Imettääkö porukka oikeesti kauppakeskusten vessoissa *ARG*

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Meidän kuopus ei huolinut pulloa. Ja halus sen verran usein ruokaa, että ei ois juurikaan kotoo poistuttu jos en ois imettänyt tasan siellä missä huvittaa.
Höpö höpö. Kun totuttaa alusta asti molempiin, ei mene noin vaikeeksi. :xmas:
Hirveetä että akat imettää missä sattuu huvittamaan, ja ukot kuseksii nurkkiin.
Miksi mun pitäis vastasyntyneelle tyrkyttää väkisin pulloa, kun se saa ruokaa muualtakin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Kyllä minä imetän muualla kuin vessassa. Enhän minäkään syö vessassa joten miksi vauvankaan pitäisi :whistle:
Varmaan imettäis muutkin jos vauva pystyis keskittymään syömiseen ihmishälinässä. Kaikki kun ei siihen kykene. Hysteeristä huutoa ihmiset kuunteleekin mieluummin..

no mutta
onhan sitä kauppakeskuksissa nyt aina kaikenmaailman nurkkauksia, auloja ja muita rauhallisempia paikkoja tuoleineen. Ei ole pakko sitä lasten hoitohuonetta vallata tunniksi että saa IMETTÄÄ! Eikö teitä ihan oikeasti ahdista tilanne, että itse siellä tyytyväisenä imuttelette ja joku toinen äiti huutavan paskahousun kanssa odottaa hermostuneena ulkopuolella??

No se lastenhoitohuonehan on sitä varten että siellä lasta HOIDETAAN. Pitäs vissiin tehdä kauppoihin vielä yks huone imettämistä varten. Yhtä lailla sen vauvan kakkavaipan voi vaihtaa naisten vessassa. Mut en kyl ymmärrä miten joku saa 45 minuuttia tuhraantumaan imetykseen :eek:

Vieras
Ma olen sen verran häijy että olisin varmaan renkuttanut kahvaa tai koputellut niin kauan että sieltä tullaan pihalle. Huudellut oven läpi, että ois vähän kiire. Eiköhän olisi suoriutunut ulos kohtuunopeasti. :D

Lunatic
Miksi mun pitäis vastasyntyneelle tyrkyttää väkisin pulloa, kun se saa ruokaa muualtakin :saint:

No minkäköhän takia niin.
Entä jos sattusit kuolemaan, kuolisko vauvasikin nälkään siinä sitten samalla?
Järjenkäyttö on sallittu. Naurettavaa mennä imettämään kauppakeskukseen. Saat vissiin jotain kiksejä siitä.... :p

vaikeeta on
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
onhan sitä kauppakeskuksissa nyt aina kaikenmaailman nurkkauksia, auloja ja muita rauhallisempia paikkoja tuoleineen. Ei ole pakko sitä lasten hoitohuonetta vallata tunniksi että saa IMETTÄÄ! Eikö teitä ihan oikeasti ahdista tilanne, että itse siellä tyytyväisenä imuttelette ja joku toinen äiti huutavan paskahousun kanssa odottaa hermostuneena ulkopuolella??
Yhtä lailla siellä on niitä vessojakin muita jossa vaipanvaihdon voi suorittaa!

Järjenkäyttö on sallittu. Naurettavaa mennä imettämään kauppakeskukseen. Saat vissiin jotain kiksejä siitä.... :p
Jaa mun pitäis opettaa vauva pullolle, koska on naurettavaa mennä imettämään kauppakeskukseen :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olitko oven takana 45 min., itse olisin mennyt muualle vaihtamaan.

Hullumpana pidän tätä 45min lapsen huudattamista,kun tosiaan sen vaipan olisi ehtinyt vaihtaa missä vain koska vain.
Varsinkin kun näkee että joutuu jonottamaan sinne lastenhoitohuoneeseen.

Kippuravarvas
Eli vauva pitää opettaa pullolle jos vaikka sattuu kuolemaan huomenna?

Nasu
Jumbossa on loistavat lastenhoitotilat esim stockkan vessojen yhteydessä.Siinä kun mennään vessoihin niin on sellainen aula jossa itse tykkäsin imettää..on ihan tuolitkin.Rauhallinen ja syrjäisä paikka.

Olisko kannattanut vaikka mennä toiseen vessaan eikä huudattaa pientä(ihan ystävällisesti sanon)

Ninuli
Ihmiset hyvät: Naisen rinnat on lapsen imettämistä varten. Imettäminen on maailman luonnollisin asia. Nainen imettää lastansa sillon, kun lapsella on nälkä. Sattui sitten olemaan missä hyvänsä. Jos joku ei kestä nähdä imettävää naista, niin tarvitseeko sitä katsoa. Hohhoi! Aikoihin sitä on eletty!

