Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Kiva kun moni päässyt tositoimiin :D Miten jenni-juulian punktio meni?
Mulla ollu tuo Luge annostus 2 x 400 mg päivässä.
).( klinikalta soitettiin tänään ja muutettiin suunnitelmia.. jostain kumman syystä biologi oli nyt "katsonut tarkemmin" meidän tietoja alkiosta ja päättänyt että sulatus pitää tehdä samana päivänä kuin siirto. Ja mulle sanottiin ensin että alotan luget lauantaina ja siirto olis tiistaina, mut nyt sekin oli väärin.. kun alotan luget huomenna niin siirto pitää olla keskiviikkona. Eli meillä nyt sit sulatetaan alkio keskiviikko aamuna ja siirto on iltapäivällä mikäli alkio selviää sulatuksesta. Mut sekin tiedetään varmasti vasta 12-maissa ja ainut juna jolla ehtii Tampereelle siirtoaikaan lähtee puol 10. Joten joudutaan hyppäämään junaan ja ehkä jopa tullaan perille Tampereelle ennenkuin edes tiedetään päästäänkö siirtoon :kieh:
 
Soittivat nyt sitten aamusta solujemme tilannetta..
Ihan hienosti olivat meidän solut yhtyneet.eli 16 munasolusta 13 oli kypsää ja 9 hedelmöittyi..kaamee kato siellä kyllä käy, sen tiedän, ku jokakerta tähän asti samoilla tuloksilla jakautumaan alkaa hedelmöittyneistä vain ne 1-2 munasolua. Mutta hyvin tiedossa on että yksikin hyvä riittää!!
 
hienoa KAISA :flower: jospa tuo yhdeksän on valiojoukkoa, toivotaan! Mukavaa, että sun punktio ei ollut kivulias, etkös se sinä täällä aiemmin niin kovasti sitä pelännyt...
Toivottavasti JENNILLÄ on myös keruu mennyt hyvin.

Ite haaveilen kanssa kunnon yksilöstä - mottoni onkin, ei se määrä vaan se laatu :)
Klinikalta soitettiin, että niistä kymmenestä munasolusta 7 kypsää.
Neljä on alkanu normaalisti jakautumaan ja yksi on "seurannassa", eli saattaapi kiriä perässä...muutamalle tehtiin jopa ivf, vaikka ens alkuun oli ajatus suoraan vaan icsi. Nyt siis kumpaakin systeemiä käytettiin ja kummastakin jokunen saatiin onnistumaan. Näillä siis mennään.
Tosi ilonen tieto oli se, että siittiömäärä oli reilusti aiempaa tsekkausta runsaampi ja jopa normaalisti eteneviä oli ennen pesua jonkin verran :p Näitä ei edellisessä näytteessä ollut.
Ehkä tästä vielä jotain saadaan aikaan - jos ei nyt ekalla kierroksella niin seuraavilla sitten.

Lugeista oli puhetta... mä alotan ne huomenna aamulla, ja käsky kävi että 1x200mg / 3 krt päivässä.

Maha on turvoksissa ja hellä, mutta olo muuten ok. Aion kyllä olla tosi tehoton vielä ainakin pari päivää... Maanantaina siirron jälkeen töihin. Meillä on kevään kiireisintä aikaa, pakko vaan malttaa edetä ihan rauhallisin askelin...

VIIVAlle onnea matkaan follien kanssa. Eiköhän ne siitä ota kiriä vielä!

Kelan lääkekatosta... se meni mullakin heti kerrasta reilusti yli. Mietin vain, että kauankohan hakemuksen lähettämisestä kestää, ennenkuin sieltä ylimenevien palautus tulee... Toivottavasti ei montaa viikkoa kumminkaan... :eek:

...on kai siirryttävä taas soffalle. Hyvällä omallatunnolla...
Mukavaa lauantaita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möhkö-72:
Kelan lääkekatosta... se meni mullakin heti kerrasta reilusti yli. Mietin vain, että kauankohan hakemuksen lähettämisestä kestää, ennenkuin sieltä ylimenevien palautus tulee... Toivottavasti ei montaa viikkoa kumminkaan... :eek:
Mulla meni helmikuussa ehkä 1,5-2 vkoa palautuksen saamiseen. Eli mun mielestä oli aika nopeaa toimintaa :)
 
Moikka!

