Voi vitja! Mikä tuota tyttöä nyt riivaa?

Täytti ihan vasta 1-vee ja nyt on alkanut nukkua yöt levottomasti. Ekana sitä ei meinaa saada nukkumaan muuten kuin vieressä olemalla. Ennen nukahti itsekseen kun vain laittoi sänkyyn! Ja yöllä se herää jotain kolmen aikaan ja siitä eteenpäin nukkuu puolen tunnin pätkissä, välillä herää karjumaan.

Äääh että mua rassaa! Mitä tää nyt on, joku eroahdistus? :|
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Täytti ihan vasta 1-vee ja nyt on alkanut nukkua yöt levottomasti. Ekana sitä ei meinaa saada nukkumaan muuten kuin vieressä olemalla. Ennen nukahti itsekseen kun vain laittoi sänkyyn! Ja yöllä se herää jotain kolmen aikaan ja siitä eteenpäin nukkuu puolen tunnin pätkissä välillä herää karjumaan.

Äääh että mua rassaa! Mitä tää nyt on, joku eroahdistus? :|
kuule meillä oli ihan tota samaa, meni siihen pisteeseen että nukkuikin pari kk vain mun vieressä, pinnasänkyyn ei enää suostunut niin ostin jatkettavan. Yhtäkkiä muutaman yönsä siinä nukuttuaan ei hyväksynytkään mua siihen viereen nukuttamaan ja nyt ihan itse iltasadun jälkeen käy sinne maate jamie meen pois niin nukahtaa..ikää 1v7kk
 
heppuli
ihan ku mee poika 1v6kk menee kohtuu hyvin taas nukkuu,mut herää 3-4 aikaa eikä auta sit nii mikää ni otetaa vierää ja siinä makaa ja tulee ihan naamaa kii ja vahtaa suurilla sinisillä silmillää ja on nii viatonta että....n.tunni jaksaa ja sit nukahtaa varpaat mun suussa =/
 
täällä kanssa 1v,jolla alkoi univaikeudet taas... hyvällä tuurilla nukahtaa illalla helposti ihan itse,toisina päivinä ei millään haluaisi. ja herää joka yö 1.30 kiljumaan. sitten 6.15 noustaankin jo yöunilta :whistle:
 
Helpottava kuulla että muillakin on ollut sama tilanne!
Tuota oon yrittäny vältellä etten viereen ottais mutta kun on pakko. Muuten se vaan karjuu siinä pinniksessä, vaikka on ihan meidän sängyssä kiinni. Sitten kun sen ottaa viereen niin se rääpii, potkii ja yrittää kaikkensa ettei nukuttais. Kun se viimein nukahtaa niin se uinailee somasti pissavaippa tyynyllä, siinä mun pään vierellä! :/ :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
täällä kanssa 1v,jolla alkoi univaikeudet taas... hyvällä tuurilla nukahtaa illalla helposti ihan itse,toisina päivinä ei millään haluaisi. ja herää joka yö 1.30 kiljumaan. sitten 6.15 noustaankin jo yöunilta :whistle:
Voi ei!!! Meillä tyttö nukkuu "sentään" kolmeen asti! :D Ole siinä sitten skarppina koko päivä! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
täällä kanssa 1v,jolla alkoi univaikeudet taas... hyvällä tuurilla nukahtaa illalla helposti ihan itse,toisina päivinä ei millään haluaisi. ja herää joka yö 1.30 kiljumaan. sitten 6.15 noustaankin jo yöunilta :whistle:
Voi ei!!! Meillä tyttö nukkuu "sentään" kolmeen asti! :D Ole siinä sitten skarppina koko päivä! |O
ei se hereillä ole tuota aikaa välissä,kirjoitin jotenkin hassusti :D puolisen tuntia temppuilee sängyssä ja nukahtaa,ku oon niin tylsä,et en nouse ;) mut ei kyllä kuudelta nouseminen aina herkkua ole,varsinkin kun neiti itse on vielä ihan väsy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
täällä kanssa 1v,jolla alkoi univaikeudet taas... hyvällä tuurilla nukahtaa illalla helposti ihan itse,toisina päivinä ei millään haluaisi. ja herää joka yö 1.30 kiljumaan. sitten 6.15 noustaankin jo yöunilta :whistle:
Voi ei!!! Meillä tyttö nukkuu "sentään" kolmeen asti! :D Ole siinä sitten skarppina koko päivä! |O
ei se hereillä ole tuota aikaa välissä,kirjoitin jotenkin hassusti :D puolisen tuntia temppuilee sängyssä ja nukahtaa,ku oon niin tylsä,et en nouse ;) mut ei kyllä kuudelta nouseminen aina herkkua ole,varsinkin kun neiti itse on vielä ihan väsy.
Niin ymmärsin että herää eka kerran 1.30 mut jatkaa kuitenki unia. =)
Meillä tyttö tosiaan herää 3:n aikaan, karjuu 15 min. Sitten nukkuu puoli tuntia ja taas herää karjumaan. Tätä jatkuu sit aamu 7:n asti.
 
