** Hoikistumista yrittävät imettäjät **

Siinäpä se otsikossa.. Ongelmana siis totaalisesti pysähtynyt painonlasku. Tyttö nyt vähän vajaa 3kk ja paino laski synnytyksen jälkeen 15,5kg kolmessa viikossa mutta siihen jäi. Nyt kävin pitkästä aikaa vaa'alla ja olikin tullut 2,5kg YLÖSPÄIN!! :eek: :eek:

Mä oon kyllä syönyt roskaruokaa ihan luvattoman paljon.. Kun aikaa ei tunnu olevan ruuanlaittoon tai syömiseen rauhassa. Tiedän kyllä tasan tarkkaan terveellisen ruokavalion salat jne. Laihduttaahan nyt ei täysillä voi mutta aina voi katsoa, että mitä suuhunsa laittaa..

Olisko muita kohtalotovereita tukemaan ja kenties yhteistä tavoitetta saalistamaan? Kymppi kesäkuuhun mennessä tms? =)

Täällä! :wave:

Painoin 66kg kun aloin odottaa ja kiloja tuli n.18 raskausaikana...tyttö nyt reilu 4kk ja painan 68-69 kg.

Täysimetyksellä mennään,soseita maisteltu vasta 2 krt.

Alan pikku hiljaa mahtumaan samoihin vaatteisiin mutta "etureppu" on jäänyt. :/

Muutenkin joka paikka roikkuu....

Esikoiselta kilot karisi ja kiinteydyin -kiitos pitkien vaunulenkkien....nyt kahden kanssa liikunta jää vähemmälle.

Aloitin jumpat viime vkolla ja herkut jätin toistaiseksi vuoden alusta kokonaan.

Mulla on tavotteena heinäkuun etelänmatka-että jos siihen mennessä...

Tiedän että pudotettavaa ei oo enää paljoa mutta istuvat sitäkin tiukemmassa!!!

Mulle ihanne ois varmaan semmosen 64-66 kiloa...

Mutta näin imettäessä ja yöheräilyjen ansiosta mun on ainaki pakko syödä kunnolla,muuten en jaksa.

Mietinkin miten mulle sit käy ku imetys loppuu...et alkaako paino nousta näillä ruokailutottumuksilla...varmaankin.

Mutta katotaan miten käy!

Onko sulla monesko lapsi?

Ja vaikka varsinaisesti laihduttaa ei saisi ni ei herkkuja ja ylenmäärin muutenkaan ei kuitenkaan tarvitsisi mun syödä...kuvittelenko et tekee enempi mieli ku imettää??

Ja sit ku palauduin nii helposti ekasta ni tietty kuvittelin et tokastaki niin käy! ;)

Jes! Jollain muullakin samaa vaivaa. Esikoinen täällä ja syyllinen on kyllä mun kohdalla roskaruoka.. :ashamed:
Sitä on niin helppo napata kauppareissulla mäkkäriä kun muuta ei muka ehdi..

Karkkeja oon jo jättäny vähemmälle ja ulkoilua oon lisänny kun ilmat on olleet paremmat.

Kohtalotoveri :wave:

Tyttö on vasta 2,5kk mutta silti tuntuu että kilot istuu tiukassa (oon kärsimätön). Mulle tuli 19kg raskauden aikana ja synnärille jäi about 7kg. Vielä on ylimääräistä.. Lähtöpaino oli 54kg ja 56kg olisi uus tavoitepaino. Eilen näytti vaaka 61,8kg :/

Musta tuntuu että mulle toi 60kg on sellanen raja jonka alle on vaikee päästä. Ärsyttävää kun ei mahdu omiin vaatteisiin.. Liikun luvattoman vähän kun meillä on niin surkeet ulkoilumaastot; yksi tie mitä pystyy lähtemään tasan yhteen suuntaan jos se on aurattu. Muuten pitäisi ottaa tyttö liinaan tms ja lähteä metsään, mikä ei liukkailla houkuta kun pelottaa että telon meidät molemmat. Seli seli tietty, mutta se on vaan niin vaikeeta.

Oon ottanut itseäni niskasta kiinni jo niinkin paljon, että karkin syöminen (varsinkin suklaa ollut pikkunen ongelma :ashamed: ) on vähentynyt tooosi paljon ja syön suht terveellisesti, tosin voisi yrittää enemmän hedelmiä ja vihreitä mussuttaa..

Tsemppikerho pystyyn niin saadaan ylimääräiset sulamaan :D Niin ja typy on minun esikoinen ja tähän saakka oon ollut aina suht saman kokoinen, joten tää on pienoinen shokki :LOL:

*muoks*
Meilläkin täysimetyksellä mennään, joten tietenkään ei mullakaan tarkoituksena ole ruuan määrää vähentää, vaan tasapainoksi lisätä liikuntaa jotta kiinteytyisi ja luopua ylimääräisestä mässyttämisestä :) Haluan kuitenkin ehdottomasti että maito riittää ja saan imettää tyttöä mahdollisimman pitkään vaikka kiinteät varmaan parin kuukauden päästä kuvioihin alkaa pikkuhiljaa mukaan tullakin.

Täällä kans epätoivoinen painonsa kanssa tuskaileva.

Mulle tuli raskauden aikana n.20kg+ siihen 8kg ennen raskautta hoitojen takia. Kohta 2kk synnytyksen jälkeen paino pudonnut vaan 14kg. Alussa lähti hienosti laskuun ja sit se jämähti 77kg, eikä se siitä lähde mihinkään vaikka päivisin käyn pitkillä lenkeillä vaunujen kanssa ja vielä illalla pääsen koiran kanssa pitkälle kävelylle. En syö enempää kuin normaalisti, ehkä vähän vähemmänkin kun ei aina ehdi tekemään muka ruokaa. Suklaaseen olen kuitenkin vielä koukussa :) mutta ei sitä mene kuin levy viikossa, olen laittanut itselleni annostelun siihen aineeseen.
Mulle kun tehtiin sektio ja se tuli pysty viiltona, en saa alkaa treenaamaankaan vielä pariin kuukauteen, tai ainakin suosittelivat että raskaampaa liikuntaa ei alkaisi harrastamaan kuin vasta 4-5 kk päästä sektiosta.
Dieetit ei tule vielä kuuloonkaan kun ollaan täys imetyksellä vielä, tietty vois tuohon ruoan laatuun vois kiinnittää huomiota ja alkaa käyttään enemmän kasviksia. Mutta oikeastaan muuta lihaankaan en käytä kun kana/kalkkuna tai kala ja annoskoot ei ole edes isoja.

Toivotaan että tälle palstalle tulee enemmänkin saman ongelman kanssa painijoita niin voisi vaihdella kokemuksia eri keinoista päästä läskeistä eroon :snotty:

kevättä odotellessa

Meidän lapsonen syntyi tammikuussa ja vajaassa 2:ssa kuukaudessa multa on lähtenyt 14 kiloa ja aloituspainoon (75kg) on siis vain n1-2kg, mutta aloituspainokin oli edellisten raskauksien jälkeen aika korkea ja mielellään siitä voisi ainakin 5-10kg pudottaa :/ ... Nyt oon syönyt aika paljon suklaata ja roskaruokaa, pitää muuttaa ruokatapoja kun oikeesti haluan päästä näistä ylimääräisistä kiloista eroon.
Kävelylenkit on tosi hyviä ja koitan juoda paljon vettä! Välillä saa herkutella, arkisin koitan syödä terveellisimmin esim keittoja... mutta kun se suklaanhimo iskee aina iltaisin ja lähikioski on vaarallisen lähellä :ashamed:

Yhteistyössä