Olipas reissu mut tulipa tehtyä! Eikä ollut mitenkään miellyttävä kokemus. Mulla oli toinen munasarja kiertynyt kohdun taakse ja sen punktioiminen SATTUI!! Loppuen lopuksi lääkäri punktioi siitä vain yhden follikkelin, koska hän ei saanut painelemalla munasarjaa pois kohdun takaa. Jos toisesta munasarjasta ei oltaisi saatu hyvää saalista, niin sitten toki hän olisi punktioinut myös toisen. Hän olisi joutunut pistämään sen neulan kohdun läpi ja ei sitä mielellään tehnyt verenvuodon takia. Sopi mulle hyvin.
2h makasin sängyssä ja oikea puoli masusta ihan sika kipee! Nauraminen ja yskiminen sattui eniten. Siinä sitten kippurassa makasin niin hyvä kun sain itteni suoraksi! Oli sitten kiva köpötellä metrolle.. kesti se pikkumatka varmaan tunnin!

Eli 10 munasolua saatiin, 8 kypsää ja 5 hedelmöitynyt. Biologi sanoi että on erittäin harvinaista jos ei päästä siirtoon.

Nyt on sitten vaikea päätös.. Monta siirretään! Monta teille???


Mun olo on aikakarsea. Yöllä oli kipu lähtenyt alamasusta ja turvotus laskenut. Äsken käytiin kaupoilla ja johan turvotuskin palasi. Alamasu ok, mut tosta ylämasusta on ihan karsee olo. Ihan ku oisin syönyt kokonaisen joulukinkun, tuntuu et ois maha ilmaa täynnä. Onks jollain muulla koko maha ihan turvonnu? Siis mun turvotus lähtee tissien alapuolelta. Ihan ku oisin 6 kuulla!


Kiva, että muiden punktiot on menneet hyvin! Hyvät saaliit meillä!

Nyt mä alan lepäileen
 


siis aivan älyttömästi jännittää huominen.ja samalla oon pelosta kankea, että jos vaikka aamulla kun soitan että onko mitään siirrettävää, ni vastaavat että eipä oo..aina meillä kyl o ollu ees yksi siirrettävä,tosin 2 kerralla se o ollu se ainoa selviytyjä ku muissa on ollut voimakasta frakmentoitumista (hankala sana..oikeinkirjotus ei siis 100% varma) esim viimekerralla oli 5 jakautunutta ja niistä 2 oli ns normaalia 3 muuta oli ihan hajoomispisteessä.. :/

huh.no huomenna ollaan viisaanpia..
 
tää on joo yhtä jännittämistä koko hoito. Joka vaiheessa on asioita, jotka voi myös mennä jotenkin pieleen... meille soitetaan huomenna aamulla, jos niistä neljästä ei yksikään jostain syystä ole siirrettävänä. Yksi meille siirretään, mutta en tiedä sitten jos ei oo yhtään toppiluokan yksilöitä. Laitetaanko sitten kaksi?
Noh, huomenna tämäkin sitte selviää.

Lugejen kanssa olen leikkiny sitten aamun ja päiväsatsin verran. Pikkuhoususuojien kanssa tässä sitten mennään sen ainakin pari vkoa... eikös se niin mennyt - että jos alkaa vuoto niin ne saa lopettaa...? äh, turha noita miettiä vielä =)

tänään on ollut jo aikas terve olo muuten. Olen jopa jaksanut imuroida olohuoneen :D ja tehdä ruokaa. Hidastahan tää eteneminen on ja tuota turvotusta on vieläkin näkyvissä... entäs jos se kaikki ei olekkaan sitä... että jos onkin tullu kilo muutama tässä kylkiäisenä... |O heh...no kyllähän sitä on muutama kilo tullutkin siitä lähtien kun hoidot alotettiin. Kai sitä on salaa antanut ittensä luvan herkutella... :kieh: Tästä kun vähän virkistyy, niin on kyllä pakko alkaa tekemään jotain kuntonsa puolesta...
Ihan samanlainen olo muuten JENNI oli mullakin, tuntui että rintsikoiden ympärys ei enään riitä kun turvottaa niin pirusti... Kuinkas teillä on toipuminen sujunut?

KRISTIINA joo, itseasiassa kela oli jo perjantaina palauttanut yli mennenn osan - oikeesti oli kyllä nopeaa toimintaa Kelalta tällä kertaa :flower:

Kasvattajille ihan hurjasti satoa ja siirtoon menijöille tsemppiä. Hyvin se menee!
Pistelkäähän sitten kuulumisia. Varsinkin KAISA ja JENNI (oliko muitakin, joilla siirto lähipäivinä?), että miten solut oli selvinneet ja kuinka siirto sujui.

ja sitten keiton kimppuun....

