Edith ja Emil (vielä kerran nimistä)

  • Viestiketjun aloittaja maja
  • Ensimmäinen viesti
maja
Onko liian samanlaiset nimet (siis ääntämiseltään, kirjoitusasu on mun mielestä kiva), Edith(Eedit) ja Emil (Eemil).
Meillä on myös Emma ja onhan sekin Emilin kanssa tosi samanlainen, sopisiko kolmannelle Edith? Tykkään myös Elle nimestä...

Mikä olisi paras ja sopivin nimi kolmannelle... Elle vai Edith? :)


 
Alkuperäinen kirjoittaja maja:
Onko liian samanlaiset nimet (siis ääntämiseltään, kirjoitusasu on mun mielestä kiva), Edith(Eedit) ja Emil (Eemil).
Meillä on myös Emma ja onhan sekin Emilin kanssa tosi samanlainen, sopisiko kolmannelle Edith? Tykkään myös Elle nimestä...

Mikä olisi paras ja sopivin nimi kolmannelle... Elle vai Edith? :)
Mun mielestä ei ollenkaan liian samanlaisia! Ihania nimiä! Myös Ellen sopis mun mielestä kolmanneksi :) tai joku Evelyn
 
maja
Alkuperäinen kirjoittaja KS:
Ei mun mielestä ole ollenkaan liian samanlaiset. Kaikki kuulostaa ihan erilaisille vaikka alkaa samalla kirjaimella. Edith kyllä makuuni vaikea.
Niin, mieheni ei ole kovin ihastunut Edith nimeen, alkoi jo tottua Elle-nimeen, mutta täytyy vielä jutella... itse en osaa oikein päättää omasta kannastani.

Lisää lapsia meille ei tule eli jotenkin tuntuisi kivalta kaikkien nimien alkavan samalla, kun on jo kaksi E-lasta;)...
 
maja
Alkuperäinen kirjoittaja Nephale:
Alkuperäinen kirjoittaja maja:
Onko liian samanlaiset nimet (siis ääntämiseltään, kirjoitusasu on mun mielestä kiva), Edith(Eedit) ja Emil (Eemil).
Meillä on myös Emma ja onhan sekin Emilin kanssa tosi samanlainen, sopisiko kolmannelle Edith? Tykkään myös Elle nimestä...

Mikä olisi paras ja sopivin nimi kolmannelle... Elle vai Edith? :)
Mun mielestä ei ollenkaan liian samanlaisia! Ihania nimiä! Myös Ellen sopis mun mielestä kolmanneksi :) tai joku Evelyn
Ellen oli kauan "työnimenä" mutta joku siinä on sitten, miksei se tunnu oman lapsen nimeltä. Ehkä yhdistän sen liikaa Jokikunnaksen Elleniin, en tiedä... Siitä se Elle nimi sitten alkoi tulla mieluisammaksi. Ja nyt Edith myös... miks tän pitää olla näin vaikeaa:)
 
maja
Täytyypä vielä kysyä teiltä, että tuleeko teille Edithistä mieleen "edit", kun mieheni (tietokonenörtti-insinööri;)/ohjelmoija) heti yhdisti nimen siihen...itselleni kun tulee mieleen Edith Piaf;) ja jotenkin sellainen ranskalainen suloinen pikku tyttö;) '
Niin erilaisia mielikuvia voi tulla samasta nimestä.
 

Yhteistyössä