Hakutulokset

  1. L

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Meille tuli tyttö 08.06.09 klo 04.35 pisteet 9/9/10 pituus: 50 cm ja paino 3330g. Synnytys oli "helppo" ja nopea 5h alusta loppuun =) Meillä kun aiemmat on kestäny reippaasti yli 5 tunnin. Ja tosiaan la oli 21.06.09, mutta niinkuin lastenlääkärikin sanoi että ei pidä sitä laskettua aikaa...
  2. L

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Niin siinä sit kävi et koko huhtikuu on saikkulomaa, lääkäri ei maanantaina "päästäny" töihin. Toisaalta ihan kivaa kun saa lepäillä rauhassa, mutta toisaalta sit taas olis siellä töissä ollu jotenkuten kiva käydä :whistle: Ootte varmaan huomannu etten kovin usein kirjottele , syy siihen on...
  3. L

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Terve taas kaikille! Niin siellä neuvolassa tosiaan kävin silloin tiistaina ja sieltä kuulumisia: Rv. 30+2 panoa lisää/ vko +258 turvotus - RR 120/77 U-PROT - U-GLUK + B-Hb 122 kohdunpohjan kork. 31 Edelliskerralla ei ollut tullut painoa lisää vaan olin laihtunu, mutta niin on kyllä...
  4. L

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Nyt pääsen taas neuvolatätiä moikkaan! Ja siellä sit taas katotaa sokerit ja ym. kyl te tiätte. Eniten mua nyt hermostuttaa tuo sokerilista minkä ajattelin th:lle tänään näyttää, tosin se mun oma th on jollain lomalla ja sijaisena on sellanen vanha jo eläkkeellä oleva täti mukava hänkin, mutta...
  5. L

    Miksi ei ole tehty yhtäkään kunnon perhe-autoa johon mahtuis

    Meillä käytetty vähän ajettu tosin manuaali mut kuitenkin Transit connect tourneo 1+7 hengen, tosin meillä 4 lasta ja viides tulossa kesällä. Ei tosin mahdu yhd. vaunut eikä koira mukaan jos ollaan koko porukka mukana, mut jos isommat lapset 14v. ja 12,5v. jää kotio tai kavereilleen niin se ei...
  6. L

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Tänään rv 29+4 ja toista viikkoo saikulla ennenaikaisten suppareitten takia :o Viikonlopun vietin tayssissa ja ei ollu mukavaa ollenkaan, nyt lääkäri käski ottaa rauhallisesti, mutta mitenkäs se onnistuu kun on tottunu siihen et tekee hommia koko ajan! Mulla on kans r.diabetes epäily. Oon...

Yhteistyössä