Hakutulokset

  1. K

    Joensuusta ystävää?

    Mä pääsin kyllä kattoo. Aika outoo...
  2. K

    Joensuusta ystävää?

    Ainakin tuttuja nimiä kavereissa. Piti munkin käydä kattoo
  3. K

    Joensuusta ystävää?

    Okei, voi olla, että mä olen tavannut Taskisen vähän myöhemmin, ehkä 97 tai jotain. Noi tytöt ei sano mulle mitään... Ainakaan nimet.
  4. K

    Joensuusta ystävää?

    En enää, muuttanut kuus vuotta sitten pois. Mutta villin nuoruuteni siellä viettänyt, lähinnä Karsikossa, mutta myös Rantakyläläisiä tunnen jonkun verran...
  5. K

    Joensuusta ystävää?

    Missähän porukoissa oot pyöriny tuolloin? Voihan olla että tiedetään toisemme...? Niin paljon tuttuja nimiä
  6. K

    Joensuusta ystävää?

    80
  7. K

    Joensuusta ystävää?

    Ai hitto mä kuolen tääl nauruun kun noita nimiä tulee näytölle ja muistan ne tyypit. Kuten toi Taskinen
  8. K

    Joensuusta ystävää?

    Jaripa hyvinkin
  9. K

    Joensuusta ystävää?

    Se lähetti ala-asteella kaikille luokan tytöille ystävän päivänä, punaisella mustekynällä kirjoitetut rakkauskirjeet, joissa luki I love you.
  10. K

    Joensuusta ystävää?

    Oot myös samanikäinen kuin mä.
  11. K

    Joensuusta ystävää?

    Mä oon ollut ton kaa ala-asteella samalla luokalla! ;)
  12. K

    Rv:t pinoon!

    5+5
  13. K

    Vinkkivinkki Bonakoodien keräilijöille!

    Aa, siis olit ne syöttänyt koneelle ennen myyntiä? Sit ok.
  14. K

    Vinkkivinkki Bonakoodien keräilijöille!

    Oletko varma, ettei se niiden purkkien ostaja, joka on vienyt ne sinne keräykseen, ole jo laittanut niitä koodeja? Mä ainakin kirjoitan ne koodit sieltä ylös paperille ja syötän koneelle. Ei varmaan mene kahta kertaa samat koodit läpi?
  15. K

    Kun näet hoikan äidin ja hoikan lapsen, ajatteletko..

    Mä taas ajattelisin toisin päin, jos nyt siis pitäis jotain ajatella. Hoikilla on varaa ostaa terveellistä ruokaa, kun taas lihavat syövät halpaa einestä ja mäkkäriä. Esim hedelmät ja vihannekset on tosi kalliita.
  16. K

    Kuinka pitkäksi säärikarvat voi keskimäärin

    Niin, mutta muuten siis sellaista 1-1,5cm, nilkasta tummempaa ja ylöspäin ohenee ja vaalenee...
  17. K

    Kuinka pitkäksi säärikarvat voi keskimäärin

    Mä olen kerran löytänyt yhden noin 5cm pitkän karvan jalastani talven jälkeen, joka oikeasti kasvoi siinä. Järkytyin aika pahasti. En siis jaksa talvella ajella sääriä, ellei ole mekkojuhlia tiedossa.
  18. K

    Paras kuohari!

    Alkosta kysyneenä: Se luokitellaan Alkon hyllyssä aromatisoiduksi viiniksi, koska siinä on sitä oikeata mansikkaa seassa. Mutta on siis kuoharia.
  19. K

    Paras kuohari!

    Samanlailla kuohuu, kuin kuohuviini. Ainoa ero on se, että siitä voi löytyä hedelmälihaa, mitä ei normaali kuohareista löydy. Siksi aromatisoitu viini nimikkeellä. Mutta kuoharia siis periaatteessa on.

Yhteistyössä