Hakutulokset

  1. Ä

    Puuhamaa

    Yritin katsoa netistä Puuhamaan sivuja, mutta olivat todella kämäset. Onkohan koko paikka samaa tasoa sivujen kanssa? Kannattaakö sinne mennä vajaa 3-v lapsen kanssa? Onko tarkoitettu isommille vai riittääkö puuhaa pienellekin? Jos jollain olisi kokemuksia, niin kiinnostaisi kovasti lukea niitä.
  2. Ä

    FB kaveripyynnöstä kysymys

    Jos hylkää kaveripyynnön, niin tuleeko siitä tälle kaveripyynnön lähettäjälle joku ilmoitus tyyliin "pyyntösi on hylätty"? Vai ohittuuko asia vain? Minulle on lähettänyt kaveripyynnön henkilö, ketä en halua vahvistaa kaverikseni, mutta en kehtaisi suoraan sanoa sitä. Jätänkö vain roikkumaan? Jos...
  3. Ä

    Vieläkö PEIPPO palstailee?

    Etsin "Peippo" nimimerkillä palstailevaa ihmistä. En muista, oliko hänen nimimerkkinsä perässä vuosiluku vai ei... Silloin aikanaan siellä vanhalla kirparilla häneen törmäsin ja nyt olisi asiaa :) Ja joo, en ole ostanut häneltä mitään, josta nyt valittaisin, päinvastoin :) Jos joku hänet...
  4. Ä

    Mistä GreenHill-villahaalari pojalle, koko 110cm.

    Eli siinähän se otsikossa tulikin. Haluaisin ostaa jostain (mistä) GreenHill-villahaalarin, koska tämä nyt käytössä oleva on ollut niin hyvä. Mutta mistä sellaisen löytää, en ainakaan googlaamalla löytänyt mistään :/
  5. Ä

    Apua leivontaan pikaisesti!!!

    Nyt on melkoinen kiirus, joten kaikki kullanarvoiset vinkit otetaan huomioon. Tein pullataikinan ja tarkoitus oli tehdä Bostonkakkua eli vähän sama kuin laittaisi korvapuustit uunivuokaan. Mun oli tarkoitus laittaa kanelisokeriseoksen tilalle vaniljakreemiä ja banaania muussattuna. Mulla oli...
  6. Ä

    Donna test, kokemuksia?

    Laitoin tämmän ala olevan jutun eilen tunne lapsettomuus-osioon, mutta kukaan ei ole vastanut mitään. Mietin laittaessani, että olisiko vauvakuume vai lapsettomuus oikea osoite kirjoitukselle. Kokeilenpa nyt täältä vauvakuumeen puolelta. Meillä on 2 vuoden ikäinen lapsi ja toista on toivottu...
  7. Ä

    Donna Test

    En oikein tiennyt olisiko minun kannattanut laittaa tänne lapsettomuus-osioon tämä vai tuonne vauvakuume-osioon. Päädyin tänne kuitenkin... Meillä on 2 vuoden ikäinen lapsi ja toista on toivottu siitä lähtien, kun ensimmäinen saatiin. Ensimmäisen raskauden alkua odoteltiin yli kaksi vuotta...
  8. Ä

    Aivan järkyttävä kutina koko kehossa. Miksi?

    Mikähän mulla oikein on? Iho kutisee aivät järjettömästi joka paikasta. Ei siis samaan aikanaa, mutta esim nyt kutisee jalkapohjat ja nilkat ja oikean käden sormet. Kohta se sama h****tillinen kutina on esim. kädessä tai kämmenessä. Mistä tämä voi johtua? Ymmärtäisin, jos olisin vaihtanut...
  9. Ä

    Eskarissa olevien poikien äideiltä tarvisin vähän vinkkejä joululahjaan.

    Olen siis aikonut ostaa kirjan lahjaksi eräälle sukulaispojalle. Hän on nyt eskari-ikäinen ja osaa jo lukea. Mutta mutta.... Oma lapseni on vasta 2-v ja en tiedä minkälaisia kirjoja tuollaiset 6-v. tykkää lukea. Tietysti sekin on varmasti lapsikohtaista. Mutta olisin kovin kiitollinen avusta...
  10. Ä

    Kanelista kysymys

    Onko Suomessa myynnissä sellaista kanelia, joka ei sisältäisi suuria määriä kumariinia? Olen yrittänyt etsiä tietoa kanelista, mutta jotenkin tuntuu, ettei missään sanota suoraan mitä mikäkin pussukka sisältää. Ceylonin kaneli, se aito, ei löytämieni tietojen mukaan sisältäisi kumariinia...
  11. Ä

    Torey Hayden, Pöllöpoika

    Voisiko joku ystävällinen ihminen auttaa mua löytämään tuon kirjan? Olen kolunnut kaikki paikat läpi, jotka vaan keksin ja en löydä sitä. Haluaisin sen ostaa joululahjaksi, mutta tyhästä on paha nyhjäistä... Mulle siis kävisi käytettykin, mutta tietty siisti, kun lahjaksi tulee. Vinkkejä ja...
  12. Ä

    Onko jossain myytävänä Maisa hiirestä tehtyjä pehmoleluja?

    Olen kolunnut kaikkia löytämiäni nettikauppoja ja en ole löytänyt Maisa-pehmoleluja. Olisiko joku muu permpi googlen käyttäjä ja voisi vinkata, mistä sellaisia saa? Kiitos :flower:
  13. Ä

    Lego-mainoksesta kaksplussan sivuilla

    Siis saako sitä millään pois, ettei hyppäisi joka kerta silmille, kun tulee sivuille? Meillä on koneessa joku ponnahdusikkunoiden esto, mutta tuohon ei tunnu auttavan mitään. Pikkujuttu, mutta ärsyttävä. Onko kenelläkään mitään vinkkiä?
  14. Ä

    Kokemuksia Jonatan-toppahaalareista

    Olen tässä miettinyt minkä toppahaalarin lapselleni ostaisin tulevaksi talveksi. Merkillä ei sinänsä ole mitään väliä, mutta tuli tuo Jonatan mieleen, kun olen menossa kohta puolin lastenvaatekutsuille ja siellä näemmä on tuon merkkisiä haalareita myynnissä. Jos sinulla on kokemusta...

Yhteistyössä