Mies läks baariin...

  • Viestiketjun aloittaja Tyhmä(kö)?
  • Ensimmäinen viesti
Tyhmä(kö)?
Eli siis mies tossa just läks kaverisa kanssa baariin. No ei siinä mitään mutta luottaisko vai ei..?

Hieman historiaa: Viime kesänä miehellä oli joku parin viikon villivaihe päällä ja kävi kotona tasan kääntymässä (nukkumassa/suihkussa) ja sitten eräänä iltana tuli työkaverin kanssa meille istumaan (työkaveri on nainen) ja täsatä lähtivät "parille".
Kotiin mies palasi 2-3 aikaan yöllä nainen mukanaan. Luulivat että nukun ja sitten hetken kuunneltuani outoja ääniä yllätin heidät samasta pedistä olohuoneesta. Naisella päällään pelkät alusvaatteet miehelläni pelkät bokserit...Molemmat säikähtivät tuloani siis TODELLA säikähtivät!!!
Mies seposti jotain tyyliin "anteeks,anteeks!!!" ja nainen "hei mä en sitte tehny mitään!"
Olin pitkään raivona ja pettynyt mieheeni mutta anteeksi annoin ja elämä jatkui...
Nyt valitettavasti tämä tapahtuma valtasi taas mieleni ja ajatukseni on todella levottomat....

Anteeks tämä purkaus mut pakko johonkin tilittää.... :/ Ja en, en kaipaa haukkuja enkä muutakaan v*tt*ilua....
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja psjätäse:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Turha ukon selittää, etteikö olis mitään tapahtunut... itse olisin jääny kytikseen ja yllättäny sit ihan todella rysän päältä...
Niinku "Nimimerkillä; oon aiemminkin kyttäilly" vai?
Hei oikeesti, jos mun mies tois jonkun vosun meidän olohuoneeseen yöllä ja ne olis molemmat alusvaatteisillaan niin kyllä ne ihan tasan kerjää sitä kyttäämistä :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Turha ukon selittää, etteikö olis mitään tapahtunut... itse olisin jääny kytikseen ja yllättäny sit ihan todella rysän päältä...
Arvaa vaan oonko miettiny tuota että mitä jos olisin vielä hetken odotellut... mitä olisin silloin voinut ehkä nähdä?? Ja siis mieheni puolustautuu legendaarisella "mä olin oikeesti kännissä enkä muista mitään" selityksellä... Mutta mäpä olin selvinpäin ja näin mikä tilanne oli päällä! :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
En varmaan sinuna luottais, tollasen jälkeen tuskin olisin oman mieheni kanssa enää. Mut oks ne vielä ollu yhteydessä toisiinsa tai onko ne tavannu toisiaan??
En tiedä.. nehän siis olivat työkavereita joten.... :/ mutta kysyessäni asiaa mieheni sanoin etteivät ole nähneet edes töissä.. joopa joo... yhtäkkiä ei enää oliskaan samoissa vuoroissa.... hmm...no mutta sellasen paasauksen ja keskustelun kävin läpi et toivon todellakin sydämen pohjaksta toivon että mieheni olisi nyt tajunnut mitä oli vaarassa menettää....!
 
vieras
Tulivat TEILLE panemaan, vaikka sinä olit kotona? :eek: :eek: :eek:

Toivon kaikkea hyvää sinulle, mutta itse en pystyisi luottamaan mieheeni tuon jälkeen. Keskustelitteko silloin asian halki?

Oliko se tämäniltainen kaveri mies vai nainen, jonka kanssa baariin lähti?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulivat TEILLE panemaan, vaikka sinä olit kotona? :eek: :eek: :eek:

Toivon kaikkea hyvää sinulle, mutta itse en pystyisi luottamaan mieheeni tuon jälkeen. Keskustelitteko silloin asian halki?

Oliko se tämäniltainen kaveri mies vai nainen, jonka kanssa baariin lähti?
Keskusteltiin pitkään ja sanoin että mietin miten tästä eteenpäin. Mietin aikani, puhuttiin, itkettiin ym...ja lopulta sanoin että pystyn antamaan anteeksi mutta unohtaa en pysty todennäköisesti koskaan! Ja usein tämä mieleeni tuleekin... varsinkin tällaisina iltoina kuin tämä... :/
Ja siis meillä kaksi lasta (toista odotin sinä kesänä) mutta lasten kuullen emme riidelleet vaan lapsi oli hoidossa kun tämä kesäjuttu tapahtui...ja silloinkin kun sitä selvitettiin...
Ja tämä kaveri on mies jonka kanssa lähti nyt. On lapsuuden ystävä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulivat TEILLE panemaan, vaikka sinä olit kotona? :eek: :eek: :eek:

Toivon kaikkea hyvää sinulle, mutta itse en pystyisi luottamaan mieheeni tuon jälkeen. Keskustelitteko silloin asian halki?

Oliko se tämäniltainen kaveri mies vai nainen, jonka kanssa baariin lähti?
Keskusteltiin pitkään ja sanoin että mietin miten tästä eteenpäin. Mietin aikani, puhuttiin, itkettiin ym...ja lopulta sanoin että pystyn antamaan anteeksi mutta unohtaa en pysty todennäköisesti koskaan! Ja usein tämä mieleeni tuleekin... varsinkin tällaisina iltoina kuin tämä... :/
Ja siis meillä kaksi lasta (toista odotin sinä kesänä) mutta lasten kuullen emme riidelleet vaan lapsi oli hoidossa kun tämä kesäjuttu tapahtui...ja silloinkin kun sitä selvitettiin...
Ja tämä kaveri on mies jonka kanssa lähti nyt. On lapsuuden ystävä.
hymiö ei kuulu tuonne!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sessu:
kiesus..teillä alusvatteet vain yllä? minulta olis ollu kylmä kyyti molemmille..tiedän kokemuksesta,kerran pettää,aina pettää!
No juu...siis kyllä kyytiä saivatkin silloin! Mutta kaipa tämä rakkaus tekee ihmisestä tyhmän! Mä kysyn välillä itekki itseltäni et miks kestin sen... Mut ehkä mua pelotti silloin---->olin raskaana, poika reilun 2v ym ym tokosyy paskaa... mut luulin voivani joskus luottaa tuohon mut en voi ajatuksilleni taas mitään...kun tiedän vielä etteivät ihan mihinkään pikkuräkälään lähteny nytkään... :/ tyhmä mikä tyhmä...ei osaa päästää irti...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sessu:
kiesus..teillä alusvatteet vain yllä? minulta olis ollu kylmä kyyti molemmille..tiedän kokemuksesta,kerran pettää,aina pettää!
No juu...siis kyllä kyytiä saivatkin silloin! Mutta kaipa tämä rakkaus tekee ihmisestä tyhmän! Mä kysyn välillä itekki itseltäni et miks kestin sen... Mut ehkä mua pelotti silloin---->olin raskaana, poika reilun 2v ym ym tokosyy paskaa... mut luulin voivani joskus luottaa tuohon mut en voi ajatuksilleni taas mitään...kun tiedän vielä etteivät ihan mihinkään pikkuräkälään lähteny nytkään... :/ tyhmä mikä tyhmä...ei osaa päästää irti...
...kirjoitusvirheitähän löytyy... sori siitä
 
ap
Kaiken huippu et se naikkonen oli menny itkee myöhemmin miehelleni et "vaimos on ihan hullu! Se kävi muhun käsiks ja veti turpaan ym ym... Todellisuudessa en heittäny muutaku kylmää vettä lasillisen päälle kun sattui olemaan lasi sopivasti kädessä :D että näin...
 

Yhteistyössä