 
Zin
Tsemppiä Kaisalle, Jenni-Juulialle ja Möhkölle siirtoihin! Toivottavasti sieltä löytyy uljaita yksilöitä jotka heti tarraavat tiukasti kiinni! b :) d

Viivan paniikki alkaa siirtyä minuunkin. Mulla on vain kaksi follia jotka ovat kasvaneet yhtään. Siellä on muutama joiden kanssa on toivoa ja joita vielä kasvatellaan tää viikko. Näyttää nyt kuitenkin siltä ettei sieltä edes *parhaassa* tapauksessa löydy kuin maksimissaan kuusi follia. Odottavat että tulis edes neljä jolloin päästäis punktioon. :( Jos ei tule neljää niin ei kai tätä ikuisuuksia voi jatkaakaan, mitähän sitten tapahtuu??

Jotta tämä h*in piikittäminen jatkuu yhä ainakin perjantaihin asti (ekojen piikkien alusta on jo 24 päivää ja Puregonejakin jo 11 päivää ja mulle alkais jo riittää. Tosiaankin pitkä kaava... ) . Keskiviikkona taas seuraava ultra ja verikoe. Punktio aikaisintaan perjantaina mutta todennäköisesti vasta pääsiäispyhinä. Ja siirto on nyt sitten joskus viikolla 16. Me ei siis lähdetä pääsiäiseksi mökille rentoutumaan, niinkuin ajateltiin. Nökötetään kahdestaan kotona koko pitkä pyhä.

Mun kohtu oli kiertynyt ihmeellisesti rullalle mutta se ei kuulemma ole mitään vakavaa. Ehkä se liittyy jotenkin tähän mun valtaisaan turvotukseen? Mun hormonitaso ei ole mitenkään ylhäällä eikä siis pelkoa hyperistä, mutta mulla on koko vatsa turvoksissa. Kävin lauantaina bodypumpissa ja se vissiin laukaisi tän. Oon yrittänyt juoda paljon vettä mutta ei auta, vaatteet kiristävät ja olo on tukala. Kaipa mä oon vaan helposti turpoava ihminen.

Hiphei, tästä taas eteenpäin... Iloista piikitysviikkoa kaikille!


 
Onnea matkaan kaikille siirtolaisille! :)

Voi zin toivotaan, että niitä alkaisi pukkaamaan sieltä vihdoinkin. Alkoiko sullakin tuolla Procrenilla hoidot? Kuulostaa kyllä aika pitkältä tuo sun stimulaatiovaihe... Eikös sulla ollut melkoiset annoksetkin menossa? Nyt pitää vain keskittyä ajatukseen: ei se määrä vaan se laatu (loppuun kulutettu klisee).

Mulla siitä Procrenin laitosta tuli tänään kuluneeksi 32 päivää, Puregoneja piikitin 11 päivää (Synarelaa sumuttelin 4 päivää) ja eilen oli Pregnyl.. Kyllä mullakin on aika vähän pitkältä tuntunut. Tuohon tulokseen nähden... niin voi prkle! Ei voi muuta todeta.

Tänään en jaksa enää panikoida tuota olematonta follien määrää, vaan itse punktiota. Sitten kun siitä toivutaan, niin on kai "laatupaniikin" vuoro. Paniikkia, paniikin perään ja edessä eittämättä uneton yö. :eek:

Miten muuten vielä rehaat bodypumpissa? Multa on kaikki jumpat, uiminen, juoksu yms. raskaat hommelit kielletty jo viikko sitten..?

Jaksuja kaikille!
 
Zin
Viiva, mulla alkoi hoito ekaksi Provera-tableteilla (1 vko), sitten Lucrin-pistoksilla ja nyt Puregonilla. Procren ja Lucrin ovat kaiketi periaatteessa samaa ainetta, mutta Lucrin annostellaan päivittäisinä pistoksina (jipii) ja Procren vissiin yhtenä annoksena, eikös? On se sullakin jo kestänyt! Onneksi on loppu lähellä - siis tähän vaiheeseen!

