Hakutulokset

1. K

Imettääkö porukka oikeesti kauppakeskusten vessoissa *ARG*

Ihan niin kuin Amerikassa =) Siellä on työnantajalla vastuu, että löytyy imetyshuone tai ns pumppaushuone, kun äideillä on vain 3 kuukauden äitiysloma, maito sitten säästetään ja annetaan tuttipullossa vauvahoitolassa! Ja Ruotsissa on imetyshuoneita ja nurkkauksia isoissa gallerioissa, saat...
  2. K

Imettääkö porukka oikeesti kauppakeskusten vessoissa *ARG*

No totta kai nyt kahviloissa saa imettää, liina vaan vähän suojaksi ja paikan voi useimmiten valita rauhallisimmasta päästä. Itse teen niin ja olen imettänyt pakon edessä myös pukukopissa, kun vauva heräsi ja alkoi kova huuto! Vessassa en ole imettänyt, mutta törmäsin samaan ilmiöön Ikeassa...
  3. K

Minkä kokoisissa asunnoissa te asutte?

78 neliön 4h+k oma funkis-kerrostalokoti isommassa kaupungissa... 2 aikuista ja 3 lasta :heart: :heart: :heart:
  4. K

Lastenne nimet?

Olisi kiva kerätä nimilista lasten nimistä, joten kirjoittakaapa minkä nimisiä pikkuisia teillä on =)
  5. K

Lastenne nimet?

Olisi kiva kuulla, minkä nimisiä lapsia teillä on?
  6. K

4v7kk kouluasiaa

vastailin sulle tuossa toisessa keskustelussa(lukemisessa...)
  7. K

Eka luokkalaisen koulun käynnistä!

Meilläkin minä puhun lapsille suomea ja isä (riikin)ruotsia, lapset menee ruotsinkieliseen kouluun, tyttö on nyt koulun eskarissa ja hyvin menee. Opettelevat lukemaan ruotsiksi, mutta hän lukee myös kotona suomeksi. Meillä lapset puhuu molempia kieliä yhtä sujuvasti ja vaihtaa tilanteen mukaan...
  8. K

Eka luokkalaisen koulun käynnistä!

Kannattaa miettiä lapsen parasta, voi saada enemmän itsevarmuutta saada olla luokassa se parhaimmasta päästä kuin aina se viimeisin. Positiivisesti ajatellen itsetunto kehittyy samalla ja hän oppii tärkeät taidot kunnolla. Meillä tytön eskarissa opetellaan lukemisen alkeita ja tyttö oppi nyt...
  9. K

Tyhmä kysymys

Näin just Suomeen muuttaneena, niin on pakko paljastaa tietämättömyytensä :whistle: Paljonko maksaa lasten päivystyskäynti sairaalan lastenkliniikalla?
  10. K

Mitäs tykkäätte nimestä El...

Just tollasta en ollut ajatellutkaan... et on "pirttihirmunimi" :laugh: :laugh: Olen asunut koko ikäni ulkosuomalaisena ;)
  11. K

Ei sillä mitään väliä olekkaan, totta kai me nimi valitaan oman mieltymyksen mukaan mutta aina on mielenkiintoista kuulla muiden mielipiteitä, asiassa kuin asiassa :D
  12. K

Mitä tehdä noille alati lisääntyville

En oo koskaan säilyttänyt niitä... ehkä liikaa esteetikon vikaa :ashamed: ...
  13. K

Mitäs tykkäätte nimestä Elvira?
  14. K

Vauvan nimi

Minkä nimen ootte antaneet vauvallenne? Meillä ristiäiset lähestyy ja ei olla vieläkään päätetty, pikku paniikki. Sisarrukset on Emma ja Emil ja nyt pitäisi pikkuiselle tytölle löytyä itsensä näköinen nimi, mielellään samaa tyyliä kuin sisarrusten nimet mutta ei tarvitse alkaa E:llä. Nimen...
  15. K

** Hoikistumista yrittävät imettäjät **

Meidän lapsonen syntyi tammikuussa ja vajaassa 2:ssa kuukaudessa multa on lähtenyt 14 kiloa ja aloituspainoon (75kg) on siis vain n1-2kg, mutta aloituspainokin oli edellisten raskauksien jälkeen aika korkea ja mielellään siitä voisi ainakin 5-10kg pudottaa :/ ... Nyt oon syönyt aika paljon...
  16. K

Mitä muu perhe tekee nyt?

mies vei 6v tyttären balettikouluun, 3 vuotias leikkii omas huoneessaan ja vauva on tässä sylissä...
  17. K

Elle

Mitä tykkäätte Elle-nimestä vauvalle? Alkaa yleistymään Suomessakin... näin just lehdessä yhden kasteilmoituksen. Tykkään itse =)
  18. K

Alle 1v:n äideille kysymys (paino syntyessä noin 4 kg)

Meillä tyttären syntymäpaino 3870 g ja nyt vaihdoin just 56 pois ja tilalle 62, vauva on nyt 8 viikon ikäinen eli kohta 2 kk. 62cm menee n 2-4 kk ikäiselle.
  19. K

G: Kuinka pitkä synnytysmatka ?

N max 2 kilsaa oli, kun tammikuussa viimeks ajeltiin =)

Yhteistyössä