Hakutulokset

1. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

Sinisilmälle onnittelut perheenlisäyksestä!
  2. M

pikkumökö: Oletteko menossa ihan risteilylle? Me olemme menossa päivä Tukholmassa -risteilylle helmikuun puolessa välissä. Uskoisin, että ei tämä ihan vielä silloin synny..edelliset ovat tulleet pari päivää lasketun ajan jälkeen.. Myrmeliini
  3. M

Viola 30: Ostimme Vaunuaitasta vaunut, denim-kuosilla. Meillä oli ennen Phil&tedsin Vibet, jotka juuri myimme pois. Voin kehua niitä(kin), meillä kahdella ensimmäisellä ikäeroa 1v 9kk. Asumme pienellä paikkakunnalla. Luulen, että vaunuja tullaan käyttämään kaupungissa, ostoskeskuksissa sekä...
  4. M

Ihana viikonloppu takana! Perjantaina tuli hankittua aika paljon vauvalle kaikenlaista. Olen ihan tehnytkin listankin niin ei jää kaikki hankkimatta:kieh: Oikeastaan isompia juttuja puuttuu kaukalo ja itselle imetysliivejä ja -paitoja. Lauantaina käytiin ostamassa vaunut Hesasta. Juurikin...
  5. M

Kenelle sitä pitikään laittaa viestiä, jos sinne facen puolelle aikoi? Tulisiko sitä siellä kirjoiteltua useammin:ashamed: Meillä vauvanvaatteille lipastot haettu ja toinen saatu kasattua. Kukakohan vielä raivaisi niille tilan ja samalla hukkaisi puolet sen huoneen tavaroista, jonne ne on...
  6. M

Mulle tuli tällä viikolla päätös äitiysavustuksesta=) Ylihuomenna olisi tarkoitus käydä ostamassa lipasto ja sitten saan aloittaa vauvanvaatteiden pesemisen. Perjantaina oli suunnitelmissa käydä hankkimassa vauvalle puuttuvia tarvikkeita. Tein listankin jo ja se lista onkin mukavan pitkä:laugh...
  7. M

Pitkästä aikaa saan aikaiseksi raapustaa muutaman rivin itsekin, vaikka usein käyn lukemassa. Sokerirasituksessa käyty pari viikkoa sitten. Hirveää se litku, yök! Tulokset oli kaikki normaaleita, mikä oli ihan kiva. Eilisestä lähtien olen ollut sairaslomalla ja luultavasti jatkan helmikuun...
  8. M

Liittymispyyntö kerhoon lähetetty;) Minun tietoja voisi päivittää etusivulle.. Eli Myrmeliini-31-Tays Valitettavasti en osaa laittaa tekstiä sinisellä:(
  9. M

Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

Tänään käyty lääkärissä tarkistuksella. Paikat ok. Parin viikon takaisen mekastuksen ja suppareiden syykin selvisi, vauva on kääntynyt perätilaan:/ Mutta eikös ne näillä viikoilla vielä voi pyöriä hyvinkin takaisin lähtötilanteeseen? Mä en ole vieläkään saanut aikaiseksi lähettää Kelaan...
  10. M

Täällä supisteli todella kipeästi viime viikolla ja olin päivän saikulla. Siihen sattui yksi vapaapäivä perään ja meni onneksi ohi. Aikaisemmissa raskauksissa ei ole ollut suppareita, varsinkaan kipeitä, joten hieman mietitytti. Lisäksi mua pyörrytti, mikä on kanssa ihan outo oire. Nyt...
  11. M

Joo, miehet:p Itselläkin palanut hermo ihan täysin tänään...ihan aiheesta tosin:laugh: Huomaan, että tunteet heilahtelee laidasta laitaan. Tänään on mm. vuodatettu kyyneliä lasten päiväkodin joulujuhlassa katsellen omia reippaita lapsia...Uskoisin, että väsymyskin kivasti vaikuttaa...
  12. M

Saanen liittyä joukkoon vielä tässä vaiheessa mukaan.. Eli kolmannen lapsemme LA on 30.3.
  13. M

Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

Mäkin olisin kiinnostunut salasanasta! Täältä löytyy marraskuun lopussa syntynyt poika sekä esikoinen, 2v.

Yhteistyössä