Hakutulokset

  1. T

    Turvaistuimen valinta - mikä ihana viidakko!!

    Securasta olen kuullut että hihnat hiertäisi lapsen jalkoja.... Ja jos ostan Securan, niin kestääkö se pojallani myös 4-5 ikävuoteen saakka kun poika on jo nyt 73cm :D
  2. T

    Turvaistuimen valinta - mikä ihana viidakko!!

    Jep, se on niin pystyssä kun kuuluukin olla..
  3. T

    Turvaistuimen valinta - mikä ihana viidakko!!

    Siis liikkeen myyjä sanoi, että Multi-Techin saisi myös laitettua kaltevaan asentoon! En siis todellakaan ole vielä tyrkkäämässä suoraan istumis asentoon!! Mennään pojan kanssa huomenna liikkeeseen katsomaan, että onko kyseinen istuin edes sopiva ja viihtyykö lapsi edes siinä! En ole...
  4. T

    Turvaistuimen valinta - mikä ihana viidakko!!

    Siis voi jumakauta miten vaikeeta on löytää sopivaa turvaistuinta.. 3 päivää oon vertaillut turvaistuimia netissä, lukenut arvosteluja, katsonut törmäystestejä.. Pää on niin pökkyrällä ollut että turvaistuimet on tulleet jopa uniini :laugh: Siis lähtökohta on se, että poikani on 5kk vanha...
  5. T

    Haluaisin varmistaa onko normaalia...

    meidänki pojun masulle Tutteli oli liian kovaa kamaa ja oksensi heti kaikki pois...ja Nannia ollaan juotu.. Ehdottomasti kannattaa sun imettää..ite jätin pois imetyksen koska se oli aikamoista säätämistä että tissiltä saa 50ml korkeintaa ja sit kuitenki viel joutuu antaa korviketta...
  6. T

    Hampaiden tuloako tämä meinaa?!

    joo meillä poitsulla on kans iha sama ollu just näiden kolmen pahimman päivän aikana, että mihinkää muualle ei voi nukahtaa ku VAIN SYLIIN :laugh: mut sekää ei riittäny että oltais sohvalla istuttu vaa piti kävelläkin koko ajan :D eikä vessassakaan päässyt käymään ilman huutoa.. :)
  7. T

    Hampaiden tuloako tämä meinaa?!

    joo meilläki poika oli syntyessään 3885g ja 54cm (aika hurjan pitkä kaveri) ja sit 4viikon ikäisenä paino olikin jo 5140g ja pituus 59cm :D eli ei kauaa käytelty 56cm vaatteita :laugh: ekan tarkoitetun hymyn pinkas jo 3½ viikkosena ja 5viikkosesta asti jokellellu ja naureskellu...
  8. T

    Hampaiden tuloako tämä meinaa?!

    Morjes kaikille jotka tämän lukevat! :wave: Eli meidän poika on 6½ viikkoa vanha ja viimeiset 3 päivää ovat olleet ihan "hirveitä"...poitsu on niiiiin äkäinen ja itkuinen, että oon ollut iha hämillään ja vähän veikkaan että vois viitata myös hampaiden tuloon.. Eli oireina ollut: - lämpöö...
  9. T

    Haluaisin varmistaa onko normaalia...

    Jep, esim. Aventin tuttipullon pää on suhtkoht yhtä levee kun rintakin, että mun mielest se imemisotekaan ei periaatteessa muutu mikskää.
  10. T

    2vk ikäinen syömäri

    meillä poju söi ainakin 2vk ikäsestä alkaen per kerta 125ml...sulki suunsa aina kun oli maha täynnä eikä puklannu,joten se oli hänelle sopiva määrä.. yks ilta se huus hirveetä huutoa ja ihmettelin mikä hällä nyt on..NÄLKÄ!! 150ml kohdalla oli tyytyväinen..ja ikää tosiaa tais olla 3 tai...
  11. T

    Haluaisin varmistaa onko normaalia...

    mut joo, meillä poika syö 120ml nii röyhtäytän aina puolessa välissä ja sit syömisen päätteeks.. vaikka tulee kunnon röyhtäsyt nii silti venkuilee hetken unissaan ku sänkyyn laitan mut nukahtaa lopuks syvään uneen.
  12. T

    Haluaisin varmistaa onko normaalia...

