Hakutulokset

  1. O

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Taas pitkästä aikaa täällä. G: Meillä oli niin että talvellä mieskin vihdoinkin oli valmis yrittämään vauvaa.. <3 Jota siis itse olin vinkunut jo vuosia.. :) No, heti kun ekaa kertaa "yrittämällä yritettiin", niin mies sanoi että "se on siinä". Tuntui kamalalta tuo lause, naureskelin kyllä ja...
  2. O

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Annsku Helpottaa kuullaa että joku muukin on tällainen huolehtija ja "sekoilija". Mä en oo nukkunut nyt viikkoon oikeestaan yhtään. Päivisinkin jos yritän nukahtaa, niin piristyn heti ku menen maate. Aion huomenna soittaa sille munuaislääkärille ja kertoa tän tilanteen. Lisäks juttelen myös...
  3. O

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Gutupallo: Tuhansia halauksia, osanottoni ja voimia sinulle!! En pysty sanoin kuvailemaan miten pahalta tuntuu puolestasi. Omat murheet ja pelot kutistuu kyllä olemattomiin mittoihin sen jälkeen, kun lukee tuollaisia. Omaa napaa: tunteet heittelee laidasta laitaan. Ahdistaa, hermostuttaa...
  4. O

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Taas kuulumisia pitkästä aikaa. Käyn täällä kyllä säännöllisesti lukemassa muiden juttuja, mutta aina meinaa kirjottaminen jäädä. Vihdoinkin olen alkanut (tai ainakin uskon niin) tuntea vauvan liikkeet!! <3[list] Tuntuu tosi hassulta, sellasia muljahduksia. Tämä raskausaika on ollut...
  5. O

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - KESÄKUUSSA ***

    Pitkästä aikaa uskaltauduin tänne.. Odotukseni on ollut hieman epävarmaa tähän asti, kun alkoi heti alussa tulla valkuaista pissaan. :( Sitä sitten tutkittiin ja tehtiin munuaisbiopsiakin. Yök!! Mutta, ilmeisesti vain joku tulehdus munuaisissa ja sain kortisonilääkityksen. Raskaus saa jatkua...
  6. O

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    Hei taas! Paljon onnea kaikille odottajille! :) Kävin ekassa neuvolassa maanantaina, nyt menossa rv 8+2. Tunteet on kovin ristiriitaiset, kun tahtos niin kovin olla innoissaan ja iloita. Mutta mulla oli testissä proteiinit + ja veri +. Piti viedä näyte labraan ja siinä oli sit valkuaiset ++ ja...
  7. O

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Olen jo pitkään lukenut näitä palstoja, vauvakuumeen kourissa. B) On ihan epätodellinen olo, tein tällä viikolla testin (tai aika montakin... ;) ) ja ne oli positiivisia. Mulla ollu siis vauvakuume pitkään ja vihdoin se tarttui mieheenkin. En voi uskoa että heti ekalla yrityksellä tärppäs...

Yhteistyössä