Kuinka korkea vauvakuume?

asteikolla 1-10?
Ja onko korkeempi kuume ekan vauvan jälkeen?Ja montako lasta haluatte?
Ihan huvikseen utelen, meillä esikoinen pian 10kk ja toista toivotaan nyt..
Yk2 vasta menossa, kuparikierukka oli 2kk, poistettiin 2kk sitten..
Ja mulla on kuume sen verran korkeella että itkupotki-kohtaus ei ole kaukana.. =)
 
Mä kans päätin ton tammikuisen keskenmenon jälkeen että niin monta lasta kun vaan ikinä onnistutaan saamaan, niin kaikki on tervetulleita meille, enää en koskaan ajattelekaan mitään e-pillereitä...

Mutta kun nyt vaan ensiks sais edes sen yhden...
 
Meillä 3 lasta ja nuorimmaisen jälkeen ( täyttää toukokuussa 3 ) jälkeen ajattelin ,et ne on nyt tässä :heart: vielä viimmekesänä olin sitä mieltä, mutta nyt reilu puoli vuotta haaveiltu neljännestä nyytistä ja vauvantuoksuista.Kuume on kova ja itku herkässä.Uniin tulee ja mielessä koko ajan vaikka kuinka yrittää järkeillä...
Tääsä perhekoossakin on jo paljon töitä ja hurjasti myös ilonhetkiä mutta silti tuntuu että meille vielä yksi ellei jopa kaksi pientä lisää mahtuis...
Kympillä kuumeillaan ,enemmän kuin koskaan ennen!
 
Meillä poika täyttää huhtikuussa 5 vuotta. Vauva aika oli ihanaa mutta olin silloin yh-äiti, silti nautin kaikesta täysin siemauksin! Sitten tapasin nykyisen mieheni jonka kanssa haaveillaan yhteistä lasta ja sisarusta pojalle. Minulla on viimeinen viikko menossa pillerien kanssa ja sit vois alkaa yritys... kun se oliskin niin helppoa! :( Olen syönyt 2 vuotta cipralex lääkettä paniikkihäiriöön, johon sairastuin rakkaan ystävän kuoleman jälkeen... nyt olen lopettamassa tätä lääkitystä että voidaan alkaa vauvaa yrittämään.. mutta viime yö jo oli aika vaikea... oireita tulee kun miettii ja jännittää... mutta jospa tämä tästä ja me vielä saadaan se pieni nyytti syliin! :ashamed: Vauvakuume tällä hetkellä asteikolla noin 8... ihan kaiken tän vuoksi..muuten olisi todellakin täys kymppi.

Onko muita kohtalotovereita?
 
Mä sanoisin että täällä mennään 7-8 välillä.
Ennen ollut ehkä 9 pintaan mutta nyt hiukan taas mennyt alaspäin.
Ens kuussa varmasti taas nousee kun menee sillain aallottain tämä kuume ;)
 
Meillä kaksi lasta joista nuorimmainen 11kk ja tytön ollessa 4 kk iski valtava uuden vauvan kuume kun tiesi jo silloin miten nopeaan tämä vauva aika menee.Tässä kuukausien saatossa kuume eikun nousee ja yritystäkin on ollut ja nyt jännitetään tämän kerran satoa kp 28/27 ja testi tän kuitenkin nega :(
Välillä olo on niiiin haikea ja herkkä ettei lapsien vauva ajan kuvia voi edes katsoa kun tekee niin kipeää.. Kummankaan lapsen kohdalla silloin aikanaan ei ollut tälläistä kuumetta oli vaan että jos tulee niin tulee ja ok.En olisi voinut kuvitellakaan koskaan aikaisemmin että kuinka VAHVA tälläinen tunne voi olla.Kuopus astuu kohta vauvan kengistään ulos niin uusi tulokas olisi erittäin tervetullut eli kuume menee 10++++++ :heart:
 
vauvakuume menee siinä 8 puolen hujakoilla. Yritystä toisesta lapsesta takana kohta vuosi (esikoisestä tärppäs yk 4...) Esikoinen täyttää toukokuussa kaksi. Vauvakuume oli vielä pari kuukautta sitten niin kova että ihan sattui, sitten todettiin että mulla on masennusta ja nyt yritän olla ajattelematta koko asiaa. Gynelle saan ajan vasta tuonne toukokuulle, laittaa sitten samalla lähetettä tutkimuksiin jos tarvetta.... Olen päättynyt että, jos nyt tärppää niin sen jälkeen en ala mitään pillereitä tai muuta ehkäisyä käyttämään, saa tulla kolmonen heti perään, jos on tullakseen.2
 

Yhteistyössä