Millaiset vaatteet teatteriin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ellei ole ensi-ilta niin ihan tavalliset "juhlavaatteet" mulla on yleensä ollut suorat housut ja jakkutakki, että vähän paremmat kuin verkkarit.
No ihan verkkareissa en ajatellut mennä, en ees semmosia omista!! :D Mutta voiko esim farkuissa mennä vai pitääkö olla parempaa? Mulla ei oo ees mustia suoria housuja, pitänee mennä housuostoksille! :attn:
 
Tulipeikko harmaana
Minusta tuntuu, että nykyään teatterissa näkee pukeutumista ihan laidasta laitaan, iltapuvusta farkkuihin. En usko, että erotut sen kummemmin, olit kummin tahansa pukeutunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko harmaana:
Minusta tuntuu, että nykyään teatterissa näkee pukeutumista ihan laidasta laitaan, iltapuvusta farkkuihin. En usko, että erotut sen kummemmin, olit kummin tahansa pukeutunut.
Okei, kiitos! Pitänee kuitenkin yrittää etsiä vähän parempaa päälle, ehkäpä jopa menen ostamaan ne suorat housut! ;) ...vaikken suoraa-housutyyppiä olekaan. :D
 
Mielestäni siisteillä farkuilla yhdistettynä esim. paitapuseroon ja korkoihin voi hyvinkin mennä joihinkin teattereihin, jos ei ole kyseessä ensi-ilta. En menisi Kansallisteatteriin tai Svenska Teateriin farkuissa, mutta esim. Komediateatteriin tai Peacockiin voisin mennä ja olen itse asiassa ollutkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mielestäni siisteillä farkuilla yhdistettynä esim. paitapuseroon ja korkoihin voi hyvinkin mennä joihinkin teattereihin, jos ei ole kyseessä ensi-ilta. En menisi Kansallisteatteriin tai Svenska Teateriin farkuissa, mutta esim. Komediateatteriin tai Peacockiin voisin mennä ja olen itse asiassa ollutkin.
Ei ole ensi-ilta ja ihan "vaan" Kokkolan kaupunginteatteriin ollaan menossa katsomaan Kiss me Kate -musikaali, tietäiskö kukaan onko se hyvä? =)
 

Yhteistyössä