Hakutulokset

  1. J

    Työhön paluu..

    Totta kai töihin. Osa-aikaisuus ja pätkätyö voi tosiaan poikia jatkoa.
  2. J

    Tuutteko mun kanssa käymään menneisyydessä? :)

    Samaa ihmettelin. :) http://www.youtube.com/watch?v=Sxf6Xd75yUo
  3. J

    täysimetetty vauva 3kk: nuhaa ja aivastelee, KIPEÄNÄ siis! onko aihetta huoleen? onko muiden vauvat olleet flunssassa??

    On ollut flunssassa monesti, ensimmäistä kertaa 6 viikon iässä vaikka oli täysimetetty. Menee ohi ajallaan, imetä paljon, se helpottaa vauvan oloa. Jos kuume nousee kovin niin sitten lääkitään tai mennään lääkäriin.
  4. J

    Pidetään huolta-kerhon salasana....

    Mulle kanssa salasana, jos mahdollista...
  5. J

    Luonnehäiriöinen läheinen

    Mä tunnen yhden vastaavanlaisen naisen myös, ei kyllä ole noin läheinen joten täysjärkisenä pysyminen on helpompaa vaikka lapset siinäkin perheessä säälittävät. En siis valitettavasti osaa neuvoa yhtään.
  6. J

    Miten saan Facebookissa nimeni niin,

    Samma här, painostusta riittää. Pahoin pelkään että kun palaan työelämään, joudun profiilin tekemään työverkostoa varten. Mutta en kyllä haluaisi sekoittaa töitä ja kavereita - pitäisköhän kieltäytyä oikeiden kavereiden kanssa verkottautumisesta? :D Joo, puhuttiin pyöräilystä. Pitäisköhän...
  7. J

    Miten saan Facebookissa nimeni niin,

    Heh, joku muukin siis on kieltäytynyt FB:stä kuin minä. :D
  8. J

    3 kk:n palkka äitiysloman alussa

    Tietenkään et saa sekä palkkaa että äitiysrahaa yhtäaikaa, vaan Kela maksaa äitiysrahasi suoraan työnantajalle siltä ajalta, kun saat palkkaa.
  9. J

    Vauvan syömälakko

    Joo, kyllä meilläkin tuo pahin vaihe meni jo ohi. Tuntuu menevän vaiheittain, välillä oli jo tosi hyviä syömispäiviä ja nyt on taas pikkuisen heikompaa. Meillä taisi olla ensin vatsataudin poikanen ja nyt flunssa, jotka vie ruokahalun totaalisesti. Ja tosiaan tuo liikkumisen lisääntyminen...
  10. J

    Näkeekö joku mistä mä kirjoitan?

    www.ripe.net (database search oikeassa reunassa) kertoo kyllä kenelle tahansa, mistä ip on peräisin. Ei kyllä kadun tarkkuudella. ;) Sitä, miten ip:t voi saada tietoonsa, en kommentoi..
  11. J

    Ekaa kertaa ulkona..

    Vielä en ole käynyt, vauva 8kk. Tai no, mikä lasketaan tuulettumiseksi. Parilla kävin kun vauva oli 3kk ja oli isänsä hoidossa, tulin nukkumaanmenoaikaan takaisin.
  12. J

    Onko Mertalalla omia lapsia??

    :laugh:
  13. J

    Vauvan syömälakko

    Niin, tuo 8kk vanha on nyt viidettä päivää lähes täysin ruokahaluton. Korkeintaan kaksi ruokalusikallista saadaan aterialla syötettyä. Ei maistu sormiruokakaan, porkkanaa ja kurkkua kyllä jäystää mutta ei sillä tavalla, kuin olisi nälkä, vaan huvikseen nikertää. Hampaita on jo 8, joten ei kai...

Yhteistyössä