Huomenta!
Kuinkas porukka jakselee?
Minulla vointi aika kenkku :snotty:
Turvotusta tullut viikossa 1,6kg. Sokerit oli ekaa kertaa elämässäni yhellä plussalla eilen neuvolassa. Tänään vien kontrollinäytteen.
Eipä sille enää minkään voi vaikka sokeria olisikin kun sektio on 9 päivän päästä mutta onhan se kiva tietää niin osaavat sairaalassa tarkkailla sitten vauvan sokereita
Ollaan leikkimielistä arvailua harrastettu läheisten kanssa vauvan painosta
Synnytystapa-arvion tehnyt lääkäri oli papereihini merkinnyt että syntymäpaino arvio olisi 2800g, terveydenhoitaja veikkasi käsikopelolla 3000g
Itse veikkaan että 3200g ja mies alle 3100g
Äitini veikkaa kolmekiloista myöskin niinkuin th.kin
Saas nähdä kuka arvaa lähimmäs.
Mutta tosiaan. Turvotusta on niin että jalkapohjiin sattuu kävely ja sormet on jäykät ja kipeät. Muutenkin olo tuntuu "turralta", turvonneelta ja älyttömän väsyneeltä. Pienet asiat vaatii suuria ponnisteluja ja tahtoisi olla rauhassa ja keskittyä vaan omaan ikävään oloonsa edes hetken aikaa.
Yöt nukun levottomasti. Heräilen jopa 15 min välein milloin mihinkin. Jos ei pissata tai satu mihinkään niin näen oudon unen tai havahdun johonkin muuhun.
Olo on tosi levoton, varsinkin öisin. :kieh:
Reilu viikko pitäisi vielä jaksaa :heart:
Vaunujen rungon pesin eilen että saadaan vaunut tähän sisälle käyttöön
Kun vauva on ollut ihan pieni niin ollaan säilytetty vaunut aina sisällä. Ratas-ikäisenä sitten ulkovarastossa. Kätevästi saa vauvan kiikutettua tässä sisälläkin sitten uneen jos on oikein liikettä vaativa vauva ( niin kuin nämä 2 edellistä ovat olleet
).
Maitoa tulee rinnoista jos niitä vähääkään puristaa. Mutta ei kyllä suihkua tms. vielä. Eikä minulla ole koskaan raskaana ollessa vielä suihkunnutkaan. Vasta sitten synnytyksen jälkeen kun maito kunnolla nousee rintoihin
Ihania keväisiä ilmoja on kyllä ollut, pitäisi koettaa niistä nauttia eikä möllöttää sisällä ja märehtiä ikävää oloaan. Jos tänään vaikka kävisi iltasella ihan yksin pienellä kävelyllä.
Mutta... Hyviä vointeja kaikille ja onnea Johjon perheelle piekkuisesta :heart: :heart: :heart:
ce-bra ja pikkuinen tyttö rv. 37+5 :heart: