Kanji-merkkien taitajat (kiina&japanikin käy)

Miten kanji-merkeillä kirjoitetaan vuosiluvut, löytyisikö jostain?

Mielelläni ottasin tatskaan lasten syntymävuodet kanji/kiinalaisilla merkeillä mut en mistään löydä... :(

Auttakaa onnetonta tunaria. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi haluat jotain kieltä kehoosi mitä et edes itse osaa? Onko järkeä? Naurattaa tuollaiset :D
No naura sinä vaan, omahan tuo on kehoni. On siinä paljon muitakin naurettavia kohtia. :D

Jaa että miksi haluan? Musta noi kiinalaiset merkit on kuitenki vähä nätimpiä ku karusti iholle törästynä 2 0 0 8... :p

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi haluat jotain kieltä kehoosi mitä et edes itse osaa? Onko järkeä? Naurattaa tuollaiset :D
No naura sinä vaan, omahan tuo on kehoni. On siinä paljon muitakin naurettavia kohtia. :D

Jaa että miksi haluan? Musta noi kiinalaiset merkit on kuitenki vähä nätimpiä ku karusti iholle törästynä 2 0 0 8... :p
Eihän sitä nyt ihan tikkukirjaimilla tarvitse kuitenkaan kirjoittaa. Voihan nämä meidänkin kirjaimet ja numerot kirjoittaa vaikka kuinka hienosti. Suosittelen siis edelleen tätä. Noloa kiinalaisille jos menet töhrimään heidän merkkejään ja jos joku näkee ja kysyy osaatko niin vastaus on, että en, ne ovat vain hienoja....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi haluat jotain kieltä kehoosi mitä et edes itse osaa? Onko järkeä? Naurattaa tuollaiset :D
No naura sinä vaan, omahan tuo on kehoni. On siinä paljon muitakin naurettavia kohtia. :D

Jaa että miksi haluan? Musta noi kiinalaiset merkit on kuitenki vähä nätimpiä ku karusti iholle törästynä 2 0 0 8... :p
Noloa kiinalaisille jos menet töhrimään heidän merkkejään ja jos joku näkee ja kysyy osaatko niin vastaus on, että en, ne ovat vain hienoja....
Eikös se ennemmin ole noloa mulle ku kiinalaisille? :D

Ihan ekana, mä en hirveesti kiinalaisia tunne. Ja ennemmin mä aattelisin että se on kunnianosoitus kiinankielelle että ihailen merkkejä niin paljon että haluan iholleni sellaisen. =)

 
rusina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi haluat jotain kieltä kehoosi mitä et edes itse osaa? Onko järkeä? Naurattaa tuollaiset :D
No naura sinä vaan, omahan tuo on kehoni. On siinä paljon muitakin naurettavia kohtia. :D

Jaa että miksi haluan? Musta noi kiinalaiset merkit on kuitenki vähä nätimpiä ku karusti iholle törästynä 2 0 0 8... :p
Eihän sitä nyt ihan tikkukirjaimilla tarvitse kuitenkaan kirjoittaa. Voihan nämä meidänkin kirjaimet ja numerot kirjoittaa vaikka kuinka hienosti. Suosittelen siis edelleen tätä. Noloa kiinalaisille jos menet töhrimään heidän merkkejään ja jos joku näkee ja kysyy osaatko niin vastaus on, että en, ne ovat vain hienoja....
Osaahan vastata kun tietää että ne ovat omien lasten syntymäaikoja..
 

Yhteistyössä