Hakutulokset

  1. Z

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Heippa pitkästä aikaa!! Tai en oo tainnut vielä tänne vauvapuolelle kirjoitellakaan :) Meillä vauva-arki on alkanut hienosti! Tyttö on kiltti ja tyytyväisen oloinen, pikkasen sellainen mietiskelijän oloinen tarkkailija. Ei itke turhia, eli onneksi ei masuvaivoja oo vielä ilmaantunut...
  2. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Meidän ihana, pitkätukkainen TYTTÖ syntyi maanantaina 24.5.2010 (rv40+4) mitoin 4040g, 52cm. Kotiin tultiin tänään ja tyttö on rauhallinen ja hyvin tyytyväisen oloinen. Oma vointi on hyvä, tietty hiukan alapää hellänä. Synnytys oli aivan mahtava, vaikka toki kipeetä tekikin. Lisää kuulumisia...
  3. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Täällä vielä yhtenä kappaleena.. Kaikki mahdolliset vauhdituskikat on kyllä koitettu (ässät, lenkkeilyt, kukkapenkin teot, maalausprojektit, auton pesut ja vahaukset, autoajelut sorateillä, jne), mutta eipä niillä mitään tehoa tunnu olevan.. Tänään jopa tein pyörälenkin!! :D Oon kyllä...
  4. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Hirmuisen paljon onnea kaikille vauvansa jo saaneille!!!!! :heart: Ja kiitos kun laittelette synnytyskertomuksianne :) Täällä vielä yhdessä koossa. Kaikenmoisia ässiä testailtu mutta ei mitään suurempaa saa aikaseks. Autoilu tosiaan aiheuttaa kivuttomia masun kiristyksiä ja onhan tässä...
  5. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Tulin vaan toivottelemaan HAUSKAA VAPPUA!! Eilen täällä poksuttiin TäysiAikaiseksi!! Voi mahoton sentään, niin ne viikot menee :) Lääkäriä ja neuvolaa oli kuluneella viikolla; kohdunsuu oli vielä kiinni eli kivuttomat supparit ei oo suurempia tehneet. Vauvan syntymäpainoarvio olis jotain...
  6. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Onnea Johjolle!!! :flower: Täällä viime yö oli kyllä niin kummallinen; heräsin jo 1,5 tunnin unien jälkeen vessaan, oli tosi menkkamainen olo. hetken aikaa olin pystyssä ja kuullostelin oloani. selkää vihloi muttei muuta. Takaisin sänkyyn mennessä lirahteli jotain housuun, tarkistettuani...
  7. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Napsuneidille kovasti tsemppiä!! Omaan napaan ei paljon mitään uutta; lonkkakivut on alkanut vaivaamaan öisin ja olen kuulemma melkoisen levoton nukkuja :) parina yönä mies herätellyt että onko kaikki kunnossa. Unipätkät on kovin lyhyitä, illalla nukuttais ja sit aamuyöllä vois olla jo...
  8. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Heipat kaikille!! Ihanaa tekstiä Varanikillä! :D Sai hyvälle mielelle!! Muutenkin ollut paljon parempi mieli, jotenkin ei jaksa enää stressata mistään painonnoususta tai pienistä kivuista ja säryistä.. odottaa vaan että vauva syntyis! Muutaman yön olen nukkunutkin huomattavasti paremmin...
  9. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Heipati hei! Ja mukavaista alkavaa huhtikuuta!!! On kyllä niin kevättä ilmassa :) Minäkin aina tuolla ulkona käyn levittelemässä lunta ja hakkaamassa jäitä.. Tai sen minkä pystyy, alkaa oleen niin möhköfantti-olotila jo... Kaikki on toisaalta ihan ok, tää oma paksu olemus (vaikkei muuta olekaan...
  10. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Meinasin ihan pudota tuolilta kun luin uutiset.. ja samalla tietty herkistyy näistä vauvauutisista.. aivan ihanaa!! SUUREN SUURET ONNITTELUT Pilkkuliinille ja koko perheelle!!! Ja Tsemppiä Haave!!! Itekin tässä pikkuhiljaa tajuaa että ei hitsi, vauvahan vois mun puolesta syntyä jo kuuden...
  11. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Heippamoikka! Nopeesti vaan tulin poksumaan ja merkkailemaan.. Nyt jo 30+2 menossa! Ja kuukauden päästä alkais sitten äippälomakin :) Kävin tosiaan siellä kontrolliultrassa (rv29+1) ja istukka oli noussut etuseinämään, joten kaikki ok! Vauvan painoarvio oli tuolloin 1260g. Olin ihan...
  12. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Tulin vaan merkkaileen nopeesti... Rv 28 poksahti torstaina :) kyllä tää aika kuluu nopeaan! Vauvalla tuntuu olevan kaikki hyvin, ainakin möyrimisen ja potkuttelun perusteella. Neuvolassakin käytiin, kaikki ok. Mulle on ihan parin päivän aikana tullut ihan hirvee tuorvotus!!! Sormukset...
  13. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Heipat mammoille! Mairalla oli ihan mahtava videopätkä! Voi kumpa olisikin videokamera! meilläkin vauva pitänyt tollasta mylläystä nyt viime päivinä. Eilisestä illasta asti ollut muutenkin tosi liikkuvainen, yökin meni ihan pipariks kun heräilin vauvan muksautteluihin. Potkut tuntuvat nyt...
  14. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Moikka moi! Tulin taas korkkaamaan helmikuun pinon :) Olen kyllä lueskellut juttujanne säännöllisesti.. Kuulumisia; masu kasvaa ja vauvelikin tuntuu olevan eloisa kaveri, varsinkin sillon kun äidin pitäisi nukkua.. Viikko sitten neuvolassa kohdunpohjakorkeus oli 23cm. Ensimmäiseen raskauteen...
  15. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

