Hakutulokset

  1. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    :wave: :wave: tulin kattoon pinoa ja mua onkin täällä huudeltu.. niin siis täällä mennään varovaisesti viikoilla 6+2. Ensi viikolla ultra, joten sitten näkee mikä on tälläkertaa tuloksena. Luottavaisin mielin mennään. Nyt töihin kiireen vilkkaa.. mälsää...
  2. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    plamsu: eihän tuo nyt niin pieni ole.. mun annos oli vaan 100iu. :saint:
  3. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    pirpalle peukut pystyssä! kävin äsken siellä verikokeessa.. maanantaina on sitten totuuden hetki siinä 12 maissa kun saan tietää tuloksen.. voi kauhistus!! Hcg:n pitäisi olla sitten 750-3100. Toiveet on korkealla, muttamutta.. ikinä en oo hyvää tulosta vielä saanut, eli josko sitten nyt...
  4. J

    Blastokystiviljelykokemuksia?

    Hei! Meillä oli alkukuusta ensimmäinen IVF ja punktio oli silloin perjantaipäivänä ja siirron piti olla maanantaina. Maanantaina soitettiin että siirtoa ei tehdä että munasolut ovat jotenkin edellä aikataulusta ja että tehdään pitkä viljely sen takia. Yksi blasto sitten siirrettiin 5 päivän...
  5. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    minska: apteekin oma on hyvä!
  6. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    huomenta! Anteeksi etten ole ilmoitellut itsestäni: monet onkin kaipailleet. :flower: Lauantaina oli pp 10 ja siitä lähtien on ollut hymy herkässä. Huomiseksi yritän saada veritestiaikaa ja sitten katsotaan sitä ultra-aikaa. Huolena on oireettomuus.. no tissit hiukan, mutta mikä on lugejen...
  7. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    nuuskis: :flower: viiva: kuule, kylläpäs voi ihan hyvin vielä muuttua plussaksi!! bd
  8. J

    Metformini + raskaus

    aika hassua... Mä syön metuja nimenomaan sen vuoksi että mulla on ollut keskenmenoja. Ja syön niitä ainakin viikolla 12+ jotain, jos sinne asti päästään..
  9. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Moi! Möhkö: Toivotaan että on harmitonta vuotoa ja että se loppuu. Vai jäikö se jo tuhruksi? Eikös alkio kiinnity 2 kertaa? (vai oonko lukenu väärin? ) jospa se olikin toisen kiinnittymisen vuotoa? peukut pystyssä!!! ((.))= Musta tuntuu että turvotusta on vieläkin!!! Onko normia? Eilenkin...
  10. J

    Kuka tietäis???

    Mitä tarkoittaa jos puhutaan blastokystistä ja onteloitumisesta samassa lauseessa..? Mä en tajunnu kyllä sen biologin puheesta juurikaan mitään.. morulat ja blastokystit jne oon jo googlannu.. =) Entä mitä se tarkoittaa jos samana päivänä punktioidut munasolut jakaantuvat ei aikoihin? Esim...
  11. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    hellou! pikaisesti ilmoittelen että yksi blasto siirrettiin tänään ja 3 meni pakkaseen. huomenna kuulemma kiinnittyy jo. =) siis kyllä kiinnittyy!!!!! b :saint: d
  12. J

    Mies kävi kaupassa

    croksit ihan varpilla! ( vai miten se kirjotetaan?? )
  13. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Tuonne samaiselle klinikalle pitäis huomenna mennä =) Kukas on teidän lääkärinä? Miten teidän lääkkeet maksaa noin paljon? 1500? Niinkö tarkotit? Niin ja mä kävin 2 kertaa ultrassa. Pitäkää mulle nyt peukkuja että huomenna on siirrettävää ja kukaan ei keskeytä mun matkaa klinikalle...
  14. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    juu, että eipä tullut siirtoa sitten... lähin aamulla ajelemaan ja vitsi että joka kerta kun puhelin soi niin pelkäsin että nyt soittavat klinikalta että täällä mitään siirrettävää ole... no, sittenhän se klinikan numero pärähti soimaan ja multa meni samantein pasmat sekasin ja aivot...
  15. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Moikka! Olipas reissu mut tulipa tehtyä! Eikä ollut mitenkään miellyttävä kokemus. Mulla oli toinen munasarja kiertynyt kohdun taakse ja sen punktioiminen SATTUI!! Loppuen lopuksi lääkäri punktioi siitä vain yhden follikkelin, koska hän ei saanut painelemalla munasarjaa pois kohdun takaa. Jos...
  16. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Monta alkiota teille siirrettiin/siirretään?? miksi? Kysyttiinkö teidän mielipidettä? ja nyt sinne töihin.. :wave:
  17. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Kiitosta Emily ja Möhkö! :flower: :flower: Jotenkin ei osaa yhtään aatella et jo huomenna.. ja sitten maanantaina ja sit 2 viikon päästä.. liian ressaavaa mulle! :saint: Ja se pregnylin pistäminen... mulla myöhästy pisto ehkä joku 5min kun kesti niin kauan säheltää niitten piikkien ja...
  18. J

    Auttakaa, häät vko loppuna eikä lahjaa!!!!!

    astioita, lakanoita, lahjakortti, shekki jne.. tai soita vaikka kaasolle ja kysy onko heillä toiveita tms..
  19. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    HUUUUIIII!!!! Huomenna ois se punktio.. mua jännittää ihan kamalasti. Miltä se tuntuu?? Sattuuko??

Yhteistyössä