mitä olen lueskellut,niin on aikas yleistä tuo yökukkuminen. erehdyin yksi yö ottamaan viereen ja en muuten nukkunut ollenkaan,kun koko ajan sai nyrkistä naamaan tai varpaita suuhun :D ja ei oikein uskaltanut nukkua,jos neiti oiskin tippunut sängystä.
joku viisas on sanonut näin: kuolema kuittaa univelat,ehkä se pitää paikkansa?? :LOL:
 
Juuh, ilmeisen yleistä se sit on. Se on kyllä totta että ku viereen ottaa nukkumaan niin ite ei saa nukuttua, no niin tai näin niin silti et saa nukkua! :D
Mutta että tympäsee kun just pääsi nauttimaan niistä "kokonaisista" öistä niin näin sit kävi. :kieh:
Ehkä se kuolema kuittaa univelat, mä vaan pelkään että se kuolema tulee liian pian. |O :headwall: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Vipititi Profiilistas lunttasin että teidän pienimmäinen on syntynyt täsmälleen samana päivänä ku meidän tyttö! :D
oho :eek:
mihis aikaan teillä on tultu tähän maailmaan? onpas hassua. sitten sieltä varmaan löytyy tempperamenttinen tytteli,uskoisin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Vipititi Profiilistas lunttasin että teidän pienimmäinen on syntynyt täsmälleen samana päivänä ku meidän tyttö! :D
oho :eek:
mihis aikaan teillä on tultu tähän maailmaan? onpas hassua. sitten sieltä varmaan löytyy tempperamenttinen tytteli,uskoisin :whistle:
Jep, temperamenttia on niin että välillä ollaan ihmeissään! Se on tiitterä tyttö ja kunhan se tuosta vielä kasvaa niin oletettavasti ollaan vielä enemmän ihmeissään! :D
Neiti syntyi 17.3.08 klo 04:00. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Vipititi Profiilistas lunttasin että teidän pienimmäinen on syntynyt täsmälleen samana päivänä ku meidän tyttö! :D
oho :eek:
mihis aikaan teillä on tultu tähän maailmaan? onpas hassua. sitten sieltä varmaan löytyy tempperamenttinen tytteli,uskoisin :whistle:
Jep, temperamenttia on niin että välillä ollaan ihmeissään! Se on tiitterä tyttö ja kunhan se tuosta vielä kasvaa niin oletettavasti ollaan vielä enemmän ihmeissään! :D
Neiti syntyi 17.3.08 klo 04:00. :heart:
meillä tuo neitokainen tuli salkkareiden lopulla ( katselin niitä samalla :LOL: ) 19.56. meillä onkin pikkuisen lempinimi justiina,ku on välillä niin tuima,että hui :D täällä on yksi muukin mamma,jolla kanssa tyttö syntynyt samana päivänä,nimimerkkiä en kyllä muista. meillä on hyvin määrätietoista menoa ja kauheita raivareita,jos ei saa paiskoa pakastimen ovea tai syödä kissanruokaa,ronkkia vessanpönttöä tai heittää marsun heiniä lattialle. ja omat lelut on ihan plääh. onneksi kekkerit tulossa ja uusia juttuja tiedossa. kovasti kyllä vauvaa hoitaa,antaa leikisti ruokaa silmään :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Vipititi Profiilistas lunttasin että teidän pienimmäinen on syntynyt täsmälleen samana päivänä ku meidän tyttö! :D
oho :eek:
mihis aikaan teillä on tultu tähän maailmaan? onpas hassua. sitten sieltä varmaan löytyy tempperamenttinen tytteli,uskoisin :whistle:
Jep, temperamenttia on niin että välillä ollaan ihmeissään! Se on tiitterä tyttö ja kunhan se tuosta vielä kasvaa niin oletettavasti ollaan vielä enemmän ihmeissään! :D
Neiti syntyi 17.3.08 klo 04:00. :heart:
meillä tuo neitokainen tuli salkkareiden lopulla ( katselin niitä samalla :LOL: ) 19.56. meillä onkin pikkuisen lempinimi justiina,ku on välillä niin tuima,että hui :D täällä on yksi muukin mamma,jolla kanssa tyttö syntynyt samana päivänä,nimimerkkiä en kyllä muista. meillä on hyvin määrätietoista menoa ja kauheita raivareita,jos ei saa paiskoa pakastimen ovea tai syödä kissanruokaa,ronkkia vessanpönttöä tai heittää marsun heiniä lattialle. ja omat lelut on ihan plääh. onneksi kekkerit tulossa ja uusia juttuja tiedossa. kovasti kyllä vauvaa hoitaa,antaa leikisti ruokaa silmään :heart:
Tutulta tuntuu, samoin se on meillä! :D Suosittu päivä tuo 17.3., juhannusvauvojen syntymäpäivä ilmeisesti. :whistle: :D

No just, sieltähän se huuto taas kuuluu. Ei auta muu kuin lähteä hiljentämään tyttö, tätä se on sitten koko yö- *huokaus*

 

Yhteistyössä