Hakutulokset

  1. J

    ~Kesän Kuumeilijat~

    yöperhonen- Kiitos. Tsempit sinullekin. Jatkan mielelläni jo tutuksi tulleessa porukassa. Pikku korjaus kuitenkin noihin kiertopäiviin, mä laskin väärin ja kierto onkin 28 päivää.. :headwall: Ei onneksi sen suurenpaa laskuvirhettä. B)
  2. J

    Huhtikuun haaveilijat

    Voi Lilianne :hug: :hug: tsemppiä sinulle. Kyllä se miehesi vielä kuumeilemaan alkaa, anna hänelle aikaa. Vaikka se pahalta sinusta tuntuukin, kun itse kuumeilet nyt.
  3. J

    Huhtikuun haaveilijat

    Moi kaikille. Onnea kaikille plussanneille ja haleja tädin tapaajille. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään, ei sitten tärppi käynyt tällä kertaa. Ahdistaa melkoisen paljon :'( Mutta se on onneksi ohi menevää ja pian taas olen toivoa täynnä. Olenpa vielä aikaisemmin vielä lasketut...
  4. J

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Moi! Täällä ollaankin jo kaipailtu minua, kiva =) [b]Sydänkäpynen -> :flower: :flower: :flower: [b]anu84 -> Toivottavasti haamu vahvistuu! Peukut pystyyn. Harmikseni täti tuli taas oikeaan osoitteeseen ja ajallaan :'(
  5. J

    Huhtikuun haaveilijat

    ++++tuulia kaille ja oikein mukavaa pääsiäistä! :flower: Onnea onnistujille ja :hug: :hug: :hug: ei tärpin saaneille. Siirryn nyt viikoksi lomailemaan ilman konetta ja takaisin kun tulen ihmisten ilmoille, niin sitten on taas parempaa tietoa onko tarppi käynyt vai täti kylässä...
  6. J

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Yöperhonen- ei meillä ollut oikein mitään "kikkoja" käytössä, muutaku mulla greippimehu kuuri. Kovasta vaan simppoja laitettiin liikkumaan. =) Nytte mulla ollu alavatsan nippaamis tunteita ja pientä lämpöilyä... :whistle: anu84 :hug: :hug: :hug:
  7. J

    ~Kesän Kuumeilijat~

    Ilmottaudun mukaan, tänään kp 20/29.... yk4 ja 1. toiveessa. Ollaan oikein paneuduttu asiaan mieheni kanssa tavallista enemmän. Meillä kummallakin kun on joulukuussa syntymäpäivät. Jos nyt täppi käy, olisi laskettuaika sama kuin mieheni syntymäpäivä :heart:
  8. J

    Huhtikuun haaveilijat

    Jääkyynel -> hirmu paljon onnea!!! :flower: Ganja ja Hemmi -> :hug: :hug: Minna77 -> lisäätkö minutkin listalle, tänään kp 20/29...... yk4 Omaan napaan ei kummoisempia, niinkuin kiertopäivistäkin näkee. Odottelua mitä tapahtuu. Mukavaa viikonloppua kaikille ja ++++++ =)
  9. J

    Huhtikuun haaveilijat

    Niinhän se meni että negaa tuli... :( etten sitten ainakaan ole raskaana tuosta edellisestä kierrosta, vaikka "vuoto" olikin niin ihmeellinen. Mutta ei se mitn, nyt on menossa kp 19/29 ja yritystä on ollut molemmin puolin ovista. Pääsiäisen aikaan sitten taas hermoillaan. Plussa tuulia...
  10. J

    Huhtikuun haaveilijat

    Tsemmppiä Hemmi! Toivottavasti saat iloisia uutisia :heart:
  11. J

    Huhtikuun haaveilijat

    Hemmi voimia sinulle :hug: Onnea Sisely ja kaikki muutkin jotka viivan tekelettä olette saaneet :flower: Minä puolestani aion ottaa tänään asioista selvää ja tehdä testin. Olen muutenkin jo valmiiksi huonolla tuulella, niin ei se tästä enää paljoa pahene vaikka negaa tuliskin. :kieh:
  12. J

    Aprillasin keskenmenolla!

    Todella mautonta pilaa!!
  13. J

    Huhtikuun haaveilijat

    Ilmottaudunpa mukaan jännittäjiin. Yritystä takana joulukuusta -08 alkaen. Piinaviikot aluillaan taasen, arviotu ovis oli maanantaina ja kova oli yritys, kp 29. Saapa nähdä, toivon aina niin raskautumista, että saan aikaan ajatuksenvoimalla kaiken maailman raskausoireet, ilman että testit...

Yhteistyössä