Onko lapsellasi kävely- /potkuauot? Millainen?

Tyttäremme rakastui :heart: naapurin lapsen nalle puh kävelyautoon ihan täysillä ja ajattelin lepsuna äitinä ostaa hänelle sellaisen. Siitä kuului musiikkia ja sen päällä pystyi istumaan.

Millainen kävelyauto (tai mitä ne oikealta nimeltään ovatkaan) sinun lapsellasi on? En viitsis ostaa samaa kuin naapurissa. Tyttäremme kyllä kavelee jo eli siinä ei tarvitse olla kävelytukea, mutta sillä vois sit potkutella eteenpäin.

 
Esikoisella oli 2 Anttilasta ostettua autoa, samanlaiset perä kanaa ja molemmat hajosivat kovan käytön jälkeen pihalla, kun etupyörien ripustus petti. Nyt kuopuksella on BR:stä ostettu auto, jossa on puhelimen luuri, töötti, mutta ei mitään lisä-ääniä. Kannattaa testata, että auto ei kippaa eteen eikä taakse liian helposti, ainakin joissan autoissa on etupyörät liian edessä ja lapsi menee helposti nenälleen.
 
Nyt meidän tytöllä sit on Puh-auto. Ja kovasti tykkää. Suostui onneksi viemään sen vierashuoneeseen "nukkumaan. :) BR:ssä oli neljä erilaista Puh-mallia; lentokone oli yks mun suosikki, mutta otettiin sit tavallisemman näköinen automallinen.
 
On sellanen potkuauto. Ihastui niin serkkulassa sellaseen että sai oman. Siinä ei oo sitä takakaarta joten pääsee kyytiin ja pois helposti. Tollanen prismassa myytävä malli. Kovasti se ajelee+lastaa tavaratilaa.
 
Meillä on kaksikin Cam Turbina -potkuautoa. Tosi tukevia malliltaan, siis eivät kaadu helposti potkuteltaessa tai työnnettäessä. Molemmat on ostettu käytettyinä pojille, joten en tiedä saako niitä vielä uutena.
 
Mä tilasin pojalle 1-vuotis lahjaks Valtralta potkutraktorin :D Kovasti tykkäsi vaikka ei aluksi ymmärtänytkään mitä sillä tehdään. Serkkupoika 2,5v näytti mallia ja nyt kovasti potkutellaan :) Olihan se hieman kalliimpi mitä nämä tavarataloissa myytävät potkumopot, mutta mitäpä minä en pojalleni ostaisi, maalla kun asutaan nin pitihän sitä nyt poika oma traktorin saada ;) Vähän kun ikää tulee lisää niin tilaan Valtralta polkutraktorin :) Sillä on mukava pöristellä pitkin maita ja mantuja :)
 

Yhteistyössä