    Moikka moi pitkästä aikaa!! Ja oikein hyvää tätä vuotta kaikille odottajille! Enpä olekaan kirjoitellut vielä tämän vuoden puolella, pikaisesti luin tammikuun kirjoitukset läpi.. Masu kasvaa ja Nöpökkä möyrii yksiössään :) Muutenkin olotila varsin mainio, kivuttomat supistuksetkin...
  16. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Helou mammat! Mukavat pakkaskelit jyllää! Ihana kun saa pukeutua lämpimästi ulos lähtiessä! Vielä kun olis sopivan kokoiset toppahousut.... Kivuttomat supistelut jatkuneet, soitin neuvolaankin mutta ei hätää jos ei suppareihin liity kipua. Joten jarrutellaan vauhtia tarpeen tullen :) Voi...
  17. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Tervetulotoivotukset Katsulle!! Mukaan mahtuu ja erityistsempit ja paljon enkeleitä raskauteesi! Itellä ollut taas sellanen itkupotkuraivaripäivä että oksat pois!! Kaikki vaan itkettää ja raivoan ihan turhista asioista.. ja sitten loppuviimeks mä itken sitä miltä mä näytän peilistä kun...
  18. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Heippa hei!! Nopeasti kuulumisia.. Rauhaisaa odotusta edelleen, eilen mielestäni tunsin ensimmäisen selkeän potkun käteni alla, tähän asti olen tuntenut sellaista möyrintää ja lepatusta. Olotila on vallan loistava, paitsi tuo ainainen väsymys vaivaa.... Hankimme miehen kanssa kotidopplerin...
  19. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Moikka moi! Tulinpa korkkaamaan uuden pinon :) Tänään POKS POKS RV16!! Huomasinpa että uudenvuoden raketit poksuu raskauteni puolivälin kunniaksi :D rv 20 tulee täyteen just sopivasti uudenvuoden aattona! Ihana taas huomata että muillakin on samanlaisia fiiliksiä ku mullakin; joskus vaan...
  20. Z

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Ai niin.. tänäänhän PoKSuuu!!! Mutta miten mulla noi raskausviikot nyt menee kun se laskettu aika aikaistui?!?!?!??? Eli oikeesti rv 13+0 poks poks... mutta lasketun ajan mukaan 14+0 pokspoks =) Vai pitäiskö alkaa kulkeen jossain tossa välissä.. B)

Yhteistyössä