Electrolux Ergorapido pölynimuri..kokemuksia?

meillä ei riitä :/ käyttelen sitä pikku roskien siivoukseen ja lähinnä se on isomman poitsun huoneessa käyttää siellä :whistle: tosin meit on 5..sotkijaa ja noita lemmikkejä mm 2 koiraa :D ja niistä lähtee kiitettäväti karvaa,santsasin dyson imuriin.hiton kallis se oli mutta toimii :D sanoin miehelle että jos ei tuu kunnon imuria sitten tulee siivooja :whistle: mies valitsi sen imurin...joka oli tuhotoman kallis :eek: :snotty: :ashamed:
 
sitä kans mietin et kun meitäkin on se 4 henkilöä, et miten iso se säiliö siin on.
kattelin kans tuota dysonia..halvin ois 200 euroo joten ei paljon kalliimpi ole kuin muutkaan pussittomat imurit..oon kyllästynyt noihin pölypusseihin :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja freya:
sitä kans mietin et kun meitäkin on se 4 henkilöä, et miten iso se säiliö siin on.
kattelin kans tuota dysonia..halvin ois 200 euroo joten ei paljon kalliimpi ole kuin muutkaan pussittomat imurit..oon kyllästynyt noihin pölypusseihin :kieh:
on tuo kätsä kun ei siinä tarvi niit pusseja.mulla oli tarjouksessa 400e..ovh 500 :headwall: |O se ei kauheen iso se säiliö loppujen lopuks ainakaan meijän ergossa oo :/
ja kylhän siin lopult säästöä tulee ku ne pussitkin maksaa :kieh: |O

 
pölypussit on tuhottoman kalliita!!Meil oli aikanaan imuri jonka pussi kun oli täysi ni se oli vain puolillaan |O :headwall:
taidan investoida kyl tohon pussittomaan..en kyl viel tiedä raaskinko dysonia ostaa
 
Meillä on tuollainen ergorapido keittiössä ja käytän sitä lähinnä pintasiivoukseen. Sillä saa kätevästi muruset ym. roskat pois silloinkin, kun ei jaksaisi varsinaista imuria alkaa käyttelemään. Se irrotettava pikkuimuri varsinkin on ihana. Mutta ei sillä kyllä ns. kunnon pölynimuria voi korvata. Tuosta oranssista väristä en kyllä tykkää hirveästi...
 

Yhteistyössä