani vuoksi olen joutunut uusimaan kaikki paitavarastoni. :x
 
Ihmettelin itsekin hiukan... mahduin heti omiin 'vanhoihin' vaatteisiin. Kiloja tuli yhteensä raskauden aikana 12 ja jäljellä oli sairaalasta lähtiessä vajaa puolet. Vatsa oli hiukan erimallinen kuin ennen raskautta :) ..yllätys-yllätys! Mieskin oli ihmeissään, että miten kummassa sait nuokin housut jalkaan :whistle:
 
Mahduin jokaisen kolmen lapsen syntymän jälkeen. Parhaiten muistan, kun keskimmäinen syntyi kesällä ja oli niiiin ihanaa pukea minihame ja toppi päälle sen rantapallon poksahdettua. =) Mulla varmaan imetys karisti kilot heti. Kuopuksen jälkeen kesti 3 kk ennenkuin olin omissa mitoissani, mutta siis vaatteet meni päälle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 18:04 kaisa kirjoitti:
Se maha ei kyllä mahtunut eikä mahdu edelleenkään (5 kk synnytyksestä) mihinkään entiseen paitaani! Housut menivät, maha vyön päällä roikkuen -tyyliin. Ottaa aivoon että ainoastaa tuon kaamean mahani vuoksi olen joutunut uusimaan kaikki paitavarastoni. :x
ihanaa, että jollain muullakin sama tilanne! mä en tajuu, miten muut on mahtunu! mullä jäi kiloja 7 kg synnytyksestä ja maha ihan hirvee pallo vieläkin. ei mitään läskimakkaroita vaan siis iso roikkuva pallo.
 
terve!

Sain kaksoset 25.5. ja mulla tällä hetkellä paino 9 kg vähemmän kuin ennen raskautta, odotusaikana tuli n.9kg painoa lisää..VAIN...
mutta loppu aika närästi niin paljon ettei voinut mitään syödä tai juoda
Ja vauvat syntyi vkolla 36 ja olivat a 3400g b 2710g että olivat erittäin hyvä kokoisia =)
Luulin kyllä että jää kamalasti niin sanottua ylimääräistä painoa mutta pojat veivät kyllä kaiken´ënergian äidiltä´
 
Olen mahtunut kaikkien kolmen jälkeen,ekassa tuli 7kg jotka jäi heti synnytykseen,tokassa tuli 6kg jotka jäi myös synnärille ja kolmannessa tuli 4kg ja synnytyksen jälkeen paino oli -3kg lähtöpainosta. Tietysti sitä löysää nahkaa oli,mut mahduin silti vanhoihin vaatteisiin.
 
jees, mahtuhan ne...melkeestä kaikki...jotkut farkut saavat vielä odotella... :p ehkä sitten joskus niitäkin saa vielä käyttää... =) hyvin tippui paino mullakin, synnärille jäi 15 kiloa..ja loput lähti kotosalla =)

masua kyllä vielä näyttää olevan, mutta se kuuluu asiaan =)

 

Yhteistyössä