Hakutulokset

  1. R

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    minut voipi poistaa taustailemasta. Täytyy jättää tämä pino, sillä meille ei pikkukakkosta tule :'( mukavaa vauvakuumeilua kaikille ja tietysti Plussatuulia :whistle:
  2. R

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Eli täytyy jättää tämä palsta, sillä vauvakuumeilu sai tylyn lopun. Miehen kanssa puhuttiin taas tästä vauvaprojektista ja hän lateli semmoista tekstiä, että minun kuumeilu loppui siihen. Hän ei kuulema millään jaksa eikä halua toista lasta kanssani. Ikää on liikaa ja muutenkin meidän yhteinen...
  3. R

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Täällä ollaan ja kesästä nautiskellaan B) Meinattiin lähteä heti aamusta puistoileen eväiden kanssa koko perhe, mutta poika jaksoi olla valveilla vain 1,5h ja piti sit siirtää retkeä päivään. Nyt sitten luppoaikaa vähän surffailuun :) Vauvakuume-rintamalla ei oikein mitään uutta. Mies...
  4. R

    Kevyttä naposteltavaa (suklaan, karkkien, sipsien korvikkeeksi), vinkkejä kiitos!

    Kiitos sinulle Malina! Todellakin oli apua noista sinun vinkeistä ja kopiomistasi artikkeleista. Täällä nyt koitetaan saada napostelu kuriin... Vielä on takapakkiakin tullut, mutta jospa se tästä. Tosiaan tuo napostelu pitkin päivää -tapa täytyy saada pois. Tää mun syöminen tuppaa olemaan niin...
  5. R

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Onlydream: Olipas ihana uutinen :flower: Nyt tsemppiä yrityksiin! Mahtaa olla fiilikset ihan huipussaan... Ajatella, kohta pääset jännäileen milloin plussa pärähtää tikkuun :heart: Elindalle tsemppiä muuttotohinoihin, toivottavasti löytyy kiva koti. Ja olikos se niin, että sulla ei vielä...
  6. R

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    NinniNuppunen ja Pauliina82: Jännä kyllä, että kolmen lapsen kanssa helpomapaa entä yhden. Mutta varmaan se ensimmäinen lapsi onkin vaikein vaihe, kun on niin suuri elämän muutos. Itelle ainakin ollut aika rankka vuosi, minä kun olin tottunut nukkuun pitkiä öitä ja väkerteleen kaikkea kivaa...
  7. R

    Kevyttä naposteltavaa (suklaan, karkkien, sipsien korvikkeeksi), vinkkejä kiitos!

    Oisko kellään hyviä vinkkejä sokerihiirelle? Tuntuu, että koko ajan olen kaapilla hakemassa jotain hyvää. Kaipaisin siis jotain korvikkeeksi, kun en osaa kuiteskaa syömättä olla pitkiä aikoja. Ja mielellään helppotekoista, monesti sitä ei muka jaksa alkaa mitään appelsiinia kuoriin, vaan...
  8. R

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    tervetuloa uusille keskusteluihin mukaan! (tosin itekkin vielä aika uusi ;) ) Lilianne sanoit kyllä osuvasti, ettei se hyvä vanhemmuus ole iästä kiinni. On ainakin elämänkokemusta ja kärsivällisyyttä. Itse en varmaankaan nuorempana olisi ollut edes kypsä äidiksi, oli niin paljon...
  9. R

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Elinda olipas lohduttavaa kuulla, että ei ne lapset välttämättä kärsi hieman iäkkäämmistä vanhemmistaan... Täytyykin tuota miestä vielä pehmitellä =) Ja luulenpa, että pienet lapset vaan pitää miehenkin nuorekkaana ja virkeänä :D Onpa ihanaa, että joku pääsee jo kohta yrittämään (nimet...
  10. R

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Löysinpäs ihanan pinon ja sopisi minulle passelisti =) Kiitos vaan pinkan aloittajalle! Täällä kolmenkympin iän ohittanut äiti haaveilee toisesta lapsesta. Poika syntyi vajaa vuosi sitten eli kohta vietetään iloisia 1-vee synttäreitä :) Vauvakuumetta on ollut jo jonkin aikaa ja...
  11. R

    10-11kk vauvan nukkuminen ja eroahdistus

    Kiitos MAR-I ja Pheobe! Hassua kyllä, mutta helpottaa, kun kuulee että muillakin samanlaista... Vaikka ei tietenkään kellekään toivo, että ois rankkaa :/ Meillä myös sama homma eli iltaisin on käytävä suunnilleen samaan aikaan pojan kanssa nukkumaan, koska saattaa herätä lyhyen ajan...
  12. R

    10-11kk vauvan nukkuminen ja eroahdistus

    Täällä yks väsynyt äippä kyselee, miten muilla 10-11kk ikäisillä vauvoilla sujuu yöt ja päikkärit? Meillä poika 10kk heräilee vieläkin 4-5 kertaa yössä ja nukkuu 9-10 tunnin yöunia. Nukkuu mun vieressä ja tarvii aina tissiä, että unet jatkuu. Eli imetän vielä. Ei oo oikein koskaan nukkunut...
  13. R

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Tinjamille voimia :hug: Täällä ei mitään kummempaa. Kuukautisia ei näy ja mietinkin, josko tilaisin ovistestejä, niin näkis milloin se ovis oikein on... Mistä muuten ootte noita testejä tilailleet? En vielä oikein edes oo selvillä, suostuuko tuo mies toista nyt heti yrittään, mutta koitan...
  14. R

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    pahoittelut kaikille tädin saavuttamille! :( Lueskelin tätä ketjua vähän taaksepäin, että oppisin tunteen keitä täällä ketjussa oikein hengailee =) Huomasin, että joillakin just tän kakkosen saaminen vaikeampaa entä esikon. Mikä lie syynä.. Täytenee sit itekin varautua siihen, että ei...
  15. R

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Onpa kiva tulla tämmöiseen pinoon, jossa plussia tulee ropisemalla =) Onnittelut kaikille plussan saaneille! Siitä se jännittävä matka taas alkaa :heart: Meillä ei yritys vielä oo oikein alkanut. Viikonloppuna juttelin taas miehelle ja kyllä se vähän naureskeli ja sanoi, ettei voi multa...
  16. R

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Ilmottaudun mukaan kuumeilemaan pikkukakkosta! Esikoinen (poika) syntyi 07/08 eli on vasta 8kk ikäinen. Imetän vielä eikä menkoista tietoakaan, joten kp? Vauvakuume tuli jo kun poika oli 3kk ikäinen, sit sain sen taltutettua ja nyt taas iski kuume uudestaan =) Ongelmana tässä vaan on se, että...

Yhteistyössä