Hakutulokset

  1. M

    Tammikuiset 2021

    Huhuilen edelleen sen FB ryhmän perään! Laitoin yksityisviestiä kuten ohjeistettiin :) onko muut päässeet ryhmään mukaan? Ja onko siellä aktiivista toimintaa?
  2. M

    Tammikuiset 2021

    Jos saat vastauksen FB ryhmän suhteen niin kerro minullekin olen myös uusi ja tykkäsin siellä jutustella paremmin :)
  3. M

    Tammikuiset 2021

    Hei, ylempi viesti oli minulta! Hoksasin, ettei tarvi anona kirjoitella kun mullahan oli tänne rekisteröity nimimerkki myös eli Marbela, 19.1.2021, kolmas lapsi
  4. M

    Ekat raskaus oireet??

    hmm..menin sitten tänään ostamaan raskaustestin. Tein sen työpaikan vessassa. Ei ollut ekasta aamupissasta, kun ostin se ihna päähänpistona matkalla töihin. enivei, testi oli normi clear blue. Testiajan sisällä luulin nähneeni hailakkakin hailakamman haamun. Kääntelin ja vääntelin sitä vessan...
  5. M

    Ekat raskaus oireet??

    No toivotaan parasta, mutta otan ihan iisisti tämän asian kanssa kuitenki, ettei sitten putoa kovin korkealta :) Tänään ei oikeastaan ole edes rinnat arat, ja oireet tuntuvat vähenevänn muutenkin. AInoastaan mahassa on edelleen menkkamainen olo, ja ilmavaivat jatkuvat :whistle: Mutta...
  6. M

    Ekat raskaus oireet??

    sameoldsong Kiitos vastauksestasi! Eikä ollut todellakaan sekavaa tekstiä ;) Kyllä se varmaan juuri noin on. Tuskin tässä raskaana ollaan. Vaikka ei haittaisi kyllä yhtään jos olisinkin :ashamed: mutta mutta, minä seurailen oireitani (tällä hetkellä ainakin turvotus ja ilmavaivat...
  7. M

    Ekat raskaus oireet??

    ja pahoittelut vielä kirjoitusvirheistä. Tuli kirjoitettua kiireellä. Kuulostan ihan siltä kun en tietäisi mistään mitään :D on vaan jotenkin niin hölmö olo. Olen pillereitä syönyt ennenkin, ja tiedän että tiputella voi, ja se vuoto tulee sitten pilleritauolla. Nyt vaan on koko ajan sellainen...
  8. M

    Ekat raskaus oireet??

    En tiedä onko tämä ihan oikea ketju, mutta pakko avautua kun mieltä niin askarruttaa :| Minulla on sellainen tilanne, että sain alkuraskauden keskenmenon viikolla 5. Vauva oli täysi yllätys, mutat alku"shokista" toivuttuamme, oli se enemmän kuin tervetullut. Putosimme korkealta ja kovaa...
  9. M

    Aidit ulkomailla

    Hei vaan! Sain aitienpaivana tietaa odottavani esikoista. Omien laskujen mukaan olisi menossa nyt 4+1. :) Homman nimi vaan on se, etta asun Hollannissa. Hieman on yksinainen olo, kun kaikki on viela suht uutta, eika minulla ole hajuakaan kuinka neuvolat jne taala toimii. Toki...
  10. M

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Meilla niin pain etta itse olen 7 vuotta miestani vanhempi :D Nyt esikoinen tulossa ja haatkin tiedossa ennen lapsen syntymaa :)
  11. M

    Ekat raskaus oireet??

    ja nyt tulin vielä kipeäksikin..eikös sekin voi olla yksi raskausoire? :whistle: Kauhea flunssa ja lämmöt koholla. En tiedä kehittelenkö päässäni vaan kaikkea.. alan jo kyllä toivoa että oireet eivät johtuisi jälkiehkäisystä :)
  12. M

    Ekat raskaus oireet??

    minulla taitaa taas olla sama homma kun viimeksi, kun jouduin turvautumaan jälkiehkäisyyn.. :| Mahassa juilii, ilmavaivoja, iltaisin yököttävä olo, rinnat super arat, varsinkin nännit. Pientä vuotoa, mutta yksi uusi vaiva jota en viime kerralla ainakaan mielestäni huomannut, minua paleltaa...
  13. M

    Ekat raskaus oireet??

    näin vähän itsekkin tuumin..aiheuttaakohan se pilleri myös nämä juilimiset ja mahakivut ja ilmavaivat? :/ noh, taidan kuitenkin mielenrauhan saamiseksi tehdä raskaustestin ja seurailla oireita ja odotella menkkoja =)
  14. M

    Ekat raskaus oireet??

    Hei kaikille! =) Itselläni olisi seuraavanlainen tilanne.. edelliset kuukautiset loppuivat viime lauantaina. Sitten heti sunnuntaina sattui "vahinko". Tiistaina hain jälkiehkäisypillerin(eli n.50h vahingosta). Kiertoni on hyvin vaihteleva, mutta jäin vain miettimään voisinko sittenkin olla...

Yhteistyössä