Mistä olette hankkineet tai aiotte hankkia lapselle välikausihaalarin?

• Viestiketjun aloittaja S
  • Ensimmäinen viesti
Hulluilta päiviltä ja parin lastevaateliikkeen kesäalesta. Hulluja päiviä taas suunnittelen ja seuraavat varmaan ensi kesän alesta :) Optiona on myös kokeilla popin pukuja, jos olisi joku pikkuale kun ko. pulju avaa parin viikon kuluttua ovensa Tampereella.

vierasras
kirpparilta lähti jonathanin haalari, sekä lassie tecin neiti sai.. itse en noihin panosta, riittää että talvihaalariin uppoaa sitä rahaa.

naureskelin kaupassa kun näin reiman takin 99?!!! huohheijja, mietin että aika lyhyeks ajas ostetaan kalliita takkeja, tai sitten nuo takit ovat alennuksessa syksyllä :D

vvieras
Alkuperäinen kirjoittaja Impi:
Lastenvaateliike Taaperosta meinasin loppuviikolla käydä etsimässä.
kävin siellä, ja jos haluaa 100? tai enemmän kuluttaa vkhaalariin niin meneppä :D

oli todella kalliit, tuntuu että reima nostaa joka kausi vaatteidensa hintaa..

Impi
Alkuperäinen kirjoittaja vvieras:
kävin siellä, ja jos haluaa 100? tai enemmän kuluttaa vkhaalariin niin meneppä :D

Siis Lapijoella vai? Ihanko totta? Musta sieltä on aina saanu halvimmalla merkkiulkovaatteita. Mistähän kummasta mä sitten etin.. :-/

kirppiksiltä etsin pitkän aikaa, mutta ei löytynyt sopivan kokosia. niinpä marssin robbariin ja halvimman puvun ostin :D kirpas maksaa jo se 20 eurookin puvusta joka tuskin mahtuu enään kevään jälkeen, vaikka kuinka reilun puvun ostinkin. kyllä meillä vaatteet pyritään käytettyinä ostamaan. =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vvieras:

Siis Lapijoella vai? Ihanko totta? Musta sieltä on aina saanu halvimmalla merkkiulkovaatteita. Mistähän kummasta mä sitten etin.. :-/
Jep! Mä menin kanssa siinä toivossa,että halvalla saa... mutta ei.
Oli siellä jotain reiman haalareita ~80?, mutta pääosin oli niitä 99? takkeja ja housut erikseen.. :( Asusteita siellä oli ihan kivoja, ja voihan olla,että siellä on nyt jotain enemmänkin, mä kun kävin kk sitten jo siellä..

Yhteistyössä