Ai onko uiminenkin pahasta!? Ei mua oltu erityisesti kielletty urheilemasta ja kun oli hyvä ja reipas olo lauantaina niin päätin käydä kokeilemassa kevyillä painoilla. Eihän siinä hypitty, mutta luulen että se oli silti liikaa. Oppia ikä kaikki - nyt pyhitän aikani telkkarin katsomiselle ja suklaan syömiselle, se on turvallista. :)

Onnea huomiseen punktioon!
 
Voi Zin ja viiva ja moni muu kasvattelija... jaksuja nyt ihan hirmusti vielä jäljelläoleviin päiviin.
Mulla oli jo ennen punktiota monta päivää niin turpeinen ja ahistava olo keskivartalon kohdalta, ettei olis tullut mieleenkään tehdä yhtään mitään raskasta (jotenka laistoin myös siivoamisen aika hyvin ;) . Mä se vasta turvoksissa taisin olla... :eek:

Tänään siis tapahtui Istutus, niinkun isäntä asian kuvaili :)
Niistä neljästä hedelmöittyneestä selvisi maanantaille yksi ainokainen.
Pakkaseen ei siis jäänyt mitään, joten tässä kohtaan ollaan nyt ihan tämän yhden SUPERKIINNITTYJÄN varassa.
Toivon todella, että tällä Möhkylällä on sellaset liimat mukana että on ja pysyy!
En tiedä, kuinka tässä saa nää päivät nyt sit kulumaan... Olikohan se 20 päivä, jota klinikalta suosittelivat testauspäiväksi. Tuntuupas tuo mokoma kahden vkon aika pitkälle... tässä ajassa kerkeää keksimään sen miljoona oiretta varmaan. Suuntaan ja toiseen.

Mahaosasto on punktion jälkeen ihan ok. Turvotusta vielä löytyy... on pitäny kaivaa kaapista kaikkein lökäsimmät pöksyt. Ei niin nättiä, mutta eipähän kiristä :whistle:

Mitenköhän Kaisan ja Jennin siirto?

...palattava töiden pariin....
Tsemppauksin, Möhkis

 
No on sulla zin ollut coctailit :p Tuo Procren on vain yksi tujaus.
Juu, en oikein tajunnut tuota uimakieltoa, mutta olen kiltisti totellut. Lääkärin mukaan nuo munasarjat ovat nyt niin suuret, että on kiertymän riski. Kypsäähän tämä on, mutta kyllä tuo töllö ja suklaakin ihan hyvältä kuulostaa. :D Kaipa tässä voisi hiljalleen purjehtia kauppaan karkkihyllylle.. Yritetään nyt edes nauttia tästä joutenolosta. :)
Möhkölle kärsivällisyyttä ja paljon pikaliimaa pikkupallerolle!
 

siis oli semmonen yllätystenpäivä että huh huh,vieläkin o vaikeeta uskoa koko päivän tapahtumia..

aamulla jo reippaana mietin että jospa siellä olisi oikein hyvin jakautunut ja hyvänmuotoinen pikkualkio selviytynyt,että viis siitä vaikka muut olisivat kehityksensä lopettaneet hedelmöittymisen jälkeen..

nooh sekavin mielin hyppäsin bussiin ja siitä tamperetta kohti matkaavaan junaan..olin vaan saanut yhteyden klinikkalle ja tiesin että tyhjin masuin sieltä ei nyt kuitenkaan lähdettäisi

klinikalle siirtovaiheessa se pommi sitten tippui..mulle siirrettiin 2kpl 6- soluista hyvää alkiota, ja 4 MENI PAKKASEEN!! siis se, se ihme oli, vieläkään en meinaa uskoa, on kokoajan tunne että sanovat että hähää menitpä halpaan,ei ollu oikeesti mitään pakastettavaa..meidän solut eivät ole IKINÄ olleet likimainkaan lähelle pakastuskelpoisia..hyvä jos ees siirtokelpoisia..

MITES JENNI-JUULIAN SIIRTO MENI??????
 
juu, että eipä tullut siirtoa sitten...


lähin aamulla ajelemaan ja vitsi että joka kerta kun puhelin soi niin pelkäsin että nyt soittavat klinikalta että täällä mitään siirrettävää ole... no, sittenhän se klinikan numero pärähti soimaan ja multa meni samantein pasmat sekasin ja aivot narikkaan..

No, puhelussa kävi selväksi että siirtoa yritetään keskiviikkona... mä sitten miehelle soitin ja pillitin vaan enkä osannu sanoa sille oikein mitään...

