Millainen on perheesi?

• Viestiketjun aloittaja liikaaaikaa
  • Ensimmäinen viesti
Häh?
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Minä 41v,mies 30v.
Kaksi yhteistä lasta,poika 6v8kk ja poika 2v6kk.Minulla lisäksi tytär edellisestä liitosta 22v ja hänellä poika 9kk.
Naimisissa.Ei lemmikkejä.
Miehellä edellisestä liitosta 9kk poika? :eek: Ja teillä kuitenkin kaksi lasta. Nyt meni vähän ohi, mut ei olis eka kerta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Häh?:
Minä 41v,mies 30v.
Kaksi yhteistä lasta,poika 6v8kk ja poika 2v6kk.Minulla lisäksi tytär edellisestä liitosta 22v ja hänellä poika 9kk.
Miehellä edellisestä liitosta 9kk poika? :eek: Ja teillä kuitenkin kaksi lasta. Nyt meni vähän ohi, mut ei olis eka kerta :D
Se tyttären (22v) poika on 9kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Minä 35 v ja mies 39 v=naimisissa
poju 15 v,
kolme 10 v= poika, tyttö, poika
tyttö 4,5 v
poika kohta 3 v.
sekä
kaksi gerbiiliä!
Uusperhe (oletan)? Vai onko teillä kolmoset? :heart:
Juup, uusperhe. Mulla kaksoset (tyttö ja poika) ja miehellä oli samanikäinen poju. Oltiin yh:ta molemmat kun treffattiin 7 v sitten.
:wave:

j
Minä olen 32-vuotias, mies 36-vuotias.
Olimme hyviä ystäviä useita vuosia, parisuhteessa v. 1997 lähtien, avioon menimme v. 2000.
Poikia kolme; kohta 10v, kohta 7v ja kohta 3v.
Lemmikkejä meillä ei ole tällä hetkellä, mutta ensi jouluun mennessä perheemme kasvaa malamuuttipennulla, jos kaikki menee hyvin.

JONSERED Karhunkantaja
Minä kohta 38, äijä 53, muksut tänä vuonna 14, 12, 10 ja 7, tytär½ 20.
Kumpikaan meistä ei ole naimisissa tai kihloissa, äijällä oli ulkomaalainen "avovaimo" joitain vuosia sitten. Tai siis työasunnon jakoi silloisen pomonsa tyttöystävän kanssa. :saint: :D

Kissoja kolme ja villisikoja kaksi.

heh
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?:
Minä 41v,mies 30v.
Se tyttären (22v) poika on 9kk.
aika hauska väärinkäsitys..! ;)

itse 41v. ja mies samoin. lapsia meillä on kolme yhteistä plus yksi oma tytär edell. liitosta. olemme aviossa. niin, lasten iät 14v. 7v. 4v. ja 2v.

Yhteistyössä