Hakutulokset

  1. T

    äidit vm. -74

    Yksi joukkoon lisää :) Mulla on lapset -00, -02 ja -05. Nyt on yritys käynnissä uuden miehen kanssa. Oli ihanaa huomata, että mun ikäiset vielä lisääntyy :) Meinas tulla kriisi, kun luin, että naisen hedelmällisyys laskee rajusti 35v. jälkeen.
  2. T

    polkupyörän lastenistuin joka kiinnitetään tangon eteen

    Mä oon kuullu, et ne olis kiellettyjä nykyään, pidetään turvattomana tai jotain. En oikeesti tiedä, mut näin oon joskus lukenu jostain.
  3. T

    Mitä mieltä olette nimestä Tyko?

    Mun mielestä jotenkin hankala lausua, muuten ihan jees.
  4. T

    Keskenmenon kokeneet: tunsitko/tiesitkö/vaistositko, että kaikki ei ole kunnossa???

    Mulla on kans menny yks kesken ja "inhosin" sitä alkiota. Vaikea selittää sitä tunnetta, mut koin, et mun sisälläni on kasvamassa jotain pahaa ja rumaa, enkä haluunnut sitä. Muista raskauksista ei oo ollu tällaisia fiilareita.
  5. T

    Alkanut tehdä mieli punaista sohvaa

    Vois piristää kaiken neutraalin vastapainona :)
  6. T

    Kyl voi taas olla hemmetin vaikeeta!

    Viimeks kun nähtiin, eksä halus *neuvotella* lasten tapaamisviikonloput toisinpäin, että saa samoin päin, kun hänen nykyisellä siipallaan on. No ei siinä silleen mitään, mulle sopii kummin päin vaan. Nyt otti taas asian puheeks. Sanoin sille, et hoitaa pari hommaa (siis tulostaa koneeltaan...
  7. T

    Mikä tää rukoilijasirkkajuttu on?

    *ihan totaali reps*
  8. T

    Muisteletteko vanhoja

    Tunnustan muistelevani, mutta vain yhtä. Tosin "vikaa" lienee hänessäkin. Poikkesi käymään sen jälkeen, kun erosin ja kysyi silleen rivien välistä, että vieläkö mä haluan lisää lapsia. Hän kuulemma haluaisi jälkikasvua, mutta hänen kihlattunsa ei ole kiinnostunut lisääntymään (ovat olleet...
  9. T

    Tyttöjen alistaminen alkaa päiväkodista.

    Eiköhän tun nukkumisjutun olisi saanut järjetettyä ihan ilman kohuakin. Kyseiselle pojalle nukkumapaikka seinän viereen, niin, että yläpetillä ja viereisellä petillä on poika. En tiedä onko lapsille nimetty sänkypaikat, mutta näin voisi ainakin tehdä selkeyden vuoksi (muutenkin) ja se tuskin...
  10. T

    imetättekö neuvolassa

    Enää ei oo imeväsiä, mut oon imettäny neuvolassa ja kaupassa samalla, kun oon ruokaostoksia tehnyt ja linja-autossa ja puistossa ja ja ja ja....
  11. T

    Kumpi nimi: Tilda-Mii vai Tilda-Mai?

    Mun mielestä Tilda-Mai ja itseasiassa kuulostaa mun korvaan tosi kivalta :)
  12. T

    Mies läks baariin...

    Luottamuksen voi pettää tasan kerran.
  13. T

    tarvis TAAS siivota. miten musta tuntuu et 95% mun elämästä on siivoamista?

    Meit taitaa olla täällä aika monta :)
  14. T

    Koska tämä syyllisyydentunto oikein loppuu?!

    Olen eronnut vuosi aikaa ja mielestäni ihan syystä. Eksä kävi vieraissa, ei ollut juuri koskaan kotona ja lisäksi hänellä on/oli useampia tuomioita väkivallasta ja uhkailusta. Eli meininki oli kuin villissä lännessä. Tunsin itseni tässä suhteessa mitättömäksi, en ollut "tarpeeksi kaunis" tai...
  15. T

    Hyvää yötä kaikille ;) TÄSSÄ TEILLE...... ;)

    Ai tohonks kohtaan sitä pilkkua vedellään... kiitti infosta :D
  16. T

    Nyt meni hermot!!

    Niin, *kun on siihen valmis*... aika harva tarhaikäinen taitaa olla valmis miettimään eri uskontoja kriittisesti? :O
  17. T

    Miksi äiti itkee?

    Sun täytyy ityy itse päättää, haluatko kertoa raskauden keskeytymisestä. Poikaa se varmaan helpottaa, jos tietää syyn, mutta toisaalta, sinä et ehkä halua, että poika puhuu asiaa ympäriinsä. Mä olen kiperissä tilanteissa sanonut, että äitiä sattuu vatsaan niin kovasti, että itkettää. On aina...
  18. T

    Miksi miehet ovat valmiita näkemään vaivaa seksin eteen tiettyjen naisten kanssa, kun helpommallakin saisi pesää joltakulta toiselta?

    Siinä kaukonaisessa on kenties jotain viehättävää. En mäkään ketä tahansa miestä panis, vaik kuin panettais...
  19. T

    Apua! Vessani seinässä on kuplia!

    No vesivahingolta toi kuulostaa... Odota nyt et sielt huoltoyhtiöstä käydään ja katsotaan. Kysele sitten tarkkaan siltä kaikki minkä haluat tietää. TSEMPS!
  20. T

    Mitä syödään tänään

    Broilerlasagnea

Yhteistyössä