No, mä soitin sitten uudelleen sinne, kun multa meni kaikki ihan ohi... eli meidän solut oli ottaneet vähän spurttia ja vähän edellä aikataulua.. eli on vaikea sanoa mikä tai mitkä niistä kannattaa siirtää tänään, joten ne menee nyt pitkän viljekaavan mukaan ja siirretään sitten5-6-päiväisinä. Tämä on kuulemma hyvä asia!

Nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn, että alkiot jatkavat elämäänsä! Ehkä vähän rukouksiakin voisi yläilmoille heittää.. :saint:


Elikäs.. toisinsanoen.. nyt sitten meille siirretään ainakin semmoinen/semmoiset yksilöt jotka varmasti ovat vauva-ainesta.

saikkua sain 2 päivää lisää. en vaan jaksa tämmöstä painetta ja odottelua. Miehelle sanoin punktion jälkeen mun kipukynnyksen olevan nolla ja nyt voin sanoa että mun hermojen sietokyky on samaa luokkaa.


Onnea kaisalle ja möhkölle, että siirto meni hyvin! Toivottavasti 2 viikon päästä saatais pistää juhlat pystyyn!!
 
Tsemppiä piinailijoille ja etenkin rautaisia hermoja. :)

Mä oon käynyt samassa apteekissa koko ajan ne pitää siellä huolen siitä maksukatosta. Vielä puuttuisi satku. :) Ja nytkään kun ei tullut lääkkeitä, niin saa nähdä meneekö koskaan täyteen.

Mulla ke ultra jossa lääkäri sanoo koska voi alkaa bongailee ovista.
 
Heippa kaikille!
Tulin kurkkimaan tähän pinoon..kun kohta itelläkin alkaa uus hoito.
Pääsiäisen jälkeisenä keskiviikkona eka käynnille Väestöliittoon ja siitä se rumba sitten alkaa sumutuksilla. Meillä 2. ICSI tulossa ja nyt jo hirvittää...
Ekasta hoidosta kaks alkiota, joista toinen tuoreistutettiin ja toinen pakkasen kautta. Nämä tapahtui viime heinä- ja syyskuussa..
Nyt on taas pää kasassa ja jaksaa ajatella uutta.
Kevät antaa myös toivoa. :) Pitää yrittää jaksaa uskoa, vaikka skeptinen olo onkin.
Kaikille tsemppiä hoitoihin ja plussia !!!
-Huurre =)
 
Hyvää huomenta tytöt!
Täällähän on jännät paikat. Piinailijoita on enempikin. Hyvä hyvä!
Kiva oli lukea teidän punktio kokemuksia, hillitsi hiukan omaa pelkoa.
Mä kävin eilen nollaultrassa ja sain luvan aloittaa pistelyt. Tänää sitten tujautin ekan 200 iu Puregonia mahamakkaraan. Viikon päästä tiistaina olisi taasen ultra, jossa katsotaa jotta piisaako annostus. Sain myös Synarelan alkamaan lauantaista, sillä toi Zoladex kapseli on voimassa 28 vrk ja sen aika täyttyy perjantaina.
Meni vähän pidemmäksi nämä mummoilut tuon pääsiäisen takia. Lääkärin mielestä oli parempi näin, ettei jää punktio tai siirto tekemättä jos osuisi pyhäksi, jolloin klinikka on kiinni.
Että näillä mennään...
Tsemppiä siskot! :hug: :D
 
Varovaisesti kurkin tänne....
Raskaustesti nega..taas kerran.Pitäis soitella klinikalle että ifv: suunnitelukäynti olisi tän kuun lopussa ja itse tapahtuma ensi kuun alussa.

Vähän jännittää...josko tämä olisi se mistä me se pikkukakkonen saataisiin...ehkäpä????

Meillä on yksi tyttö 10/07 joka tuli ihan luomusti mutta sen jälkeen ei ole tärpännyt vaikkei meissä kummassakaan mitään vikaa ole.
 
Zin
Heippa!

Paljon onnea Kaisalle ja Möhkölle onnistuneista siirroista!! :) Toivottavasti Jenni-Juulian ja Miimin siirrot menevät huomenna yhtä hyvin! Jenni, mun klinikalla ne pitävät kaikkia alkiota 5-päiväisiksi, kun se on kuulemma tehokas keinoa karsia jyvät akanoista. Jotta hyvä juttu se on.

Mites Viivan punktio meni?

Tervetuloa joukkoon uudet! Pirppa, hienoa että pääset vihdoin aloittamaan.

