Hakutulokset

  1. M

    Vieläkö 5v:lle välikauteen haalari?

    Vieläkö 5v tarvitsee haalarin vai pärjäiskö takki-housu -asulla. Mitä mieltä olette?
  2. M

    Sharm el Sheikh

    Onko kukaan reissannut Sharm el Sheikissä? Olemme menossa Finnmatkojen Blue Star Club Mirabel Club -hotelliin ja mielelläni otamme vinkkejä vastaan. Reissaamme 4-vuotiaan kanssa.
  3. M

    Kevyempänä kesään (lokakuu)

    Onpa melkein kuukausi kulunut viime käynnistä. Kukkausikin vaihtunut. ma-mi Pituus: 154 cm Aloituspaino: 69,4kg Tavoitepaino: 59,9kg - - -> iltapaino alle 60kg Paino nyt: 61,6kg Pudotettu yht: -7,8kg Viikkopudotus: -500g 2vkon tulos (16.10.2010) Tällä viikolla sain korvieni...
  4. M

    **** Kevyempänä kesään**** syyskuu

    En tiedä mitä olette asiasta mieltä, mutta aloitin uuden pinon ja karsin kaikki pois. Lisätkää tietonne jos vielä olette mukana. Itselläni on pientä innostusta laihduttamiseen ilmassa. Suurempia rajoitteita en ole asettanut, yritän valita järkevästi. 200 gramman viikkopudotus on vuositasolla...
  5. M

    Minkä kokoisia kolmevuotiaita?

    Minkä kokoisia 3-vuotiaat on? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
  6. M

    ***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

    Teinpä tällaisen aloituksen. Jatketaanko tässä ilman kummepia päivityksiä? OMA NAPA on pömpöllään. :laugh: Vaaka näytti aamula 62,9kg ja sen "kunniaksi" käytiin ravintolassa ja napostelen karkkia. Oon ihan totaalisen saamaton nahjus, vaikka vaaka olikin killti. Alle 63kg eli HEI MUN TOKA...
  7. M

    "Myy" minulle matkarattaat

    Mun pitäis hankkia matkarattaat 2-vuotiaalle tytölle. Oon käynyt kaikki verkkokaupat läpi ja oon ihan pyörällä päästäni. Mitkä mä hankin?! Hintaa sais olla max 150?. No ehdottomasti alle 200?! En haluis mitään muovisia pilipalirattaita vaan sellaset, joilla pärjää Suomen hiekkateillä ja vaikka...
  8. M

    Kokemuksia BassonBabyn, Espritin tai Hauckin matkarattaista?

    Olen ostamassa matkarattaita 2½-vuotiaalle, 13-kiloiselle tytölle. Otsikossa mainitsemani matkikset ovat miellyttäneet silmää. Onko kokemuksia puolesta tai vastaan? Tai kenties ehdottaa vielä parempia rattaita? Ajatuksena siis lähinnä puisto/kaupunkireissut. Selkänoja saa mennä aika alas, mutta...
  9. M

    Minkä mallinen talvipuku pömppövatsaiselle?

    Kaksivuotiaallamme on Jonathan talvipuku ja hänelle muutoin sopivan kokoinen 86cm puku on vyötäröstä liian napakka. Tyttö on normaalipainoinen, mutta pömppömasuinen :heart: Voisiko joku ystävällisesti mitata vyötärön leveyden 86cm tai 92cm puvusta. Siis esim. Reimatecin puvusta. Muutkin...
  10. M

    Kaksivuotiaan nukahtamisongelmat - ihan jotain järkkyä

    Kaksivuotiaamme on vauvasta asti nukahtanut yksin, hämärässä huoneessa ilman sen kummempia sessioita. Nyt viikon ajan ei ole suostunut millään edes menemään sänkyyn, ei päiväunille eikä yöunille. Nytkin huutaa isänsä sylissä ihan paniikissa. Ollaan juteltu, pelkää varjoja, mutta pelkoon ei auta...
  11. M

    Mukavampaa oloa hakemassa

    Olen tyytymätön itseeni, haluan oman hyvinvointini vuoksi laihtua ja voida paremmin. Siinä syyt laihtumishaaveelle. Mutta kun yhdessä yössä ei voi laihtua 10kg vaan ne pitää LAIHDUTTAA pidemmän ajan sisällä. Itsekuri on nolla. Kilpirauhaskokeetkin on otettu enkä voi syyttä aineenvaihduntaani...
  12. M

    Legon talvihaalareista kokemuksia?

    Reiman ja Jonathanin talvipukujen värit eivät miellytä ja meinasin ostaa tytölle vaihteeksi Legotecin talvihaalarin. Onko kenelläkään kokemuksia Legon talvipuvuista? Pitääkö kosteutta, kestääkö kulutusta, onko lämmin, hengittääkö jne.
  13. M

    Ylipainoinen äiti "pelkää" lapsestaan tulevan lihava lapsi. Onko muita?

    Otsikko on huono, mutten osannut muotoilla sitä kunnolla. Siis olen itse AINA saanut kuulla olevani ylipainoinen, vaikka tosiasiassa ylipainoa on ollut muutama kilo. Siis kuulin siitä joka helvatan kouluterkkarin tarkastuksessa. Nyt meillä on 2-vuotias tytär ja pelkään, että hän joutuu...
  14. M

    Löytyykö netistä kasvukäyriä?

    Siis niitä mitä neuvolassa aina katsellaan? Siis mihin laitetaan pituus ja paino ja neuvolan täti kertoo onko lapsi "normaali"...
  15. M

    Pitääkö paikkansa? PV:sta...

    Pitääkö paikkansa, että 1 piste on noin 50kcal? Kävin viime viikolla ravitsemusterapeutin juttusilla. Olen aiemmin pudottanut lähes 20kg pisteilemällä, mutta enää ei paino sillä systeemillä laske. Navitsemusterapeutti sanoi, että syömäni 20p on SAIRAAN vähän. Ja onhan se, jos tuo 1p on...
  16. M

    Onko lapsellasi kävely- /potkuauot? Millainen?

    Tyttäremme rakastui :heart: naapurin lapsen nalle puh kävelyautoon ihan täysillä ja ajattelin lepsuna äitinä ostaa hänelle sellaisen. Siitä kuului musiikkia ja sen päällä pystyi istumaan. Millainen kävelyauto (tai mitä ne oikealta nimeltään ovatkaan) sinun lapsellasi on? En viitsis ostaa...
  17. M

    Käsittämättömät univaikeudet.

    Meillä on 1v5kk ikäinen tyttö, joka oli hyvä nukahtamaan ja nukkumaan kunnes pari kuukautta sitten alkoi hulinat. Ei liity mitenkään kehitysjuttuihin, saiurauksiin, hampaiden tulemiseen tms. vaan on jotain mystistä. Päivärytmi on ns. normaali lapseperheen rytmi. Olen hoitovapaalla. Taustaksi...
  18. M

    Kuinka pitkiä päiväunia 1v nukkuu?

    Meidän tyttö 1v3kk nukkuu ihan sairaan vähän päivällä. Päiväunet kestävät tunnin; joskus enemmän ja joskus vähemmän. En saa niitä millään keinolla pidentymään. Yöunet ovat noin 10 tuntia. Onko kohtalontovereita ja miten jaksatte? :attn:
  19. M

    Miten lukittava etupyörä "toimii" lumihangessa?

    Ollaan myymässä Emmaljungan vaunut pois ja tilalle hankitaan kuomurattaat. Haluaisin kolmipyöräiset, mutta mitenhän lukittava etupyörä jaksaa puskea lumessa? Kokemuksia?!

Yhteistyössä