    Mulla oli sairaalassa aivan sama homma.. Imetin 5min -> poika nukahti -> itku -> lisää tissillä imemistä -> nukahti -> samaa rataa kunnes oli valvonu jo niin kauan että nukahti.. Sain rintakumin käyttöön kun nänniä alko aristaa ja vuotaa verta... Olisin päässyt kolmantena päivänä jo kotiin...
  13. T

    ~~~~~HYVINKÄÄN & LÄHIALUEEN MUDET~~~~

    Emv: Synnytyksestä jäi TODELLA POSITIIVISET kokemukset! Ei todellakaan ollut niin kauheeta mitä olin kuvitellut...Sen takia alkoikin ärsyttää kun on olemassa ihmisiä jotka sanoo "oota vaa ku meet synnyttää, ne kivut on yhtä tuskaa".. Mielestäni mua ei oikeestaan sattunu ne supistukset, oli...
  14. T

    ~~~~~HYVINKÄÄN & LÄHIALUEEN MUDET~~~~

    Täällä pikku-ukko syntyi helatorstaina 13.5.2010 klo 13:46 (rv 41+5). Paino 3885g ja pituus 54cm. Sairaalasta kotiuduttiin 5vrk:n ikäisenä :) :heart: Sydämeni on viety ja täysin rinnoin nautin äitiydestä :heart: -Tiude ja Poju 13pv-
  15. T

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Täällä pikku-ukko syntyi helatorstaina 13.5.2010 klo 13:46 (rv 41+5). Paino 3885g ja pituus 54cm. Sairaalasta kotiuduttiin 5vrk:n ikäisenä :) :heart: Sydämeni on viety ja täysin rinnoin nautin äitiydestä :heart: -Tiude ja Poju 12pv-
  16. T

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Moikka täältäkin suunnalta pitkästä aikaa! Vuodenvaihde vierähti etelässä matkustaen, ja vuos on lähtenyt hyvin käyntiin. Käytiin viikon lomalla Teneriffalla ja silloin oli rv 24 menossa..lennot meni hyvin..vähän linja-autossa meinas tulla pahoinvointia kun se kuski ajoi niin kauhean...
  17. T

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    :D voi kuinka hassua lukea noita aiemmin kirjotettuja tekstejä.. :laugh: raskausaika on menny tosi iisisti, en oo kertaakaa joutunu oksentaa edes..eilen oli rakenneultra ja kikkelit vilkkuivat kuvassa :) :heart: mut masu on tosi pieni ja siro , eteenpäin kasvava, niinkuin "poikamasun...
  18. T

    Kolmas tyttö mikä olisi sopivin nimi?

    ...Ja kikkelithän sielä rakenneultrassa vilkkui.. :laugh: :heart: ..eikun päätä rapsuttelee ja miettii jotain nättiä nimeä.. :) :xmas:
  19. T

    Kolmas tyttö mikä olisi sopivin nimi?

    itse en tiedä kumpi meille on tulossa (tulevana perjantaina r-ultra ;) ) mutta tytön nimestä ei oo epäillystäkään..Meinattiin nimittäin antaa nimeksi Jadessa :) :heart: mut mikäli on poika niin se tuottaakin vähän ongelmia, kun ei oikein päästä miehen kanssa mistää nimestä yhteisymmärrykseen...
  20. T

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Täällä ei maha kasvanu oikeestaa paljoo yhtää (mun mielestä..) neuvolassa kävin ja äänet kuulu :heart: Vauvan liikkeet tuntenut nyt about pari viikkoa.. :heart: :heart: :heart: hassun tuntuisia...vauva oikein innostuu ku alan ruokailemaan :) ..taitaa tulla isäänsä... :laugh: eilen tultiin...

Yhteistyössä