Oma napa - tai sen ympärys - on hieman pienentynyt ja näytän taas ihmiseltä enkä norpalta. Näyttää tuo veden juominen auttavan. Alavatsa on yhä aika pinkeä, mutta sehän kuuluu asiaan. Huomenna taas ultra ja toivon että mun follit oisivat kasvaneet _edes vähän_.




 
Kyselyikä iski
Kuinka monta ultraa teillä on ollut jos hoitona lyhyt IFV???
Me ollaan uksityisellä ja tuo ifv tulee maksamaan n.1500? ja lääkkeet samanverran.
Montako ultraa esim sisältyy tuohon ifv: hintaan?????

Missäs muut on hoidossa????Me ollaan fertinovalla helsingissä.
 
Hei hienoa Kaisa - mahtavasti olikin hedelmöittyminen onnistunut :flower: Varmasti on tosi helpottunut olo siltä osin. Tää piinailu se vasta hermoja kutitteleekin... :D
Jennille uudestaan onnea siirtomatkalle!

Shenda - joo-o, tämä juuri on se pinkka josta me kaikki kerätään plussat. Eikös vaan :wave:
Huurteellekkin tsemppiä uuteen kierrokseen!
...sitten en muistakkaan enään, kelle mun piti mitäkin toivotella - noh. Pitkää pinnaa ja malttia tänne saa ihan jokaiselle aina toivotella :)

Itellä on Lugejen "syöttövaihe" meneillään... jotenkin tuntuu hassulta kun ei ole "mitään muuta" muistettavaa lääkkeiden osalta. Pikkaisen meinas harmittaa se, että yhtään ei jäänyt pakkaseen, mutta me nyt halutaan lujasti uskoa että ei tarvita... Niin meistä varmasti jokainen näillä palstoilla kirjoitteleva toivoo. Sen tiedän, että kohta alkaa sellanen oireiden metsästys, ettei paremmasta väliä! Pitäs olla viksu, ja laittaa kaikki pongatut oireet vaan Lugejen piikkiin, ettei tippuis ihan pilvenpiirtäjän katolta... :/

Eikun positiivisia ajatuksia kehiin ja uskoa tulevaan - niillä jaksaa taas eteenpäin :heart:

kirjotelkaahan kuulumisia................... Möhkis
 
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Kyselyikä iski
Kuinka monta ultraa teillä on ollut jos hoitona lyhyt IFV???
Me ollaan uksityisellä ja tuo ifv tulee maksamaan n.1500? ja lääkkeet samanverran.
Montako ultraa esim sisältyy tuohon ifv: hintaan?????

Missäs muut on hoidossa????Me ollaan fertinovalla helsingissä.
Tuonne samaiselle klinikalle pitäis huomenna mennä =)
Kukas on teidän lääkärinä? Miten teidän lääkkeet maksaa noin paljon?
1500? Niinkö tarkotit?
Niin ja mä kävin 2 kertaa ultrassa.


Pitäkää mulle nyt peukkuja että huomenna on siirrettävää ja kukaan ei keskeytä mun matkaa klinikalle. Sen biologin piti mulle tänään soittaa mut ei soittanut... aattelin et ehkä kaikki on sitten ok.
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa 7.4.2009:

kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp-

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 6.4, lyhyt kaava pp-

Möhkö-72: 1.ICSI punktio 3.4, siirto 6.4 pp-

Miimi78: 2.ICSI:n 1.PAS 8.4, AVA pp-

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp-

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp-

viiva: IVF punktio 7.4, siirto, pitkä kaava pp-

Zin: 1.IVF, punktio/siirto vko 15, pitkä kaava pp-

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, vko 16? pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 17 pp-

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio/siirto vko 17 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuulla? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI

shenda81: 1.IVF



[color=Green3]Plussanneet:[/color]



Päivitin omia tietoja ja lisäsin Huurteen ja Shendan pinoon. Ok?
 
Heippa taas!

Mulla vähän samantapainen punktiokokemus, kuin jenni-juulialla. Prkleen kipeä. Olin siellä pitkään toipilaana ja sitten vielä pää "sekosi" noista lääkkeistä mitä tiputeltiin suoneen. Mulla tämä johtuu tästä mun ihanasta sairaudesta (endo). Olen ilman punktiotakin välillä toooodella kipeenä tän vuoksi.
Saaliina onnettomat 5. Näillä mennään, kun ei muutakaan voida. Kaikki olivat onneksi kypsiä solullisia.
 

Yhteistyössä