Hakutulokset

1. M

~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

:heart: Tyttö syntyi ma 15.3 rv 38+3. Painoa pienellä oli 3170g ja pituutta 47,5 Synnytys meni kivasti, spinaali toimi täydellisesti, mutta avautumisvaihe oli tosi nopea ja KIPEÄ. Kotiuduttiin toissapäivänä ja nyt harjoitellaan kahden lapsen kanssa ihanaa arkea. Isoveli puolitoistavuotta on...
  2. M

~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

Narkissos Mukavaa kuulla teidän kuulumisia. Meillä onkin tuota seesamiöljyä flunssan jälkeen rauhottaa nenää kivasti, kiitos vinkistä, pakkaan sen sairaalakassiin. Minkälainen pumppu sinulla on? Ajattelin hankkia nyt kakkosta varten uuden, kun entinen on ihan risa ja todella vanha monella...
  3. M

Tänään poksuu 34+0 zihihi kyselin samaa vähän ennen sinua. Onko nämä sivut sulle tuttuja? Suonenvedosta kärsivät. Kannattaa kokeille jos pohje kramppaa: heti kun tunnet, että suonta alkaa vetää, nosta varpaat (tai siis koko jalkaterä) ylöspäin. Eli jännitä pohje, voit myös varovasti...
  4. M

äsken unohtui suvisku :hug: purkaudu vaan tänne, jos se yhtään oloa helpottaa :heart: Voimia yksin odotukseen
  5. M

tinttamaaria kurkistella saa ja mukaan pinoonkin mahtuu vielä Minua kiinnostais, että mitä vauva/raskaus tms aiheisia nettisivuja te selaatte? Saisi vinkkejä itselle :D Itse selaan esim: www.bebesinfo.fi/ www.babyidea.fi www.vau.fi/
  6. M

harakanhattu hymyn ja hyvän mielen sait tännekin. Linea negrasta sen verran, että mulla esikoisen aikaan oli TODELLA vahva viiva ihan koko mahan läpi, poika tuli. Nyt viivaa ei juurikaan ole, itseasiassa se vanha viiva vaan haalistuu kokoajan (esikoinen nyt 1v 5kk) Eli kun tulin uudelleen...
  7. M

lana-muikku ja millähän perusteella Joensuussa on huonompi synnyttää kuin Helsingissä? Sulla on kyllä asiasta kuin asiasta niin älyttömät mielipiteet, että yritän jatkossa olla lukematta sun kommentteja ollenkaan. Mutta toivon sydämestäni, että et todellakaan synnytä täällä
  8. M

Mimmurainen taskuvaipoissa on kuori valmiina, eli taskuun lisätään vain halutut imut. Nämä pestään aina kokonaan käytön jälkeen kuorivaippa on esim pul-kangasta tai vaikka villahousu, näitä ei pestä joka kerta, tietysti kakat pestään pois heti. Tuuletetaan kylläkin. Itse käytän päivän...
  9. M

Pitkästä aikaa kirjoitan, monesti olen kyllä aloittanut mut tekstit on jonnekkin kodonnut, grrr tätä konetta :flower: onnittelut Narkissos perätilasta tuli mieleen, että oletteko kuulleet, että perätilavauvoja voi kääntää myös vyöhyketerapiassa. Mulla oli vauva kanssa perätilassa ja...
  10. M

~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

Hekla ihanaa ihmeiden aikaa vauvan kanssa kotona. Pesuaineesta meillä on käytetty nyt keväästä asti ecoballs pesupalloja, joista on tykätty kovasti. Nämä on sellaiset hassun näköiset pallerot. Ennen meillä oli pesupähkinät käytössä, mutta nämä on kyllä niin helppo käyttöiset, kun ei tarvitse...
  11. M

Eli ensi kesäksi etelään syyskuu vinkkejä

Hotelli Aqua Fantasy, Turkin Kusadasissa. Ihan mahtava paikka. Nazar järjestää matkat
  12. M

LillaMy83 Luulen, että kokemus synnytyksestä (missä tahansa) johtuu pitkälle siitä ketä sattuu henkilökunnassa olemaan silloin paikalla. Mulla on pääasiassa positiivinen muisto Joensuussa synnyttämäsestä. Ensimmäisessä vuorossa ollut kätilö oli sellainen jonka kanssa en olisi tullut toimeen...
  13. M

LillaMy83 juu, Joensuussa synnytän minäkin. Edellisestä kerrasta on nyt aikaa reilu vuosi, eli jos jotain kysyttävää on sairaalaan liittyen niin vastaan kyllä mielellään. kivunlievitystä Olen miettinyt sen verran, että luotan itseeni ja kätilöihin ja en edes yritä etukäteen pähkäillä, että...
  14. M

Sairaalakassi tein itselleni listaa mukaan otettavista jutuista. Jonkun verran varmasti vaihtelee sairaaloittain, että mitä kaikkea löytyy jo sairaalasta, mutta Joensuussa ainakin vaipat, vaatteet, siteet, ruuat ja juomat oli valmiina, mutta esim shampoota ei Tässä tätä listaa, jos siitä...
  15. M

Ilmoittaudun uutena mukaan porukkaan. Olen teidän juttuja lueskellut kyllä jo pitkän aikaa... oikeastaan alusta asti, mutta en jostain syystä ole uskaltautunut mukaan. Nyt alkoi tuntua siltä, että mukavaa olisi ajatuksia vaihtaa ja pysyä mukana myös sitten kun vauva syntyy. Tämä on kyllä niin...
  16. M

Etelään keväällä

Minä suosittelen ehdottomasti Turkin Kusadasissa olevaa Aqua fantasy hotellia. Matkoja paikkaan tekee Nazar. oltiin syksyllä 1v lapsen kanssa ja matka oli aivan mahtava, hotellilla oli tarjolla kaikkea mahdollista, eikä hintakaan ollut mahdoton. Riippuu tietysti kuinka aikaisin keväällä olette...
  17. M

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

Kiitos onnitteluista. Täällä onkin paljon plussailtu ja toivotaan että lisää plussia tulee nopeasti. Itse aloitin tällä viimeisellä kierrolla greippimehu "kuurin" eli lasi pari aamu,- ja iltapalalla. Olisin mennyt vyöhyketerapiaan, jos en nyt olisi plussannut. Onko teistä kukaan koittanut tai...
  18. M

:heart: Täällä tuli kanssa plussa :heart: pari päivää sitten haamu ja tänään jo selkeä plussa Nöyrän onnellisia ollaan, toivotaan että kaikki menee hyvin Onnea kovasti muillekin plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille
  19. M

Onnea Kirsikka :heart: Täällä menkkoja odotellaan. toisaalta olo on sellainen, että on saattanut vaikka tärpätä, mutta on ollut kyllä aikaisemminkin, eli ei mitään turhia toiveita ole. Muutama päivä sitten alkoi selkeät menkkakivut ja sitten pari päivää mennyt ilman mitään kipuja, outoa...
  20. M

10-kuisella taiveihottumaa. Mitä rasvaa?

Oletko antanut hänelle jotain uutta ruokaa mikä voisi tehdä ihottuman. Meidän 10kk saa joistain ruoka-aineista taiveihottumaa, juuri tuollaista mitä kuvailit. Hoitona juuri nämä perus ja kortisoni voiteet, mutta lähtee itsestään kokonaan pois, kun ei enää saa allergisoivaa ruokaa.

Yhteistyössä