Hakutulokset

  1. Nephale

    onko kaikki pilalla?

    Mulla ainakin suli muuton yhteydessä kaikki pakasteet ja oli monta tuntia sulina ennenkuin muistin tunkea ne pakastimeen, mutta enpä oo ainakaan sairastunut niiden syömisestä :p Luulisin että maito ja muut on ihan ok, ainakin jos kyseessä on hyla-tuotteet, koska ne säilyvät vaikka kuinka!
  2. Nephale

    JEE!

    Näyttäisi siltä, että saatan hyvinkin lähitulevaisuudessa saada oman vauvan =) Onko kellään muulla ollut sellaista melkein "yliluonnollista" kokemusta, että vaikkei vielä ole edes raskaana, tuntuu että vauva on jo jotenkin olemassa ja tahtoo päästä tähän maailmaan? :p Sitten kun vauva on...
  3. Nephale

    Parisuhteet turhauttaa?

    Joo, oonkin nyt tyytyväinen ettei siitä tullu mitään :| Jotenkin ei vaan tajunnu ajoissa että koko juttu oli toivoton
  4. Nephale

    Parisuhteet turhauttaa?

    Enkä kellään muulla kokemusta siitä kun useampi vuosi jahkaillaan, että ollaanko vai eikö olla yhdessä?! Tosi turhauttavaa, voin sanoa! Ja sellaisen jälkeen ei kyllä tippaakaan huvittais alottaa samaa rumbaa uudestaan! Sitä ennen seurustelut on ollu sellasta loputonta suhteen yksityiskohtien...
  5. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    Mä en usko että kiusaaminen oikeasti riippuu ollenkaan nimestä, se nimi on vaan tekosyy kiusata jotain lasta jolla on heikko itseluottamus tai joka on liian kiltti pitääkseen puoliaan.
  6. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    Ei vain kolahda jotenkin nuo... ja ei ne sen suomalaisempia mun mielestä oo kun Vinsent. ehkä joku Miro korkeintaan, mutta Micossa en oikein ymmärrä miksi se pitää kirjoittaa C:llä...
  7. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    Oon kyllä selaillu moniakin nimikirjoja kavereiden luona, muttei mikään oo oikein jäänyt mieleen. Yleensä niiden kirjojen suomalaiset "persoonalliset" pojannimet on jotain mun mielestä vielä oudompia kuin eksoottiset!
  8. Nephale

    Pojalle Eero vai Otto nimeksi??

    Eero Otto Oskari jotenkin sopii paremmin suuhun =) Toisaalta Otto on kans tosi kiva etunimi, vaikka mulla tuleekin siitä ystäväni koira mieleen kun sen nimi on Otto :laugh:
  9. Nephale

    Edith ja Emil (vielä kerran nimistä)

    Mun mielestä ei ollenkaan liian samanlaisia! Ihania nimiä! Myös Ellen sopis mun mielestä kolmanneksi :) tai joku Evelyn
  10. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    Aijaa, hauskaa =) Miten ne lausuvat sen Brandonin?
  11. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    Jaa, no mä en ole vaan sattunut kuulemaan niitä juuri missään =) Manassekin kyllä on nimi... mutta joo, ei varmaan tavallinen
  12. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    Kiitos vinkeistä! :hug: Joskin nuo on kyllä aika eksoottisia, niin että harkitsisin kyllä hyvän aikaa. Ois kiva jos nimen vois sentään kirjoittaa suomalaisittain (kuten nyt tuon Marlonin kyllä voi)
  13. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    Joo, ei ois tarkotus luoda mitään nimihirviötä tosiaan =) Mutta kun en tiedä mitään hienoja, persoonallisia suomalaisia pojannimiä! Tulee vaan jotain ihmeen "Matti", "Pentti" tyylisiä mieleen :ashamed: Mitä erikoisia suomalaisia pojannimiä edes ON?
  14. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    No huhhuh, täytyy heti jostain harkitsemattomasta sanavalinnasta nostaa meteli! Tietysti tarkoitin että yritän saada vauvan! :$
  15. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    Onhan se totta että Manassesta tulee manaaminen mieleen sanana... Tykkään itsekin enemmän Vinsentistä, kiva jos se ei muistakaan ois hullumpi vaihtoehto :xmas:
  16. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    No mimmoisia sitten? ;)
  17. Nephale

    Nyt ois lohduttavalle olkapäälle tarvetta

    Mikä on tehnyt sen niin vaikeaksi? :ashamed:
  18. Nephale

    Kuinka korkea vauvakuume?

    10 se on täälläkin! Haluaisin kaiken kaikkiaan ehkä kolme lasta, vähintään kaks, miksei neljäkin :)
  19. Nephale

    Liian erikoisia nimiä?

    Vasta suunnittelen lähitulevaisuudessa hankkivani vauvan, joten tällä asialla ei ole kiire, mutta kun nyt kerran täällä chattailen, niin... Onko "Vinsent" tai "Manasse" liian erikoisia pojannimiä?! Onko kellään ehdotuksia persoonallisista, hienoista pojannimistä? Tytönnimiehdotuksia mulla...
  20. Nephale

    Onko Lidlin pakastealtaan tuulihatut yhtä hyviä kuin

    HEEEEELP! Kertokaa joku, miten täällä aloitetaan oma aihe keskutelussa, en vaan millään älyä kuinka se tapahtuu eikö ohjeitakaan löydy!

Yhteistyössä