Hakutulokset

  1. K

    Mihin vois viedä styroksit?

    Tilattiin kotiteatteripaketti ja styroksia tuli ihan tajuton määrä, mihin ne voi viedä? :attn:
  2. K

    Kanji-merkkien taitajat (kiina&japanikin käy)

    Miten kanji-merkeillä kirjoitetaan vuosiluvut, löytyisikö jostain? Mielelläni ottasin tatskaan lasten syntymävuodet kanji/kiinalaisilla merkeillä mut en mistään löydä... :( Auttakaa onnetonta tunaria. :ashamed:
  3. K

    Ette muuten ihan vissinä tiiäkkää

    ... mikä on RALLIJAKKARA ? :D
  4. K

    Igloo hyljeöljykapselit

    Onko kukaan syönyt? Huomasitko mitään vaikutusta ja jos niin mihin auttoi? =)
  5. K

    Kiinalaiset/japanilaiset merkit

    Kertokaa mulle mistä vois löytyä kiinalaisia tai japanilaisia merkkejä ja niiden selityksiä, myös aakkosia ja numeroita kaipailen. Googlettanu oon niin että jo raivostuttaa ku ei taho löytyä kunnollisia merkkejä!! |O
  6. K

    Millaiset vaatteet teatteriin?

    Meillä ois ens viikonloppuna teatteriin meno, eikä mulla oo aavistustakaan mitä laittaa päälle! |O Apuva, millaset vaatteet sinne pitää olla?
  7. K

    Tapelkaa tai elkää...

    Mä lähen nyt laittamaan saunaan tulet! :wave: Olkaa kiltisti! ;)
  8. K

    Ihanaa ku meidän 1-vee on "ai" kaikille!

    Sille on tullut tarve olla hyvänä kaikille, jopa vippamukia sen piti "aittaa" :D Niin nätisti aina painaa poskea vasten, silittää kädellä ja sanoo "aiiii". :) :heart:
  9. K

    Uaaah että mun pälli levee noiden mönkijöitten ja kelkkojen kanssa!!!

    Kiehun raivosta kun naapurit ajelee huvikseen parin metrin päässä meidän tontin rajalta mönkijällä ja kelkalla päntiönään!! :kieh: :kieh: :kieh: |O Eikö ne niinku tajua että se tuhannen päristys kuuluu sisälle asti ja vielä kun meilläki nukkuu pikkusin ulkona päiväunia! Niin, no arvatkaa...
  10. K

    Voi vitja! Mikä tuota tyttöä nyt riivaa?

    Täytti ihan vasta 1-vee ja nyt on alkanut nukkua yöt levottomasti. Ekana sitä ei meinaa saada nukkumaan muuten kuin vieressä olemalla. Ennen nukahti itsekseen kun vain laittoi sänkyyn! Ja yöllä se herää jotain kolmen aikaan ja siitä eteenpäin nukkuu puolen tunnin pätkissä, välillä herää...

Yhteistyössä