Miten saan Facebookissa nimeni niin,

hmm
Keksit jonkun, vaikka Matti Nimetön. Muuten en tiedä, mutta sen tiedän että nimen ei tartte olla sun oikea nimi. Mul on paljon kavereita siel joitten etunimi on lempinimi ja sukunimi oikea...
 
viera*
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
no et ilmota siihen sukunimeä. et muuten.

eli kun siihen kenttään laitetaan että "koko nimesi", niin laitat vaan jätkä, etkä sukunimeä.
Niin kuin että vaihdan nimeni uudeksi vai? :xmas:
niin. miksi se sukunimi on yhtäkkiä alkanu häiritä? :D jos kerta oot ensin rekisteröityny sukunimelläkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
no et ilmota siihen sukunimeä. et muuten.

eli kun siihen kenttään laitetaan että "koko nimesi", niin laitat vaan jätkä, etkä sukunimeä.
Niin kuin että vaihdan nimeni uudeksi vai? :xmas:
niin. miksi se sukunimi on yhtäkkiä alkanu häiritä? :D jos kerta oot ensin rekisteröityny sukunimelläkin...
En minä tiedä :D olen vaan törmännyt moniin, joilla on nassukirja vain etunimellä ja se vaikutti kivemmalta nyt kun oikein aloin ajattelemaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
En minä tiedä :D olen vaan törmännyt moniin, joilla on nassukirja vain etunimellä ja se vaikutti kivemmalta nyt kun oikein aloin ajattelemaan. :D
Voi että, sinäkin sinne mennyt :eek: :)
Joo :ashamed: loistava tapa pitää lasten kummeihin yhteyksiä noin niinkuin esimerkiksi. :saint:
 
jvv
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja jvv:
Heh, joku muukin siis on kieltäytynyt FB:stä kuin minä. :D
Minua moititaan siitä päivittäin :D Mutta en lannistu. Puhuinko muuten Girosta sinun kanssasi viime viikonloppuna? Nyt se huomenna alkaa :)
Samma här, painostusta riittää. Pahoin pelkään että kun palaan työelämään, joudun profiilin tekemään työverkostoa varten. Mutta en kyllä haluaisi sekoittaa töitä ja kavereita - pitäisköhän kieltäytyä oikeiden kavereiden kanssa verkottautumisesta? :D

Joo, puhuttiin pyöräilystä. Pitäisköhän äitienpäivän kunniaksi viettää äidin laatuaikaa Giron parissa? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jvv:
Samma här, painostusta riittää. Pahoin pelkään että kun palaan työelämään, joudun profiilin tekemään työverkostoa varten. Mutta en kyllä haluaisi sekoittaa töitä ja kavereita - pitäisköhän kieltäytyä oikeiden kavereiden kanssa verkottautumisesta? :D

Joo, puhuttiin pyöräilystä. Pitäisköhän äitienpäivän kunniaksi viettää äidin laatuaikaa Giron parissa? ;)
Minä olen töissä sunnuntaina, mutta puoli viiden jälkeen ehtisin katsomaan ja katsonkin, jos vaan lähetystä tulee :) Meillä oli viime kesäksi viritetty toisesta satelliitista Saksan Eurosport niille päiville, jolloin ei tullut kotimaista selostusta :)
 

Yhteistyössä