Hakutulokset

1. jenne

G: painoindeksisi?

18,2
  2. jenne

Mitä lääkkeitä käytä säännöllisesti?

citalopramii
  3. jenne

Huomenta.. Mitäs tänään touhutaan..?

Tänään ei ole mitään ihmeitä suunnitelmissä, paitsi vauvakisuja pitää käydä katsomassa...joista sitten kaksi saa meiltä uuden kodin kun on luovutusiässä :heart:
  4. jenne

Kuinka useasti teillä on lapset yökylässä?

lapsi kohta 2,5 vuotias ja ollut parin kuukauden ikäisestä melkeinpä kerran viikossa mun äidin luona yökylässä. ihan mielellään ottaa ja lapsikin innoissaan aina mummulle menee. asutaan lähellä toisiamme ja muutenkin ollaan lähes päivittäin tekemisissä, niin koskaan ei ole mitään ongelmia ollut...
  5. jenne

Millainen on perheesi?

Minä 22 ja tyttö 2v4kk. ja kisunenkin löytyy.
  6. jenne

Minkä ikäisenä lapselle eka polkupyörä?

mun tyttö on nyt kaks ja tällä viikolla pyörän saa. innoissaan täällä odotellaan että pääsee kurvailee :D
  7. jenne

Minkä nimisiä lapsia palstalaisilla? kertokaa lempinimet jos ette halua kertoa oikeaa nimeä :)

Fiona. Ja kylhän tosta nimestä on saanut kaiken näkösiä väännöksiä aikaan :D Yleisimmät Fifi ja Finski :)
  8. jenne

Mistä olette hankkineet tai aiotte hankkia lapselle välikausihaalarin?

kirppiksiltä etsin pitkän aikaa, mutta ei löytynyt sopivan kokosia. niinpä marssin robbariin ja halvimman puvun ostin :D kirpas maksaa jo se 20 eurookin puvusta joka tuskin mahtuu enään kevään jälkeen, vaikka kuinka reilun puvun ostinkin. kyllä meillä vaatteet pyritään käytettyinä ostamaan. =)

Yhteistyössä