Hakutulokset

  1. K

    Lantuista ...mitä muuta kun raastetta ja paistettuja lanttukuutioita?

    Meilläkin laitetaan kaikkiin keittoihin.
  2. K

    uimaan vantaalla

    Flamingoa minäkin suosittelen. Arkisin ennen kello 15 on halvempi, aikuiselta 10?.
  3. K

    Puhutteko miten lapsenne kavereista?

    Mä tänään kuuntelin hieman tyrmistyneenä äidin ja tyttären välistä keskustelua tytön kavereista. Tytär oli ala-asteikäinen, ehkä jotain 9-vuotias. Tyttö kertoi äidilleen jotain mitä kaveri oli tehnyt, mistä tämä tyttö ei hirveästi pitänyt. Äiti alkoi haukkumaan tätä kaveria tytölleen, että "...
  4. K

    isot vauvat

    Mulla tyttö oli 5500g ja 55cm.
  5. K

    Miten ihminen voi olettaa asioita "automaattisesti"?

    Mun siskon kaveri on samanlainen, ettei olis sama tyttö?? Ovat rakentaneet talon pari vuotta sitten ja lastenhuoneet on sisustettu ja kaapit valmiina vaatteita ja leluja. No kuinkas kävikään, eipä ole ollut huoneille vielä ainakaan käyttöä, kun ei lasta/lapsia kuulukkaan!!
  6. K

    Mua taas ihmetyttää poikalapsen äitinä tyttöjen vaatevärit kaupoissa: vaaleanpunaista vaaleanpunaisen perään....

    Mä ostan tyttärelleni paljon vaatteita poikien puolelta. Löytyy todella kivoja. Mä en halua mitää prinsessa juttuja tai Hello Kittyä, yök. Sit ehkä kun on sen ikäinen että alkaa itse vaatimaan vaaleanpunaista niin täytyy varmaan jotain ostaa. Vaikka toivon, että suostuisi silloinkin pitämään...
  7. K

    Mission impossible? Taaperon kynsien leikkaus

    Meillä onnistuu kun on suht rauhallisella tuulella ja antaa toiseen käteen jonkun herkun tai lelun. Ilman lahjontaa ei kyllä onnistu. On sitten keskittynyt herkun syöntiin, eikä välitä kynsien leikkauksesta.
  8. K

    Osa-aika/keikktyötä tekeviä äitejä?

    Mä teen sosiaalialalla, laitoksissa keikkaa nyt hoitovapaalla. Teen vuoroja noi 1-3 viikossa ja rahaa tulee käteen kuussa 500-1000? vuorojen määrästä riippuen. Näin voin olla pidempään kotona ilman että lasta tarvitsee laittaa hoitoon. Lapsi on siis reilun vuoden ikäinen.
  9. K

    rajusti mielipiteitä kts!

    No ei musta mikään prinsessa nimi ollenkaan.
  10. K

    Hakisitko töihin tässä tilanteessa?

    No mut toisaalta kyl ne tietää riskit kun palkkaa nuoria naisia töihin mitkä siinä on riskit. Hae ihmeessä ainakin eihän siinä menetä ainakaan mitään. Katsot sit uudestaan miltä tuntuu jos sut valitaan.
  11. K

    Hakisitko töihin tässä tilanteessa?

    Jos vaikuttaa rahoihin niin meet tottakai sit töihin!!
  12. K

    Hakisitko töihin tässä tilanteessa?

    Se on sen työnantajan ongelma ja tehtävä, ei sun. En miettis pätkääkään jos olis isompi firma tai kaupunki tms. Pieneen yritykseen en varmaan kehtais mennä.
  13. K

    Hakisitko töihin tässä tilanteessa?

    Hakisin jos haluaisin töihin ennen seuraavaa lasta. Mutta hakisin vakipaikkaa, jotta sais lomat juoksee äippäloman ajaksi. Vaikkuttaisko työt äippärahaan? Jos saisin enemmän rahaa töiden vuoksi niin menisin kyllä töihin. Ainahan sit voi jäädä saikulle jos ei pystykkään olemaan loppuun asti. Oon...
  14. K

    Kuka teistä tunnustaa olevansa tässä?

    No huh. Eipä ihme jos lapsi ei rauhoitu!!
  15. K

    Joensuusta ystävää?

    oi voi pakko mennä nukkuu, olipas kivaa muistella. JA sori AP:lle kun tuhottiin sun ketju tällaiseen muisteluun!
  16. K

    Joensuusta ystävää?

    Hyvä kuva pojista.
  17. K

    Joensuusta ystävää?

    mä odotan sitä kuvaa, en voi mennä nukkuu ennen sitä...
  18. K

    Joensuusta ystävää?

    Tunnetteko Hipoa ja Anssia tms?
  19. K

    Joensuusta ystävää?

    Ei mulle sano Verna mitään.
  20. K

    Joensuusta ystävää?

    Pääsen myös sen profiiliin.

Yhteistyössä