Taatu
Ja jos joku on imettänyt lastenhoitohuoneessa ja ovi on ollut auki niin onko silloin soveliasta mennä sinne myös????Itse olen aina mennyt..siiis jos vessa niin iso että hyvin mahtuu..

poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Eli vauva pitää opettaa pullolle jos vaikka sattuu kuolemaan huomenna?
Lunatic taitaa saada kiksejä mielipiteistään! Tästä asiasta olen hänen kanssaan ennenkin vääntänyt, ei ymmärrä mitään muuta mielipidettä.

Luonnollisin tapa ruokkia vauva on rinta. Ja yksikään kolmesta pojastani ei ole huolinut maitoa muualta kuin rinnasta, vasta isompana mukista.

Tuttipullo on muuten sinänsä jo täysin turha kapistus ja siihen opettamalla, saa aikaiseksi vielä vieroitusongelman pullosta ja tutistakin. Sitäkään omat lapseni eivät ole koskaan käyttäneet.

Ymmärrän hyvin, miksi joku imettää siellä vauvanhoitohuoneessa. Itse imetin aikoinaan ihan missä tahansa, ja aina paidan suojissa. Mutta kyllä siitäkin kieroja katseita sai.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Olitko oven takana 45 min., itse olisin mennyt muualle vaihtamaan.

Hullumpana pidän tätä 45min lapsen huudattamista,kun tosiaan sen vaipan olisi ehtinyt vaihtaa missä vain koska vain.
Varsinkin kun näkee että joutuu jonottamaan sinne lastenhoitohuoneeseen.
Vaippa vaihdettiin kyllä jo n 15min odottelun jälkeen vaunuissa..söimme viereisessä ravintolassa josta näkyi vessalle ja 45min oli aika kun nainen tuli ulos..

Alkuperäinen kirjoittaja Ninuli:
Ihmiset hyvät: Naisen rinnat on lapsen imettämistä varten. Imettäminen on maailman luonnollisin asia. Nainen imettää lastansa sillon, kun lapsella on nälkä. Sattui sitten olemaan missä hyvänsä. Jos joku ei kestä nähdä imettävää naista, niin tarvitseeko sitä katsoa. Hohhoi! Aikoihin sitä on eletty!
Mulle on ihan sama missä imetetään jne.
mutta jos kanssa ihminen siitä vaivautuu niin sen verran kunnioitusta multa löytyy että siirryn muualle.
Olkoot miten luonnollista tahansa.

No totta kai nyt kahviloissa saa imettää, liina vaan vähän suojaksi ja paikan voi useimmiten valita rauhallisimmasta päästä. Itse teen niin ja olen imettänyt pakon edessä myös pukukopissa, kun vauva heräsi ja alkoi kova huuto! Vessassa en ole imettänyt, mutta törmäsin samaan ilmiöön Ikeassa... olin menossa vaihtamaan vaippaa kun siellä äiti imetti. Ovi oli auki ja hän oli hyvin ystävällinen ja sanoi ettei heitä haittaa jos tulen vaihtamaan vauvalleni vaipat mutta en halunnut häiritä, varsinkin kun vessa ei ollut kovin iso ja vauvallani odotti kakkavaippakin. On se aina pikkunen stressi kun on liikenteessä ja usein mietin jo etukäteen, missä on kaupungilla tai ostareissa hyvät ruokinta- ja vaipanvaihtopaikat.

vieras
Sellainen huone nyt joka kaupungin jokaiseen kauppaan, jossa on iso tursuava tissin kuva symboli!! Sinne mennään sitten vain ja ainoastaan imettämään, niin ei olla aina väärässä paikassa. Itse kyllä suosin vaikka niitä käytäviä...

Sellainen huone nyt joka kaupungin jokaiseen kauppaan, jossa on iso tursuava tissin kuva symboli!! Sinne mennään sitten vain ja ainoastaan imettämään, niin ei olla aina väärässä paikassa. Itse kyllä suosin vaikka niitä käytäviä...
Ihan niin kuin Amerikassa =)
Siellä on työnantajalla vastuu, että löytyy imetyshuone tai ns pumppaushuone, kun äideillä on vain 3 kuukauden äitiysloma, maito sitten säästetään ja annetaan tuttipullossa vauvahoitolassa!
Ja Ruotsissa on imetyshuoneita ja nurkkauksia isoissa gallerioissa, saat ihan rauhassa imettää ja hoitaa lastasi.

Yhteistyössä