Hakutulokset

1. K

Tarrakerho-kiertokirje,miten pääsen siitä eroon...?!?

Meidän tytölle tuli myös ja lähettäjä on puolituttu(ei siis lapsi vaan tuttu vanhempi) ja muutaman viikon tunsin huonoa omaatuntoa, kun en lähettänyt eteenpäin enkä tarroja takaisin. Mielestäni aika lapsellista aikuisten lähettää 6 vuotiaalle tytölleni... ihan ok jos lapset itse myöhemmin...
  2. K

Nimiä...

Tykkään myös molemmista, vaikea päättää... mm Ellen ja Elsa oli suosikkinimiä raskauden aikana, mutta sitten Elsa on karsiutunut pois. Ja nyttemmin tullut muutamia uusia ehdotuksia. Oliviasta tykkään mutta sukunimi alkaa O:lla vaikkakin se lausutaan U(ruotsalainen nimi)... eli haittaisikohan...
  3. K

Nimiä...

Hauska yhteensattuma... Itsellänikin on Emma ja pikkuiselle nyt mietitään nimeä... Sofia on mielestäni kaunis nimi ja sopisi yhteen Emmankin kanssa siis:) Mielestä vanhoja kauniita nimiä molemmat.
  4. K

Nimiä...

Mitä pidätte seuraavista nimistä, mikä on kaunein ja olisi kiva kuulla perusteluja myös: Sofia/Sophia Ellen Vilma/Wilma Olivia Amanda Emma =)
  5. K

Mitäs tykkäätte nimestä Isabella?

kiitti mielipiteistänne...näyttää nimikäytäntö ja mielipiteet eroavan aika lailla suomen ja ruotsin välillä B) esim bella on tosi yleinen tytön nimi ruotsissa ja isabella ei ole mikään hienostonimi;)
  6. K

niin tai bella:ksi;) ...ainakin ruotsissa, mistä mieheni on kotoisin ja tod tulemme vielä muuttamaan tukholmaan takaisin... vieraskielinen sukunimi on juu, ei olla virtasia;)
  7. K

ahaa, en juuri salkkareita ole katsellut... olipas täällä neg ilmapiiri :( , harmi.
  8. K

Meillä mietitään nimeä uudelle tulokkaalle. Perheemme on kaksikielinen(suomi/ruotsi) ja myös sukunimi on ruotsinkielinen. Mitä tykkäätte nimestä Isabella? (Sisarrukset ovat Emma ja Emil.)
  9. K

Tytölle nimi... ?

On tosi nätti nimi, sopisi Emmaan ja Emiliin, mutta olisi myös sopivasti erikoinen! Kirjoitettais meillä Edla ja lausuttais kai Eedla, tai Edla. Täytyypä miettiä ja jutella miehen kanssa.
  10. K

Tytölle nimi... ?

Ok, ruotsalaiset vaan tahtoo lausua kaikki vokaalit pitkinä... :headwall:
  11. K

Tytölle nimi... ?

Ehkä liian englantilainen tuo Evelyn, mutta onhan Ellenkin englantilainen tai oikeastaan tanskalainen versio ruotsin Elinistä ja suomen Elinasta. Eveliina onkin kaunis nimi, mutta on vaikea miehen ääntää...
  12. K

Tytölle nimi... ?

Juu, täytyy ajatella molempia kieliä. Mies on tosiaan riikinruotsalainen ja ääntäminen on siksi tärkeää... Elin ei käy just suomenkielen vuoks. Elisa lausutaan kahdella i:llä ja mun mielest se olis kauniimpi yhdellä eli suomalaisittain mutta kun se ei käy :|
  13. K

Tytölle nimi... ?

Oisko Mila lausuttuna niinkun "Miila"? Mulle ihan uusi nimi, ihan kiva =)
  14. K

Tytölle nimi... ?

Oon ymmärtänyt että se on Suomessa tosi yleinen pienillä tytöillä vai oonko väärässä? Ruotsissa nimi on ainakin vielä aika harvinainen. Mutta voiko siskoksilla olla niin samanlaiset nimet kuin Emma ja Ella? Molemmat sopis Emiliin.
  15. K

Tytölle nimi... ?

Mun hyvällä kaverilla on Nelli eli ei käy... luultavasti Ellen tuntuu nyt tällä hetkellä parhaimmalta, mutta mielellään kuulen mielipiteitä ja uusia ehdotuksia :flower:
  16. K

Tytölle nimi... ?

Mun serkun tyttö on Erika ja Emilia on liian lähellä Emiliä. Muuten ihan kivat nimet =)
  17. K

Tytölle nimi... ?

Ei ehkä ihan mun lemppareita ja sen nimen pitäis löytyy myös ruotsink kalenterista :)
  18. K

Tytölle nimi... ?

Elle on kans kiva, mutta tuoko se aina mieleen Elle-lehden? Ja Ruotsissa monet lausuu sen ilman loppu-E:tä. On tää vaikeeta...
  19. K

Tytölle nimi... ?

Niinpä, Emilia ei käy kun on liian samanlainen Emilin kanssa. Ja ehkä Ella on liian samanlainen Emman kanssa vai mitä tykkäätte? Tytöillä tosin on ikäeroa melkein 7 vuotta eli sen puoleen vois ollakkin samantapaiset nimet...
  20. K

Tytölle nimi... ?

Mietin just vaan että jos on Ellen niin yhdistääkö kaikki julkkikseen? Sitä ei haluttais... Muuten oon aina tykännyt siitä nimestä ja oli suosikkieni joukossa jo vanhemman tyttäremme syntyessä reilu kuusi vuotta sitten.

Yhteistyössä