Hakutulokset

  1. E

    Pitkien kiertojen riivaamat

    Mua kanssa kiinnostaisi mikä tuo Metforem on? Itse olen kuullut vaan clomeista.. sekä hyvää että huonoa tosin. Mulla oli tässä kierrossa kolmas ovis minkä bongasin kaiken kaiken kaikkiaan joulukuun jälkeen. Onneksi olin aloittanut tikuttamisen jo ajoissa koska kierto olikin nyt vain 36pv...
  2. E

    Pitkien kiertojen riivaamat

    Moip :) Mä söin pillereitä kaikkiaan noin seitsemän vuotta. Yhdessä kohtaa oli välissä puolen vuoden tauko kun vaihdoin merkkiä. Tuossa vaihdon yhteydessä kierto oli jotain 60pv. Joten nyt kun viime joulukuussa jätin pillerit kokonaan poie tiesin jo odottella ekasta kierrosta pitkää. No nyt...
  3. E

    Teinit lempi pukukopissa!

    ei toi hässiminen vielä mitään. mutta kerran kaupassa sovituskoppiin meni ihan aikuinen siistin näköinen nainen, ja kun tuli ulos niin oli p**kat siinä penkillä mikä siellä kopissa oli. miettikäähän sitä. ja omin silmin olen siis nähnyt tämän.
  4. E

    edullista ruokaa

    Valiolta löytyy ainakin semmonen vaihtoehto litran purkissa. Ainakin isoimmissa kaupoissa uskon että myydään.
  5. E

    millä kuulakärki/värikynä lattiasta pois

    kokeile swiffer magic eraseriä :)
  6. E

    Älvsbytalossa pitempään asuneet!!!

    Me ollaan mieheni kanssa asuttu nyt just tänään tasan vuosi viime kesänä rakennuttamassamme älvärissä. Ihan tyytyväisiä ollaan oltu, ei valittamista. Meillä ei ole kokemusta tosta muovimatosta lattioissa kun itse laitettiin laminaatit.. mutta tapetit seinissä on vähän repeilleet parista kohtaa...
  7. E

    mikä on miehenne...

    \ Tässä ukko justiinsa koittaa suomentaa että kuulemma juuei tarkottaa selkeetä ei:tä ja sitten "eiku ei" meinaa että tietenkin.. ota nyt näistä sit selvää :D
  8. E

    mikä on miehenne...

    Tota juuei:tä kulutetaan täällä myös erittäin ahkeraan :kieh:
  9. E

    mikä on miehenne...

    \ LOL= laugh out loud Noi on niitä saakelin pelisanontoja
  10. E

    mikä on miehenne...

    Täällä alkaa sanonnat LOL ja WTF olla kulutettu puhki.. ainakin mun korvien osalta :headwall:
  11. E

    Mikä laminaatti sopisi kirsikan kanssa?

    Meillä on hiukan punertava keskivertoa tummempi pyökkilaminaatti. Sopii kirsikanväristen huonekalujen kanssa oikein hyvin :)
  12. E

    mese kaveria ja miksi ei oikeatakin

    Vähän erilainen elämäntilanne mulla mutta kaveria kaipaan minäkin.. Lisäsin sut listaan =)
  13. E

    Muita kriittisesti älvsbytaloihin suhtautuvia?

    Tää kinastelu talopakettien välillä on kyllä jo ihan älytöntä. Ihan sama jos tapeltaisiin automerkeistä. Miksi ajaa sitikalla tai pösöllä kun on volvoja ja toyotiakin tarjolla.. :laugh: Milloinhan ihmiset käsittää että kaikki ei pidä samoista asioista. Faktoista voidaan kiistellä jos niistä...
  14. E

    Miten iso on bensatankkki??

    Meidän farkkuvolvossa myöskin 70 litran tankki.
  15. E

    minkä merkkiset ....

    Niin ja hintoja en muista muita kun ton astianpesukoneen joka oli n.400?.
  16. E

    minkä merkkiset ....

    Täällä on Boschia kaikki :D
  17. E

    pienen tytön huone

    Jotkut nätin väriseksi maalatut puolipaneelit ja nätti tapetti on aina kia yhdistelmä. Mutta on tietty kalliimpi kuin pelkkä tapetti tai maali.
  18. E

    minkä kokoisia teillä on olohuone ja keittiö?

    90 neliöö kaikki. Keittiö 14,5 ja olkkari 16,5 neliötä. Ei lapsia vielä.
  19. E

    tulot,lainanmäärä ja lyhennys

    Nettotulot 2000-2300?/kk. Laina 150000? ja lyhennys 700?/kk. Lisäksi autorahoitus 200?/kk. Miehen opintolainaa lyhennetään puolivuosittain n. 600?. Meillä ei siis vielä lapsia joten menot on pienemmät.
  20. E

    minkäkainen auto on?

    Volvo 850 vuodelta 1997. =)

Yhteistyössä