Puuhamaa

Yritin katsoa netistä Puuhamaan sivuja, mutta olivat todella kämäset. Onkohan koko paikka samaa tasoa sivujen kanssa? Kannattaakö sinne mennä vajaa 3-v lapsen kanssa? Onko tarkoitettu isommille vai riittääkö puuhaa pienellekin?

Jos jollain olisi kokemuksia, niin kiinnostaisi kovasti lukea niitä.
 
hellsbells
Joskus kun käytiin kun mie olin pikkanen niin oli ihan huippupaikka, mutta siiton aaaaiiiikaaaa :) .... Tuttavaperhe kävi just viimeviikolla ja haukku kyllä kämäseks paikaks nykyään. Vessoja ei ollu kaikki käytössä ja ne mitkä oli käytössä niin kauheessa kunnossa ja likasia, ruokapaikkoja ei ollu kun yksi auki ... Mutta vesiliukumäet ja muut "laitteet" oli kyllä kunnossa. Että omat eväät sinne varmaan sitten mukaan kannattas ottaa :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄssänÄiti:
Yritin katsoa netistä Puuhamaan sivuja, mutta olivat todella kämäset. Onkohan koko paikka samaa tasoa sivujen kanssa? Kannattaakö sinne mennä vajaa 3-v lapsen kanssa? Onko tarkoitettu isommille vai riittääkö puuhaa pienellekin?

Jos jollain olisi kokemuksia, niin kiinnostaisi kovasti lukea niitä.
Sivut voivat olla ankeat, mutta itse puuhamaa on paraspaikka, siellä koko perhe vietää pävän kesäisen.
 
muu
Kiva paikka, tosin vuosia sitte oon viimeeks käyny. Siellä on tosi hyvät mahdollisuudet omien eväiden syöntii mm. grillit ja puita makkaran paistoon, kaasuliesi ihan kattilatavaralle, pöytiä ja tuoleja useampia =) Ollaan kylllä tykätty kovasti.
 

Yhteistyössä