Liian erikoisia nimiä?

Alkuperäinen kirjoittaja vinks*:
kyllä on liian erikoisia.
onhan nimiä paljonki jotka ei ole mattia ja penttiä....Niklas, Luka, Mico, Roobert, Hugo jne..
Ei vain kolahda jotenkin nuo... ja ei ne sen suomalaisempia mun mielestä oo kun Vinsent. ehkä joku Miro korkeintaan, mutta Micossa en oikein ymmärrä miksi se pitää kirjoittaa C:llä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän se nimi lasta pahenna ja tiedän perheitä,joiden lapsilla tavis-nimet ja silti kiusattu.Omalla pojalla erikoinen nimi eikä koskaan kiusattu,kyselty vaan että oletko ulkomaalainen
Mä en usko että kiusaaminen oikeasti riippuu ollenkaan nimestä, se nimi on vaan tekosyy kiusata jotain lasta jolla on heikko itseluottamus tai joka on liian kiltti pitääkseen puoliaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nephale:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän se nimi lasta pahenna ja tiedän perheitä,joiden lapsilla tavis-nimet ja silti kiusattu.Omalla pojalla erikoinen nimi eikä koskaan kiusattu,kyselty vaan että oletko ulkomaalainen
Mä en usko että kiusaaminen oikeasti riippuu ollenkaan nimestä, se nimi on vaan tekosyy kiusata jotain lasta jolla on heikko itseluottamus tai joka on liian kiltti pitääkseen puoliaan.
Nimi voi olla piste iin päällä. Tiedän sukunimen, en voi mainita kun niin ainutlaatuinen, joka vaihdettiin kun lapsia kiusattiin ja nimen muutos lopetti kiusaamisen.
 
Ssaa--
Alkuperäinen kirjoittaja Nephale:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän se nimi lasta pahenna ja tiedän perheitä,joiden lapsilla tavis-nimet ja silti kiusattu.Omalla pojalla erikoinen nimi eikä koskaan kiusattu,kyselty vaan että oletko ulkomaalainen
Mä en usko että kiusaaminen oikeasti riippuu ollenkaan nimestä, se nimi on vaan tekosyy kiusata jotain lasta jolla on heikko itseluottamus tai joka on liian kiltti pitääkseen puoliaan.
Ei ketään ees yleensä kiusata nimistä. Suomalaisilla lapsilla on nykyään niin paljon "erikoisia" nimiä et siihen on totuttu. Esimerkiksi tunnen yhen tytön jonka nimi on Ilayda kun isä on Uudesta-Seelannista eikä kukaan sitä kiusaa vaan kaikki sanoo vaan Iituksi =)
 
veetee
Manasse on Vanhasta Testamentista.

Wikipedia: Juudan kuningas Manasse, Hiskian poika (hallitsi n. 687-642 eaa.), joka harjoitti mm. Baalin ja Moolokin palvelemista (2 Kun. 21, 2 Aikak. 33).

Ei kyl ihan mun mieleen... Ei myöskään Vinsent ässällä.
 

Yhteistyössä