Hakutulokset

  1. F

    facebookista kysymys

    mitä tarkoittaa jos on saanut vaikka huikka-sovelluksen kautta jotain ja antajana lukee facebook käyttäjä? miksi siinä ei lue sen henkilön nimeä?
  2. F

    Electrolux Ergorapido pölynimuri..kokemuksia?

    suunnittelen imurin ostoa ja mietin että riittäiskö tuollanen imuri pelästään.ois niin kätevä ja pääsis nopeesti huoneesta toiseen ilman johtojen kanssa pelailua
  3. F

    G:lapsen käytöksestä

    Jos lapsi suuttuu leikissä niin onko se normaalia 6-8 vuotiaalla? ja jos isot lapset riitelee suullisesti, tarvitseeko vanhempien siihen puuttua joka kerta, eli onko oikein olla puuttumatta?
  4. F

    joululahjaideoita 8kk tytölle

    olen tässä jo pikkuhiljaa alkanut miettimään ja hankkimaan joululahjoja mutta nyt tartteisin apua.eli mitä 8kk:lle tytölle voisin ostaa lahjaksi :xmas: joulu on jo ovella.. :D
  5. F

    velka asiaa

    kaksi ihmistä on asunut avoliitossa n.10 vuotta.kummallakin valkaa ulosotossa(ei pankkilainaa) vain opintolainaa ja muita laskuja.kun he menvät naimisiin tuleeko veloista yhteisiä.eli joutuuko esim voimo miehn velkojen maksumieheksi ja toiste päin.vai pysyykö velat omina.esim et vaimo maksaa...
  6. F

    taidan olla raskaana

    taidan olla raskaana..kolmas ois tulossa.rinnoista valuu kirkasta nestettä ja eilen tuli tunne et maito nousee rintoihin..maha pömpöttää..aluksi luulin et oon vaan lihonu kun olen tässä painoa yrittänyt nostaa, mut ihmettelin et no nousipas se paino nopeesti pari kiloa. testiä en siis ole tehny...
  7. F

    Kiukkuinen taapero

    Onko muilla kiukkuisia 1-vuotiaita? Meillä poika alkoi kiukkumaan pian 1-vuotissynttäreiden jälkeen ja nyt 1v3kk ja kauhea rähjäys päällä koko ajan. Mikään ei kelpaa, heittelee leluja, raapii, vastustaa ulos pukemista ja riuhtoo ja repii päätäni...Silloin on hyvällä tuulella jos antaa 100...
  8. F

    muita vaipan kaivajia??

    Miedän poika, 1.8 vuotta kaivelee koko ajan vaippaansa. Täytyy pukea body vaatteiden alle, muuten käsi on taas vaipassa. Pelkän vaipan kanssa on turha edes kulvitella olla! Tämä on NIIN raivostuttavaa :kieh: En ole kuullut kenestäkään mussta lapsesta, joka noin uutterasti kaivelee vaippojaan...
  9. F

    Kahvi-Kaisalle

    Mikä on fiilis näin eräpäivänä? Tsemppii sulle! :flower: =)

Yhteistyössä